Hakutulokset

  1. N

    Apua - taas plussa!

    Pakko hakea täältä taustatukea... Lapset 11/04, 4/07 ja 12/08. Ja nyt minipillereistä huolimatta plussa. Ja itselläkin ikää ensi keväänä 37. Tuntuu, että mitkään resurssit ei riitä - auto ja talo tulevat auttamatta liian pieniksi. Mutta toisaalta, keskeytys tuntuu ihan kauhealta ajatukselta...
  2. N

    TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

    Eli pääsinpä minäkin lopulta ilmoittautumaan... Eli pikkuneitimme otti varaslähdön viime vuoden puolelle ja syntyi 30.12 klo 4.56 rv 38+3. Painoa oli 3610 g ja pituutta 50 cm, pipo 35 cm. Synnytys oli nopea ja "helppo" - vajaat kolme tuntia kaikkineen ja ponnistus 3 min. Mutta sairaalassaolo...
  3. N

    TAMMIKUUN TOIVOT joulukuussa

    Moi! Väliaikakuulumisia täältäkin, vaikka laiskanlaisesti olenkin kirjoitellut... Eli mulla viikkoja nyt päivää vajaa 37 ja olo on punakka, hanakka ja tanakka. Huh. Viime viikolla sain sitten vielä loppumetreille iltainsuliinin, kun nuo paastosokerit ovat väkisin koko ajan yli 6. Eli nyt sit...
  4. N

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Ilmoittaudun minäkin, että ette minua poista, vaikka uusi olenkin ja harvakseltaan kirjoittelen. Opettelen vasta :D . Eli viikkoja nyt 29+2 ja viime viikolla neuvolalääkäri räpsäytti sairasloman äitiysloman alkuun asti: RR 140/80 (liikaa, kun lähtöpaineet 110/60) ja Hb vaan 104. Eli nyt sitä...
  5. N

    TAMMIKUUN TOIVOT lokakuussa

    Täällä kanssa yksi uneton ilmoittautuu ketjuun mukaan... huh... Eli minä -73, mies -68, tyttö -04, poika -07 ja la 10.1.2009 (tyttö). Jospa joku lisäisi etusivulle? Mukavaa päivää kaikille! -Niiskiss-
  6. N

    myoma / kohdunpoisto

    Mulla menossa nyt rv.28+, kolmatta odotellaan. Vkolla 25 tuli pientä vuotoa, jonka takia sitten kipinkapin pinkaisin äitiyspolille. Ja hupsista; myoomahan sinne kohtuun oli kasvanut vauvalle tyynyksi, halkaisijaltaan 5 cm. Vuoto loppui kyllä sen samaisen päivän aikana, mutta kontrolliin menen...
  7. N

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Niiskiss ilmoittautuu: poika 20.4 klo 1.36 3510cg 51 cm py 36.5 rv 40+1 :) <br><br>

Yhteistyössä