Hakutulokset

  1. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Olivialle tätäkin kautta osanotot :hug: Koville varmasti ottaa. Suru vie aikansa, mutta jonain päivänä helpottaa. Omalle kohdalleni en pysty tilannetta kuvittelemaan. Oman isäni kanssa ei olla oltu tekemisissä yli 20 vuoteen. Sille on syynsä ja monimutkainen selitys. Luultavimmin hän...
  2. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Shenda :hug: Me kotiuduttiin eilen Pepin kanssa Kysin lasten akuuttiosastolta. Diagnoosina keuhkokuume ja korvatulehdus. Sunnuntaina mentiin, kun alkoi hengittäminen olla aika työlätä ja kuume ei laskenu. Perjantaina käskettiin tk:ssa vielä antaa höyryhengitystä, päivystysajasta ei...
  3. mileko35

    === Kymppi pois kesään mennessä ===

    Mileko Pituus: 170 Aloituspaino: 09/09 117.9kg Tavoitepaino: 75kg Paino nyt: 103.8kg Viikkopudotus: (viime ti) -0.5kg Kokonaispudotus: 14.1kg Punnituspäivä: Tiistai Hiukka huononlainen viikko tuli, mut petraan ensi viikkoon. Nutriletit on saanu mun mahan täysin jumiin ja sen...
  4. mileko35

    === Kymppi pois kesään mennessä ===

    Jospa minäkii tänne tulisin (jos huolitaan ) kun tuo Nutrilett pino on aikas hiljainen. Tosin minulla tuo kymppi on vain alkua, mutta jostainhan sitä on alotettava =) Mileko Pituus: 170 Aloituspaino: 09/09 117.9kg |O Tavoitepaino: 75kg Paino nyt: 104.3kg Viikkopudotus: (viime ti)...
  5. mileko35

    Nutrilett kavereita ?

    Terppanen! Saanen liittyä joukkoon :wave: Itse olen nyt Nutraillut reilu 2vkoa terveyskeskuksen painonhallintaryhmässä. Aloitin heti pusseilla, joita menee joko 5 pss/pv tai sitten 3pss ja 1patukka. Lisänä joinain päivinä kasviksia max 500g ja runsaasti juomista. Tukena minulla on Reductil...
  6. mileko35

    Voi vi**u saa***a!!! Ja kaikki kaverit siihen päälle!

    Mulla Triptyl on migreenin estoon. Eikä kyllä oo sen jälkeen migreeniä ollu.
  7. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Tuutilulla Enpä ollu asiasta tietonen. Nyt kyllä ottaa päähän ja rankasti :headwall:
  8. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Sannilla on kanssa syömättömyyskausi menossa. Kaikkee saa maanitella syömään. Puuroa ei neiti suostu syömään. Aamusin menee muroja, jugurttia, leipää ja hedelmiä. Päivällä sitten on koko ajan haluamassa jotain, mut eipä maistu ruoka-aikaan oikein mikään. Vihannekset ja salaatit uppoo, raejuusto...
  9. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    Meikäläinenkin kattelee haikeena Sannia. Ei oo vauvaa meillä enää. Toisaalta kaipailisin pientä ja toisaalta en. Työelämä on kiinnostavaa, mutta vauva olisi kyllä aika ihana. Odotus ja yövalvominen tosin ei. Kaipa tää kaikki kuuluu normaaliin äidin mielenvaihteluun ja vauva-ajasta...
  10. mileko35

    Vinkkejä konfirmaation järjestämiseen

    Meillä myös ensimmäisen konfirmaatio kesällä. Meillä kirkkoon tulevat vanhemmat, sisarukset, isovanhemmat ja kummit. Kirkossamme on tapana, että kummi on alttarilla nuoren kanssa ja ns. luovuttaa kummilapsensa. Alkuun mietittiin, että jos kotona pidettäisiin kekkerit koko suvulle, mutta...
  11. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

