Hakutulokset

  1. V

    <3 Huhtikuiset 2011 <3

    Tyttö 3003 2865g 47cm pipo 33 Vaava on jo yli kuukauden vanha :heart: 1kk neuvolassa käytiin ja painoa on tullut kk:ssa 1200g ja pituutta 5cm.Paino on nyt 3900g ja pituus 52cm. Imetys on alkanut takkuamaan.Hyvin menee aamuyöllä ja viel päivään asti mut sitten pitää alkaa kaivelemaan jo...
  2. V

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Kiitoksia onnitteluista :flower: Synnytys oli kyl niin helppo ku vaan voi olla =) Ponnistusvaiheessa kyl karjuin etten mä pysty tähän.Sen verran kerkesin miettiä et joko ponnistan tai en,iteppähän kärsin pidempään jos en ponnista.Sisulla sitten ponnistin vaikka sattui kyl tosi paljon. Eka...
  3. V

    Huhtikuun Helmet 2011 huhtikuussa **MEIDÄN KUU**

    Meille syntyi 30.3 tyttö klo9.26.Pituus 47cm ja paino 2865g :heart: Klo3 meni lapsivedet ja kotona sitten odottelin supistusten alkamista.Klo4 alkoi säännölliset mutta epämääräiset supistukset.Miehen pakottamana lähettiin siitä sitten synnärille.Ite en ollut vielä niin kipee et oisin...
  4. V

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Onnea Karoliina :flower: Pikaisesti omia kuulumisia =) Eilen illalla oli ihmeen rauhallinen olo.Jotenkin ihan seesteinen olotila.Alettiin miehen kans sit nukkumaan mut tunsin oloni levottomaksi.Piti riisua vaatteita ja pyöriä sängyssä.Klo3 aikoihin heräsin ku mies meni vessaan.Sit tuntui...
  5. V

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Onnea Donnaselle :flower: Täällä on menossa rv 38+4 :heart: Aivan niin ku limatulpan oisin bongannut tos yks päivä ja tänään on alkanut tuhruvuotoa tulemaan sit enemmänkin.Lantio on välillä tulessa ja viime päivät on supistellut. Hirveen kiukkuinen olen ollut viime aikoina.Itkettää ja...
  6. V

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Onpas tänne tullut tekstiä =) donnanen Tsemppiä tulevaan koitokseen! kotilohikäärme Täällä on peukut ja varpaat pystyssä et vauva pysyy loppuun asti rt:ssä. siffisMä pelkään et vauvalle tapahtuu jotain :| Jos en tunne liikkeitä ni herättelen vauvaa.Viime yönäkin hyppäsin pystyssä ja...
  7. V

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Dolores Haze Täällä supparit tulee ja menee :/ Alkaa olemaan kärsivällisyys koetuksella.Ensin saa monta viikkoa olla "varpaisillaan" ja nyt ku on "lupa" syntyä ni mitään sellaisia supistuksia ei tuu et synnyttämään pitäis lähtee... Kotilohikäärme Tehdäänkö sulle sektio ton napanuoran takia...
  8. V

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    MAR-I Oijjoij,onnea kovasti :heart: eksu77 No eipä siellä äityspolilla yhtään viisaammaksi tullut : / Kuulemma jotkut anestesialääkärit suostuu epiduraalin antamaan 6h päästä pistämisestä.Toiset taas pitää 12h rajana.Tässä nyt oon pohtinut omaa pistämistä,et miten sen nyt osais oikein...
  9. V

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    eksu77 Klexane on verenohennuslääke.Alustavissa keskusteluissa ollaan kerrottu et klexanen ja epiduraalin välillä pitää olla se 12h väliä ettei tule verenvuotoa.Mielellään eivät lähe tekemään sektiota,vaan alatie synnytys on eessä. Kirjoittelen tänään lisää asiasta ku oon käynyt hoitavan...
  10. V

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Täällä olo on varsin hyvä ollut.Ehkäpä vähän liiankin hyvä...Kuten Allie81 kirjoittikin et tyyntä myrskyn edellä =) Sunnuntaina supisteli pari tuntia 7-10min välein ku oltiin autoilemassa.Ei kuitenkaan ollut oloa et pitäis synnyttämään lähteä.Ei mitään niin kipeitä ollut.Välillä tuntuu etten...
  11. V

