Hakutulokset

  1. H

    Ero vaiko?

    Jos kyseessä on narsisti, niin tilannehan ei ilmeisesti tule muuttumaan... Tuon nyt julki oman tilanteeni, en siis valitettavasti osaa sanoa kuinka Sinun tulisi tehdä/toimia. Itse elin suhteessa (avioliitosssa) jota lähinnä yksin pyöritin. Olin siis yksinhuoltaja parisuhteessa. Koin ettei...
  2. H

    Monellako jo vaihtunut fb:ssa uus etusivu?

    Ikävä kyllä :headwall:
  3. H

    Älkää päästäkö miehiänne ulos!

    Mun ukkoni sattuu olemaan kaupassa töissä... Joten ei kykene estämään...
  4. H

    Löytyykö karppauksen/laihdutuksen aloittajia?

    Oikein paljon onnea :flower: . Mikäli et vielä ole tuonne eksynyt, siellä kuulemma muitakin raskauden aikana karppaavia: http://karppaus.info/forum/viewforum.php?f=26
  5. H

    Sää nyt ?

    Näyttäis aika pilviseltä ja ilmeisesti jo sataa tai ainakin kohta alkaa :/
  6. H

    Miten luotettava on verestä otettava hyytymiskoe(tromboosista kyse)

    Mä en muista ihan tarkkaan miten oireet alko, luultavasti kävellessä kiristävää. Sit hiljalleen alko päivisin istuessa särkemään ja piti töissäkin nostaa jalka pöydälle. Iltaisin kotona leposärky. Siitä se hiljalleen paheni, oli keljumpi kävellä, särky (jomotus,tykytys) alkoi olee pidempiä...
  7. H

    <3 UUTISIA <3

    :flower: Onnea! Suloinen pieni "käärö" !
  8. H

    Miten luotettava on verestä otettava hyytymiskoe(tromboosista kyse)

    Näin mullekin sanottiin. Sitten lekuri alkoi epäilemään jotain häikkää jalkataipeessa, jonka takia määräsi ultran. Ultrassa sitten "löytyi" tukos. Jos se pohje alkaa vaivaa enemmän, niin kannattaa mennä uudelleen lääkäriin.
  9. H

    Oletko joskus kieltänyt omaa lastasi leikkimästä jonkun toisen lapsen kanssa?

    Täysin en ole kieltänyt, mutta rajoittanut kyllä. Kiusaamisen takia.
  10. H

    Miten luotettava on verestä otettava hyytymiskoe(tromboosista kyse)

    Oliko se d-dimeeri (?), mulle sanottiin, että jos sen arvon mukaan olis tukosta, on se varmempi kun se ettei sen mukaan mitään ole. Siis mulla sen arvon mukaan ei olis pitänyt olla, mutta oli kuitenkin. Sori sekava sepustus... Ja sit jos otetaan sellainen laajempi tutkimus (9 putkea verta) niin...
  11. H

    G: Mitä teillä on tänään lounaaksi ja päivälliseksi?

    Tyttö söi lounaan päiväkodissa, en tiedä mitä oli, mä söin fetasalaatin. Päivällisestä ei vielä mitään tietoa, saa näkee mitä kaupasta mukaan tarttuu ;)
  12. H

    Alkaako kaikilla peruskoulu TIISTAINA 12.8.?

    Vantaalla tiistaina 18.8.2009 Miten ihmeessä meillä alkaa näin paljon myöhemmin kun muualla??? muoks. siis tänä vuonna...
  13. H

    Pinotaanko taas hyvännäköisiä miehiä!

    Tässä on jotain...tai oli, en mää tie...
  14. H

    Gallup vauvan sukupuolesta

    Kaks tyttöä esikonen rv38 kuopus rv 39+ jotain (käynnistettynä)
  15. H

    tulot vs verot

    Himpun vajaat 2 tonnia, paitti saattaa nousta jos mies nostaa vero%
  16. H

    Onko kellään ollut tromboosia?

    Mulla oli puoltoista vuotta sitten. Pohjetta särki, varsinkin levossa parin viikon ajan, alkuun en kiinnittänyt huomiota, mutta ajan myötä vain paheni. Päällepäin ei näkynyt mitään. Kävin sitten lekurissa, d-dimeeri veriarvo normaali, jonka takia tukos ensin poisuljettiin, mutta lääkäri halusi...
  17. H

    Läskin sulattajat viikko 48

    Juuh pituutta on 173cm, alkupaino ma 27.7.2009: 71kg. Tänään puntari näytti tasan 70kg
  18. H

    aamupalanne?

    Pari kuppia kahvia ja pari keitettyä kananmunaa tänä aamuna.
  19. H

    Löytyykö karppauksen/laihdutuksen aloittajia?

    Mä otan purkista monivitamiini-kivennäistabun ja iltaisin magnesiumia. Olen miettinyt josko pitäis aloittaa myös kalsium sekä d- vitamiini, meinaan normaalisti olen juonut tosi paljon maitoa (½-1½litraa/pv). Nyt maitoa menee vain loraus per kahvikuppi.
  20. H

    kellään ollu kivistäviä harjoitussuppareita?

    Mulla kuopuksen kanssa tuli alta 30 viikolta ja suht tiuhaan, illalla alkoi, mutta rauhottui yöksi. Aamusta taas jatkui ja kun alkoi olemaan suht säännöllisiä menin Naistenklinikalle näytille. Käyrässä supistusten väli oli 3 min. ei mitään kovin voimakkaita, mutta tuntuvia kylläkin. Sain jotain...

Yhteistyössä