Hakutulokset

  1. W

    Vaihdanko suosiolla paikkaa??

    Aloitin uudessa työpaikassa syyskuun alussa (viime vuonna). 4:n kuukauden koe aika oli ja meni, enkä edelleenkään ole oikein varma viihdynkö paikassa eli kokoajan katsastelen mitä on tarjolla... Perjantaina työnantajani ehdotti että lisäisimme työsopimukseen kohdan että irtisanoutumis aikani...
  2. W

    Ei taida ollla tarkoitettu...

    ...että minusta koskaan äitiä tulee... kohta 2 vuotta siitä kun pillerit pois jätin. Nyt 40 mittarissa. Miehellä 2 lasta edellisestä liitosta, minulla ei omia... sain sitten viime käynnillä gyneltä lähetteen tutkimuksiin. Käytiin muutama kerta labrassa ja muutama polilla...
  3. W

    Onko sulla

    lakatut varpaankynnet?? Itselläni mansikan punaiset =)
  4. W

    Missä kuvia erilaisista rokoista? Mikäköhän rokko pojalla on?

    Eikö löytyis googlen kuva-haulla?
  5. W

    Perustuuko parisuhteesi rakkauteen ystävyyteen vai sielunkumppanuuteen ?

    Kaikkiin kolmeen + intohimoon :heart: :)
  6. W

    Miehelle lahjaksi

    Kiitos ystäväiset. Haen sen pakin, keksin jotain ylläriä sisälle ja yritän saada sen laatan,)
  7. W

    Kaukosuhde??

    Mulla on likka kaveri jolla oli kaukosuhde brittimieheen noin 4 vuotta. Näkivät suunnilleen 6:n viikon välein. En uskonut että suhteella on realistisia mahdollisuuksia mutta onnellisesti ovat nykyisin yhdessä, samassa osoitteessa asuen!
  8. W

    Saako sellaista kerrossänkyä mistään missä alasängyn saa levitettyä kahdelle?

    Käy katsomassa myös: www.huutonet.fi, saattaa tsäkällä vaikka löytyäkin.
  9. W

    Miehelle lahjaksi

    Antakaa "vinkki viitosia" 40-vuotis lahjaksi. Toiveita kun kyselin oli vastaus: "Oli tuolla Tarjoustalossa kyl sellainen hyvä työkalupakki, metallia." Haluaisin kuitenkin jotain henkilökohtaisempaa ostaa, mitkään korut ei kiinnosta ja kellojakin on joka lähtöön.
  10. W

    ym.

    Aikaisemmin ääntä korotin, mutta paremmin tehoaa kun viileän jämäkasti komentaa. Meillä ei minkään laista fyysistä muksimista hyväksytä! Pojat jos keskenään tappelee: 15 min jäähy (istuvat paikoillaan eri huoneissa) jonka jälkeen pyytävät anteeksi toisiltaan (ei väliä kumpi aloittaa, molemmat...
  11. W

    Homeopatia

    Henkilökohtaisia kokemuksia mulla ei ole, mutta 2 tuttavaani on homeopatian avulla tullut raskaaksi ja 1 parantunut kroonisesta paksunsuolen tulehduksesta. Nämä tuttavani eivät tunne toisiaan. Molemmat raskaaksi tulleet olivat hedelmöityshoitoja saaneita, toinen jo muutaman vuoden. Ja itse olen...
  12. W

    Suositelkaa hyvää musiikkia

    Käyhän jossain levyliikkeessa kuuntelemassa (on ainakin Free Record Shop:n valikoimissa): Cafe' Del Mar volumen Cinco 1998 (ehdoton suosikkini) ja Cafe' Del Mar volumen Cuatro 1997 (hyvänä kakkosena). Molemmat levyt on erinomaista taustamusaa, kaunista, melodista, rentouttavaa ja hieman...
  13. W

    valkoiset "nöllit" kurkusta

    Niitä sanotaan propuiksi. Risojen koko ei niihin vaikuta sen kummemmin kuin angiinat (en ole angiinaa sairastanut koskaan). Joillekkin niitä vaan tulee ja toisille ei. Täysin vaarattomia mut todella ällön hajuisia! Ehkä helpoin tapa poistaa on varovaisesti painaa hammasharjan päällä (ei harjan...
  14. W

    keittiöremppa

    Voi voi, näkisitpäs meitin komean retro-keittiön! Aito 70-luvun aikaansaannos! Komeet välitila kaakelit (isoisän kalsarikuvio!) ja upea pallokuvioinen (tumma) lattia! Koneet kuitenkin uusuttu ja tilaa paljon. Ei voi kun :laugh: :laugh: :laugh: ! Remontti toki meilläkin suunnitteilla mut...
  15. W

    kangas- vai nahkasohva?

    Meillä nyt tummanruskeat nahkasohvat (joita inhoan!), mutta käytännölliset koska 2 poikaa. Ystävälläni kuitenkin vaalea (mokkajäljitelmää) mikrokuitu kankainen sohva josta sai jopa punaviinitahran (!!!) pois senkummemmin tuskailematta. Tarkoitus meillekkin jossain vaiheessa hankkia vastaavaa...
  16. W

    Kertoakko vai ei ?

    Eikös se rehellisyys maan peri?!? Hävytöntä on teiltä muilta jos ette vaimolle kerro. Mites sit suu pannaan jos vaimo jotain muuta kautta asiasta kuulee ja saa tietää että te jo asian tiesitte. Itse kokisin että myös tutut petti eikä vaan mies.
  17. W

    kodinHH yläkerrassa?

    \ ...ja kuten jo itse totesit: "Minähän niitten pyykkien kanssa yleensä joudun touhuamaan"
  18. W

    Paljonko maksoitte tontista?

    Keski-Uusimaa, 1 ha sisältäen rapakuntoisen (talon 180 neliötä), 145 000?.
  19. W

    Rasitusmurtumasta

    Onx kellään koskaan ollut, oliko pitkä paranemis prosessi??? Itsellä oikean jalan jalkapöydän kakkos luussa (ukkovarpaasta seuraavan varpaan kohdalla) ja alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää tää sairasloma!!!
  20. W

    kuka muu...

    Toihan on ihan älytöntä. Vaihda työpaikkaa tai osta auto.

Yhteistyössä