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Ihana auringon paiste ollut ja tietkin oli jo alkaneet sulaa =) se on sit niin ku kevät tulossa,ihanaa :heart: Milas Täällä ollaan kans kärvistelty suppareissa muutama päivä.Tänään teki jo niin kipeetä,et itkuhan siinä meinas päästä. Mies on vaan innoissaan asiasta ja mua ei hymyilytä tässä...
  12. V

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Täällä ollaan kärvistelty menkkamaisesta polttelusta ja muutamasta mahan kiristyksestä eilisestä lähtien.Tosin en oo viel menossa synnyttämään ku ei tämä ole vielä "sitä". Viikolla kävin neuvolassa ja olipahan taas reissu.Mitään muuta ku panikointia ja pahaa mieltä tuli :| Oma neuvolath oli...
  13. V

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Poks 34 :heart: Yks viikko ollaan taas voiton puolella.Supistuksia tulee ja menee edelleen.Välillä pari tuntia menee kärvistellessä ku supparit tulee 15-20min välein.Tos yks yö kellotin 10min välein.Muutamia todella kipeitäkin on tullut.Muuten supparit on epämääräistä poltetta. Nyt oon myös...
  14. V

    Klexanea tai Fragminia pistävät odottajat, pari kysymystä :)

    Uuuups,kirjoitin väärin:ashamed: Piikitän siis tohon reiteen (taakse).Kysyin apteekista ja lääkäriltä ohjetta et mihin piikitän ku en yksinkertaisesti voi mahaan tökkiä itteeni.
  15. V

    Klexanea tai Fragminia pistävät odottajat, pari kysymystä :)

    Mä pistän klexanea kerran vuorokaudessa.Olen aloittanut rv17 pistämisen.Ois pitänyt aloittaa jo aiemmin mut neuvolalääkäri mokasi koko jutun.Jatkan pistämistä vielä 6 viikkoa synnytyksen jälkeen. Ensialkuun pistin mahaan mut nyt olen siirtynyt pakaraan piikittämään.Mahaan pistäminen sattuu...
  16. V

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Kirpakkaa huomenta :wave: Täällä on ollut aikamoinen viikko.Viime sunnuntaina alkoi menkka jomotuksia tulla."Kärvistelin" 3h niitä kunnes nukahin pariksi tuntia.15-20min välein poltteli ja maha kovettui.Maanantaina soittelin ensin hyvinkäälle et josko tulisin näytille mut vastaus oli et mennä...
  17. V

    Huhtikuun helmet 2011 ** helmikuussa **

    Dolores Haze Mulla on tyttöjen sykkeet olleet 150 ja yli,linea negraa ei ole ollut kummastakaan.Kakkosesta joka on poika,sykkeet oli matalammat ja linea negra napaan asti.Vanhat ihmiset sanoo et sykkeistä vois päätellä sukupuolen. En oo jaksanu tänne kuulumisia juurikaan kirjoitella.Viihdyn...
  18. V

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Tänään poksuu rv 30 :heart: Huomenna meen ultraan.Katellaan mitä mahaan kuuluu ja virtauksia.Saas nyt sit nähä montako kertaa käyn ultrattavana ennen kuin typykkä syntyy.Onhan se hyvä että seuraavat tilannetta ja osaavat puuttua ajoissa jos jotain ongelmia tulee. Viime päivinä olen aika...
  19. V

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    nanna80 Olen samaa pohtinut tosta mahan koon kommentoinnista.Olenkin päättänyt vastata et mun maha on ihan meidän vauvalle sopiva :heart: Mua ärsyttää suunnattomasti mahan kommentointi.Ei kaikille kasva yhtä suurta mahaa. Mulla menee maha keskikäyrällä.Omasta mielestä se on sopivan kokoinen ja...
  20. V

    Huhtikuun Helmet 2011 *** tammikuussa***

    Eilen oli neuvolassa käynti.Th ei meinannut saada selvää miten vauva majailee mahassa.Tultiin sitten siihen lopputulokseen et hän on poikittain alamahalla.Toissa iltana tunsin kuinka Sissi poras päällä tonne alakertaan.Äääässsttt et tuntui inhalta ja kipeeltä : / Paino on noussut rv:sta 14-29...

Yhteistyössä