Hakutulokset

  1. V

    TARVIIKO

    jos lähdemme perheen kanssa tukholma risteilylle niin tarviiko olla passit?
  2. V

    vilja-testi

    onko vilja-raskaustestissä viivanpaikkaa? testasin sillä siihen tuli kaks viivaa.. kontrolliviiva tumma ja paksu.. ja viereen aivan vaalea ja todella ohut viiva.. onko kellään kokemuksia?? kiitos vastauksista..
  3. V

    Pinkin kappale Family Portrait?

    Osaako joku englantia taitava kertoa, mistä kyseinen kappale kertoo? En ymmärrä niin paljon englantia että osaisin suomentaa. :/ :ashamed:
  4. V

    Raskaudesta ja synnytyksestä kysyttävää!

    Eli jos kohdunsuu on nyt kiinni, niin voiko silti parin viikon päästä syntyä jo? :o Miten kauan tuohon avautumiseen yleensä "menee aikaa"? Entä millä viikoilla yleensä vatsa laskeutuu? Onko vatsan oltava laskeutunut ennenkuin mitään alkaa tapahtumaan?
  5. V

    oletko tullut raskaaksi hormonikierukasta huolimatta?

    Itselläni on vatsa pyöristynyt ja hormonikierukka laitettiin kuukausi sitten. Kyllä alkaa pelottaa että olisin raskaana. Tosin se taitaa kyllä olla aika epätodennäköistä...
  6. V

    Kokemuksia? Ultrassa ensin tyttö, mutta syntyykin poika..

    Kokemuksia? Ultrassa ensin tyttö, mutta syntyykin poika.. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia aiheesta. Usein olen lukenut, kuinka ulokkeiden puuttuessa rakenneultrassa on veikattu tyttöä ja jopa paljon myöhemminkin, mutta poika sitten syntynyt. Te, keille näin on käynyt, onko tyttöveikkaus annettu...
  7. V

    Kysynpä nyt teiltäkin:

    Mitä tehdä, kun kaasolle ei käy samat viikonloput polttareihin kuin muille? Voiko kaaso yksimielisesti päättää, että polttarit ovat xx-päivänä. Ne tulee jotka pääsee ja jotka ei, jättävät väliin? Itse olen tuo kaaso ja oman työni takia aikataulut menevät muiden ihmisten kanssa ihan ristiin :/...
  8. V

    mitä eroa teutonia

    toni ja solano?Näyttää ihan samanlaisilta...
  9. V

    Missä Turussa 4D-ultraääni ja mitä maksaa?

    Olemme menossa laivalle, sunnuntai lähtö Turusta. Samalla ajattelin että voisin käydä 4D-ultraäänessä. Missä niitä on ja onko myös sunnuntaisin? Mitä maksaa? Saako Kelalta korvauksen?
  10. V

    Lähtiskö teidän mies reissuun jos..

    Sä ja lapset jäisitte sairaina kotiin? Siis flunssaisina ja kuumeisina. Miehellä on viikonloppuna joku harrastusleiri, ihan vapaaehtoinen meno siis. Mä jään muksujen kanssa sairaana kotia :ashamed: Ärsyttää. Toki mielelläni päästäisin miehen menemään jos oltaisiin terveitä, mutta ottaa pattiin...
  11. V

    kotihoidon tuki ja helsinki lisä

    Mites teillä jotka asutte Helsingissä ja hoidatte lasta kotona saatteko Helsinki-lisän. Mietin että millaset tulot puolisolla saa olla että saa kyseisen lisän. On aika pieni pelkkä kotihoidon tuki. Toivoisin voivani olla kotona kolme vuotta vaikka tulot tippuukin.
  12. V

    synttärit ulkona

    Onkos joku viettänyt synttäreitä ulkona?Puistossa vai missä?Minkälaisia tarjoiluja olette keksineet(jos ei keittiömukavuuksia käytössä)?
  13. V

    onnistumistarina

    Minulla oli lapsettomuutta takana yli kaksi vuotta ennen kun hakeuduin hoitoihin. Lapsettomuuden syytä ei ole löytynyt. Kaikki asiat kunnossa sekä minulla että miehelläkin. Clomifenia käytin puoli vuotta, ei tulosta. Siihen yhdistettiin sitten inseminaatio, jolloin toisella kerralla raskaus ja...
  14. V

    työ ja raskaus

    Minulla on 2,5 vuotias tyttö ja nyt lokakuussa. Työnhakijana olen ollut jo tämän vuoden mutta työpaikkaa ei ole tärpännyt. nyt kun raskaus on puolessa vällissä, olisi mahdollisesti yksi työpaikka tarjolla, kesäajaksi melko huonolla palkalla 1400 ottaen huomioon koulutuksen ja työkokemuksen...
  15. V

    työnhaku raskauden aikana

    Onko täällä muita odottavia jotka ovat samalla työttömiä työnhakijoita. Miten on työhaku sujunut. Itsellä raskaus jo sen verran pitkällä 19 viikkoa että näkyy jo selvästi. Saapa nähdä olenko työttömänä äitiyslomaan saakka, vai tärppääkö työmarkkinoilla (lähinnä kesän ajan määräaikasuudet).
  16. V

    NAPA-asiaa

    olenkohan turhaan huolissani? jumpatessani huomasin tai tunsin kuinka navasta valui jotain (hikeä??) ja siinä samassa huomasin sen olevan erittäin kipeä ja aivan punainen. napakorua en omista...
  17. V

    NAPA-asiaa

    olenkohan turhaan huolissani? jumpatessani huomasin tai tunsin kuinka navasta valui jotain (hikeä??) ja siinä samassa huomasin sen olevan erittäin kipeä ja aivan punainen. napakorua en omista...
  18. V

    NAPA-asiaa

    olenkohan turhaan huolissani? jumpatessani huomasin tai tunsin kuinka navasta valui jotain (hikeä??) ja siinä samassa huomasin sen olevan erittäin kipeä ja aivan punainen. napakorua en omista...
  19. V

    Kotihoidon tuesta

    Miten siinä menikään maksupäivät? Vien huomenna hakemuksen kelalle, niin millonkahan se sit ois maksussa? Kunhan ne nyt tietty ensin käsittelee sen, mut jos oletetaan että menis muutama viikko. Kerkeekö kesäkuussa tulla rahoja? :attn:
  20. V

    Kuunnelkaa

    http://www.youtube.com/watch?v=7lqQQI0udWI Ihana biisi :heart:

Yhteistyössä