    HYVÄÄ ALKANUTTA VUOTTA KAIKILLE LOKAMAMMOILLE :heart: Niin sitä on vaan jaksettu kirjoitella pian 3v! Hurja saavutus, sanoisin. Vaikka vähemmän kirjoitellaan nykyisin, mutta monesti tulee mieleen, että pitäis ihan lokapalstalle millon mistäkii kirjotella. Paljon on ollut iloja, mutta myös...
  12. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Niinukka Toivottavasti maksaavat kunnolla noista ylitöistä... Kiitos vaan tsemppaamisesta =) Minä kans luulen, että on helpompaa kun mitä nyt tuntuu. Tutti on vaan tuolle niin kamalan tärkee. Nykyään en meinaa lasten itkemistä kestää ollenkaan. Töissäkii aina tuntuu tosi ilkeeltä, kun...
  13. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Heips pitkähköstä aikaa :wave: Ruusumariaa ja poikia oli tosiaan mukava nähdä. Eetu on oikee hurmuri :heart: Neuvolassa myös me käyty, pituutta 85,8cm ja painoa 12,3kg Ihottuma on taasen aikasta pahana. Neiti on ympäriinsä raapinu ittesä naarmuille |O On yritetty saada rasvailulla...
  14. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Niinukka Pepillä on tuo sama istuin. Ollaan oltu tyytyväisiä. Nyt aateltiin siirtää Sanni siihen ja ostaa Pepille tavan korokeistuin, kun tuohon istuimeen pikkuisen huonosti mahtuu toppavaatteilla.
  15. mileko35

    MIKSI IHMEESSÄ ne kakarat pitää pukea + 5 asteen kelillä toppaan päästä varpaisiin? Sitten niille ollaan vihaisia, kun ne huutavat

    Samaa minäkin olen ihmetellyt ollessani töissä siellä Prisman kassalla. Vauvat huutaa naama punaisena toppavaatteissaan kun vanhemmat shoppailee. Kassalla sitten hymyileevät ja selittäävät että kun meidän neiti/herra ei ole tottunut olemaan tällaisissa paikoissa. Pukekoot kukin minun puolesta...
  16. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Millin perheelle kovasti onnea pienestä prinsessasta tällekkin puolelle :flower: Tuosta atopiasta voisin kommentoida hiukkasen. Sanni käytetään suihkussa 2-3krt viikossa. Jos useemmin käydään, niin iho alkaa oirehtimaan enemmän. Jos lotraa ihan kylvyssä, niin laitan vauvaöljyä veteen...
  17. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Ihan piti minunkii pitkästä aikaa kirjautua, että pääsen kommentoimaan :) Ihana kuva Hipkukan pikkuisen kädestä :heart:. Ihan kylmät väreet menee pitkin selkäpiitä. Noin pieniä... :heart: :heart: :heart: Ajattelemattomia ovat kyllä vieraat :o Minäkii tuosta possurokotteesta olin...
  18. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Rontti PeeÄssään kuuluu meidän alueen s-ryhmän kaupat. Ja duunipankista kysellään sitten lisätyövoimaa. Eli lähinnä minä teen sitten töitä Prismalla, mutta mahdollisesti myös s-marketeissa ja saleissa. Mihin nyt sitten tarviivatkii. Tällä hetkellä kutsuja tulee jopa toistakymmentä päivässä ja...
  19. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, loka/marraskuussa/joulukuussa

    Ihania kuvia päivänsankareista :heart: Kaikki on kyllä saanut mukavia ja tarpeellisia lahjoja. Isänpäivä kun nostettiin esille, niin eihän tässä kauaa olisi jouluunkaan... Onneksi olen joulukuvioita ennakkoon jo suunnitellut, toteutus vaan on kesken. Jostain kun löytäisi tekijän iisolle...
  20. mileko35

    Lokakuun 2007 taaperot, elokuussa/syyskuussa

    Jospa minäkin pitkästä aikaa muutaman rivin kirjottasin =) Onnea vaan vauvaantuneille ja 2v täyttäneille. Meillä vielä reilu pari vkoa h-hetkeen. Tosin sukulaiset on jo kahvitettu, mut oman perheen kesken juhlitaan sitten oikeana päivänä. Lahjaksi hankin ison laatikollisen vaatetta H&M:tä...

Yhteistyössä