Hakutulokset

  1. K

    Hoidot Kys 2014

    Tervetuloa Kuopion lapsettomien vertaistukiryhmän tapaamiseen ylihuomenna 19.3. klo 18 alkaen! Lisätietoja kuopio@simpukka.info
  2. K

    Hoidot Kys 2014

    kuukuskuukus: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti seuraava hoito menee hyvin! Huomenna klo 18 kokoontuu taas lapsettomien vertaistukiryhmä Kuopion keskustassa! Uudet ovat Tervetulleita mukaan toimintaan. Lisätietoja kuopio@simpukka.info .
  3. K

    Hoidot Kys 2014

    Marjana: Paljon tarrasukkia ja mitänäitänyton :heart:
  4. K

    Hoidot Kys 2014

    Kais: Pidän kovasti peukkuja sulle! Piinapäiviä ei turhaan sanota piinapäiviksi. Valitettavasti mä en pääse taaskaan piinailemaan. Mun piina loppui tänään, kun sain kuulla, ettei meillä ole taaskaan lähtenyt yksikään jakaantumaan. Nyt siis edessä siirtyminen yksityiselle ja...
  5. K

    Hoidot Kys 2014

    Marjana: Mikä siellä on nyt tilanne? Toivottavasti pääsette alkukankeudesta huolimatta jatkamaan hoidon loppuun normaalisti. Jännitin kovasti perjantain ultraa, mutta siellä tilanne näytti oikein valoisalta. Parikymmentä rakkulaa laskeskeltiin ja punktio sovittiin maanantaille. Siellä oli...
  6. K

    Hoidot Kys 2014

    Kais: Paljon tsemppiä! Marjana: Toivottavasti sun pahat aavistukset on täysin turhia! Ja mullakin huomenna kolmas ultra, jännittää aivan mahdottomasti. Oireita on kyllä vaikka muille jakaa. Oon älyttömän itkuherkkä, lisäks nää fyysiset oireet: alavatsan & selän arkuus, paineen tunne (josta...
  7. K

    Hoidot Kys 2014

    Ciram: Kiitos! Marjana: Joo mulla vaatii näköjään vähän isompia lääkemääriä, että tapahtuu toivottuja juttuja. Ekassa ICSIssä silloin joskus ikuisuus sitten pitkällä kaavalla oli ongelmaa niinkin päin, ettei munasarjat meinanneet mennä lepotilaan Synarelan käytöstä huolimatta. Hyvä ettei...
  8. K

    Hoidot Kys 2014

    Marjana: Onpa hauska yhteensattuma, oltiinkohan vielä samoihin aikoihinkin KYSillä... Oikein paljon onnea toivon teille hoitoon! Minäkin pääsin aloittamaan eilen Menopurin pistämisen. Tosin aika paljon suuremmalla annoksella, 262,5 IU, jolla jatkan seuraavaan ultraan eli maanantaille asti...
  9. K

    Hoidot Kys 2014

    Mukana tämänkin vuoden hoitoketjussa. Meillä tosissaan viimeinen ICSI alkamassa. Tänään alkoi kuukautiset ja keskiviikkona olisi ultraan meno. Siitä se sit taas alkaa. Pistokset ja jännääminen.
  10. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Hellou! Pitkästä aikaa tulin täälläkin pyörähtämään! Varmaan meidän alkavalla hoidolla hieman tekemistä asian kanssa :D. Hoitosuunnitelma tuli postissa, reseptit eivät... Parin päivän päästä alkais Primolutien käyttö. Onneks taitaa kaappien kätköistä löytyä hätävaraks muutama yli jäänyt...
  11. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Kuopion lapsettomien vertaistukiryhmä on ollut tauolla. Nyt ryhmää ollaan käynnistämässä uudelleen ja minä lupauduin vetäjäksi (hui!). Tulkaa sankoin joukoin mukaan, etten istu yksinäni siellä ;). Lisätietoja halukkaille: kuopio@simpukka.info
  12. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Niin tuntuu. Mutta jospa vuosi 2014 olisi onnen vuosi. Meille tarjottiin 4. ICSI ja otettiin se vastaan. Jonossa siis ollaan ja alku vuotta odotellaan. Aivan ihanan myötätuntoisen ihmisen kanssa sain puhelimessa jutella. Ihana tunne, että meidän jaksamisesta välitetään.
  13. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    VOI EI Marjana! Todella harmillista :(. Minullakaan ei ole hyviä uutisia kerrottavana. En ole raskaana ja niin vaihtui tukilääkitykset kipulääkkeisiin....
  14. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    hertta: Olen pahoillani! Voimia henkiseen toipumiseen. onneaodottava: Jaksamista kovasti sinullekin. Ei tää oo todellakaan helppoa! Marjana: Toivotaan, että alkiot ovat elinvoimaista sorttia ja selviävät sulatuksesta hyvin! Jännittävää. Minäkään en voi sietää vauvasuunnitelmista utelua...
  15. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Kyytiläinen käyty hakemassa matkaan. Limakalvo oli hyvä ja sain taas töllistellä pistettä kohdussani. Hyvillä mielin tässä ollaan, vaikkakin meillä on nyt alkiot loppu. Kaikki kolme oli pitänyt sulattaa ja vain tää ainokainen selvisi siirrettäväksi.
  16. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Hirveen hankalaa olla minä tällä hetkellä. JÄNNITTÄÄ! Ihan tosi kamalasti. Millainenhan olo mahtaa olla huomenna, taikka sitten torstaiaamuna, kun pitäisi soittaa, onko siirrettävää... Torstaina siis olisi alkionsiirto edessä, jos vaan kestävät sulatuksen. Pelottavaa.
  17. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Helou taas! lapseton = mitätön: Voi ei! Tosi kurja tilanne. Toivon todella, että 3kk päästä saisitte hyviä uutisia... Hertta: Tosi jännää! Peukut pystyssä teidän puolesta... Zumenonia nappailtu kahdesti päivään KP2 lähtien. Tänään ultra. Voi kun tästä kierrosta pääsis oikeesti...
  18. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Täällähän eletään jänniä aikoja :). Tsemppiä kovasti! ON: Hymynaamaa ei sitten ilmestynyt lainkaan - tylsää! Onneksi oon ollut niin kiireinen ja väsynyt, etten ole jaksanut/ehtinyt murehtia sitä. Nyt odotellaan uutta kiertoa ja lääkkeen voimin parempaan lopputulokseen?
  19. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Huoh. Ei hymynaaman hymynaamaa vieläkään.
  20. K

    * Hoidot KYS 2013 *

    Heippa muut hoitolaiset! Kävinpä taas kesätauon jälkeen kyssillä. Omaan kiertoon olis tarkoitus siirtää kaksi alkiota, jos vaan selviävät sulatuksesta kunnialla. Kuinka ollakaan mun yleensä niin tarkka kiertoni tykkää temppuilla juuri tämmösessä tilanteessa. Folli oli kierron päiviin nähden...

Yhteistyössä