Hakutulokset

  1. U

    VANTAAN hämeenkylä, myyrmäki,askisto-alue

    Me asustellaan kans ihan vihdintien varressa hämeenkylän kohdalla. Tyttö täyttää keväällä 3v ja poitsu on hiukan yli vuoden. Itse olen 23v, perheeseen kuuluu myös lasten isi:) Tässäpä meili osoitteeni: uniukko @ hotmail.com (välit pois..;))
  2. U

    VANTAALAISET KOKOONNUTAAN MYÖS!!!!

    Myyrmanni ja mangon terassi sopii:) Oisko ens viikolla hyvä? Ehdota päivää. Tyttö on 2v ja poitsu puol vuotta.
  3. U

    helsinki huhuu

    Täällä 22-vuotias äippä ja lapset; tyttö kohta 2v ja poika kohta 5kk. Asutaan hämeenkylässä, vantaalla. Eli aikas lähellä malminkartanoa. Laita s-postia (myös muut voi laittaa viestiä) uniukko@hotmail.com :wave:
  4. U

    joukolla mukaan tekin

    Täällä myös äippä ja kaksi lasta. Mistäpäin Vantaata olette? Me länsi-Vantaalta, pähkinärinne/hämeenkylä. uniukko@hotmail.com
  5. U

    LÄNSI-VANTAA ym.

    Täällä 22-vuotias tytön (05/03) ja pojan (11/04) kotiäiti. Kaipaillaan seuraa kahvitteluun ja muuten vaan ulkoiluun. Ota yhteyttä s-postilla tai laita yksityisviesti. uniukko@hotmail.com
  6. U

    Hämeenkylä ja muut lähialueet

    Olen 22-vuotias kahden lapsen kotiäiti. Mies on vuorotöissä, joten seura ei olisi pahitteeksi=). Olisi kiva kahvitella ja vaikka ulkoilla muksujen kanssa. Tyttö on 1v 11kk ja poika 4kk.

Yhteistyössä