Hakutulokset

  1. S

    Olenko oikealla tiellä, putoaako paino näin?

    Tolla lähtöpainolla laskisin kalorit max 1000kcal/pvä. Ainakin alussa ja sitten kun painoa lähtenyt tarpeeksi nostaisin
  2. S

    odottavia/äitejä kanta-hämeestä?

    Riihimäellähän minä :)
  3. S

    odottavia/äitejä kanta-hämeestä?

    Missäs päin kanta-hämettä asustelet? :)
  4. S

    Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

    nyt on rv21 ja maha edelleen on aikas pieni, näyttää vain että olen lihonut ja kaikki läski tullut mahaan :D mutta kun katsoo ihan paljasta mahaa niin sitten kyllä huomaa että se on vauvamaha eikä "läskimaha" :) ulkopuoliset eivät varmastikkaan tajuaisi, että olen raskaana. Niin ja ihan...
  5. S

    12+0 ja väsyttää :(

    Juu minä olin kans todella väsynyt noihin aikoihin. Nukuin yli 12h yöunet ja nukuin vielä päivällä päiväunetkin ja tuntui että siltikään en saa tarpeeksi nukuttua. Onneksi meni kuitenkin ohi, vaikka muutaman viikon kestikin. Olin myös todella kiukkuinen enkä jaksanut tehdä yhtään mitään :D
  6. S

    runsas valkovuoto

    Sama mulla on, mutta ei vaan tuoksu ole muuttunut miksikään. Gyne kun tutki niin vähän siinä nolotti kyllä kun sekin mainitsi asiasta mutta sanoi sen olevan ihan normaalia jos se on runsasta. Itse kun luovuin farkuista ja tiukoista alusvaatteista muutenkin niin on hieman pysynyt kurissa.
  7. S

    Raskauden outouksia.

    voi ei, no ei kyllä varmasti ole helppoa :/ No mutta ota ilo irti sitten ku palaa kotiin matkaltaan! :)
  8. S

    Raskauden outouksia.

    No on aikas hassu sattuma kyllä :D Kyllä minäkin olen siis todella rakastunut aina ollut, mutta nyt jotenkin tuntuu että vielä vahvemmin tai en edes osaa selittää asiaa :) Voisi vaan koko päivän pusutella ja makoilla vieressä, niinku alkuaikoina.
  9. S

    Raskauden outouksia.

    Vieläkään ketään? Mutta eipä mies huomannu mitään vaikka itse kommentoin hänen hiuksiaan kun oli ne leikannut. Onkos teillä sitten sitten jotain muuta outouksia raskauden aikana ollut?
  10. S

    Vuosimallia -91

    Vuoden pitkän kovan yrityksen ja raavaitten pettymysten jälkeen on nyt viikkoja 17+5. Ja kun pahoinvointi ja väsymys on loppunut niin voi vaan nauttia ja odottaa masun kasvamista :) Söin ennen Yasminelle ehkäisyyn ja meni siis vuoden päivät lopetuksen jälkeen ennenkuin tärppäsi. Jo siinä...
  11. S

    Raskauden outouksia.

    Eikö ketään? :D Noh, nyt on kuitenkin meikattu ja kaikki muukin laitettu valmiiks. Katsotaan huomaako hän edes mitään kun kotiin tulee. :)
  12. S

    Raskauden outouksia.

    Onko muita jotka olisivat ns. rakastuneet uudelleen puolisoonsa raskauden aikana? Itse nimittäin ,kun katson puolisoani niin mietin ,että on se jumaskeikka komee ja oon onnekas et mulla on se. Iltaisin ,kun mennään nukkumaan niin jään katsomaan miestä tämän nukahdettua ja hymyilen vaan. Meillä...
  13. S

    ~~Toukokuussa synnyttävät~~

    Laskettu aika olisi ihan viimeinen päivä toukokuuta että taitaa kuitenkin mulla mennä kesäkuun puolelle :)) ihan ensiksi oli kesäkuun 5. päivä, mutta ultrassa sitten huomattiin että kuukautisista laskettu ei pitänyt ihan paikkaansa .
  14. S

    Riihimäkeläiset äipät ja odottajat , onko teitä :D

    Täälläkin olisi yksi 20-vuotias riksulainen (:

Yhteistyössä