Hakutulokset

  1. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Nt-ultra onnellisesti takana! Ihana pikku sintti siellä seisoi päälläänsä! :ROFLMAO: Niskaturvotusta oli 1,5mm eli täysin normaali. Nyt vaan toivotaan ettei seulat hälytä kummiskaan. Meilläkin päin soittavat jos hälyyttää. Ultraaja oli aivan ihana. Selitti koko ajan mitä missäkin on. Kaikki mitä...
  2. M

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Laitat catharinille täällä kaksplussassa yksityisviestin, jossa kerrot nimesi ja kuvailet profiilikuvaa. Hän lisää sut kaveriksi, lisää ryhmään ja sen jälkeen poistaa kavereista. :) Ja tervetuloa tänne palstalle!
  3. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Kukas meillä muuten tekee kesäkuun ketjun? Joko catharin haluat siirtää vastuun eteenpäin vai? :)
  4. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Ompas täällä ollut hiljainen päivä! No niin se välillä on elämässäkin. :LOL: Ihania ultrauutisia monella ollut, onnea niistä! :) Mulla oli tänään äitipolikäynti. Massussa kaikki hyvin! Huojentavaa oli kuulla myös se ettei niskaturvotusta silmämääräisesti ainakaan näyttänyt olevan paljoa...
  5. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Voi miten ikäviä uutisia tintt@r@! :cry::cry: Oon niin niin pahoillani! Halaus ja jaksamista tulevaan koitokseen! ❤ Ja kaikkea hyvää teidän elämään! ❤
  6. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Voi pisamapeikko..älä nyt heitä kirvestä kaivoon! ❤ Tuossa vaiheessa pikkuinen kasvaa viikossa joitakin MILLEJÄ ja riippuu niin laitteesta ja ultraajasta et minkä saa mitaksi. Eli asia selittyy ihan varmasti mittausvirheellä! Aivan varmasti on kaikki hyvin. Syke ja sikiön liikkeetkin näky, sehän...
  7. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Amore suuren suuret pahoittelut keskenmenosta! :cry: Se on kyllä jännä miten sen vaistoaa jos kaikki ei ole hyvin. Itsekin jokaisessa keskenmenneessä vaistonnu. Voimia suruun! ❤ Miwwi sitä geeliä voi tosiaan tilata netistä. En tiedä saisko apteekista..Mutta hyvänä vinkkinä että liukuvoide ajaa...
  8. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Pahoitteluni! :cry: Niin niin väärin...Toivottavasti pian tärppää uudelleen! ❤ Neilikka ja bittikukka voin lohduttaa sillä et mulla loppui/väheni oireet juurikin rv:lla 9-10. Kuulin sydänäänet ekan kerran 8+5 joten se on ollu ainoo asia mikä saa uskomaan raskaana oloon. Varmasti teilläkin on...
  9. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Näin se varmasti onkin. Mulla vaan nyt ei jostain syystä lue tuossa kuvasa sitä crl-mittaa. Toi 7.2cm tarkottaa jotain muuta. :)
  10. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    En kyllä tiedä...lääkäri ei puhunu mitään mitasta. Tuossa ultrakuvassa vain lukee 7.2cm? Äh, luulen et toi tarkottaa jotain muuta kuin sikiön mittaa! :D
  11. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Katoin tota ultrakuvaa niin näyttäs et oisko mulla mitta otettu päästä varpaisiin eikä pääperämitta..(n)
  12. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Josephinalle suuren suuret pahoittelut! :cry: voimia ja jaksamista raskaaseen tilanteeseen! ❤ Onnittelut kaikille hyviä uutisia ultrasta saaneille! Miwwi mulla on vähän samanlainen tilanne oman äitini kanssa. Hän kun ilmaisi mielipiteensä heti kuopuksen syntymän jälkeen ettei meidän kuulemma...
  13. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Banna onnittelut sydänäänten kuulemisesta! On se vaan ihana ääni! :love: Kuulkaas vuodosta huolimatta minäkin kuulin äsken sen äänen!!! ❤❤ Ihan uskomattoman helpottunu olo. :love: Eilen sain aikojakin varattua eli ens viikon tiistaina olis käynti äitipolilla ja pääsen myös ultraan. Ja heti...
  14. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Niimpä. Mutta eiköhän sinulla ole kaikki kunnossa siellä! ❤ varmasti pian kuulet jumpsutuksen! Kävinhän minä ultrassa rv 6+4 jolloin vastasi viikkoja 6+1 ja syke näkyi.
  15. M

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Catharin oi onnea sykkeen löytymisestä! Sä siis ihanko kuulit sen? :love: Mulla on kans tuo samanlainen lukemat näyttävä doppleri ja äsken taas kokeilin. Näytti vähän väliä jotain lukemaa väliltä 120-160 mutten kuullu kyllä mitään. En oikein itse luota noihin lukemiin kun eräässä keskenmenneessä...
  16. M

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Täällä tulee vuotoa! :cry: Sellasta punaruskeeta tuhrua aina pyyhittäessä. En usko et on normaalia..keskenmenot on aina mulla alkaneet vuotaa tällä tavalla. Lievää kipuiluakin on..Pelottaa et millon hanat aukee ku tiiän et tuun olemaan helkatin kipeä!! Sitten on kyllä lähdettävä päivystykseen...
  17. M

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Bittikukka tuo sun teksti oli ku mun suusta..ymmärrän niiiin miltä susta tuntuu! Aivan yhtä kaamea olo täälläkin. :( Ootan vaan et millon tää helpottaa..vai helpottaakokaan. Aivan jäätävä oksetus, närästys ja turvotus jatkunu nyt kolme viikkoa. Parina aamuna oon kyllä oksentanuki vaikka pyrin...
  18. M

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Mullakin on valitettavasti kokemusta sellaisesta varhaisesta keskenmenosta, jossa digi ei koskaan noussut siihen 3+. Kaksi keskenmenoa oon siitä päätellyt. Samoin viivaraskaustestit ei vahvistuneet kunnolla. Digi näytti muistaakseni vielä rv 5+5 sitä 2-3. Vuoto molemmissa alkoi itsestään rv:lla...
  19. M

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Bittikukka mä kävin ultrassa maanantaina ja pieni vastasi rv 6+1 ja syke näkyi! Ja siis ihan vatsan päältä ultrattuna. Mitä oon lukenut niin rv:n 6 lopulla alkion sydän alkaa sykkiä. :)
  20. M

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Pahoittelut Jösselle lopullisesta tuulimunatuomiosta! Voimia suruun ja tsemppiä jatkossa! Toivottavasti tärppää pian uudelleen. :):love: Kenelläs täällä olikaan tullut jotain vuotoa..? Mulla tuli kanssa tänään hyyyvin pienesti rusehtavaa valkovuotoa. Toivon mukaan ei enteile mitään pahaa..(n)...

Yhteistyössä