Hakutulokset

  1. M

    Ikärajat peleissä.....kai niillä nyt joku merkitys on??!

    mä olen tylsimys. K-18/13 jne.. tarkoittaa sitä ja niilllä mennään.
  2. M

    Millasia oliiveja ostat?

    Ekana käteen osuvia. Mustia ykkösenä, sit menee muutkin. Vihreät täytetyt on nam.:rolleyes:
  3. M

    mitä tykkäisit jos kysymättä naapuri tois sun ekaluokkalaisen autokyydillä koulusta kotiin ?

    Apua, mä just lähipäivinä poimin lähitalon ekaluokkalaisen matkan varrelta samalla kun otin omani kyytiin ja vein kotiin. Etukäteen ei oltu sovittu mitään mutta päättelin että kotia menossa kun matkalla käveli ja sanoi niin. Äitilleen kyllä sanoin jälkikäteen. Mieleen kyllä tuli että voi...
  4. M

    3v ei pidä kovista äänistä (mönkijä,traktori esim.),ei huvipuistohärveleistä, outoako?

    Meillä 7v. joka ei pidä kovista äänistä. Esim. uuden vuoden raketit on katsonut viimeisen 4v. olohuoneen ikkunasta. En näe asiaa ongelmana, toiset pitää hurjemmista jutuista ja toiset ei. Joskus varmaan taustalla voi olla jokin aistiyliherkkyyskin mutta meillä ei ainakaan tämä äänikammo ole...
  5. M

    onko väärin hakea töitä, jos tietää olevansa raskaana?

    Ikävää työnantajalle mutta hakisin ja hainkin paikkaa raskaana. Jollakin on kuitenkin elettävä jokaisen ja se on kuitenkin ihan lain suoma oikeus tehdä niin.
  6. M

    Jos oikeasti uskot telepatiaan, niin kerropa

    Mä uskon telepatiaan. Ja ajatelkaas että jos vaikkapa kakskyt-luvulla olis jollekin sanonut että myöhemmin puhelut kulkee ilmassa ilman johtoja tai piuhoja ja ihmiset "juttelee" koneilla toisilleen niin olisko mennyt läpi. Että telepatiakin voi jossain vaiheessa olla yleisempääkin.. :xmas:
  7. M

    Rekkakuskin puolisot

    No onhan se ihan tunnettu fakta että rekkakuskeilla voi olla ihan kevyesti emäntä numero 4 menossa. Ja lapsia se 7. Mun mies on ulkomaankuski eli laivalla aikaansa viettää hyvinkin paljon. Mutta jos pettämistä alkaa miettimään ja itseään sillä lietsomaan ja toisen jo valmiiksi...
  8. M

    Montakohan kertaa paukahtaa yöllä. Kissoja ja ilmapalloja =)

    Miten mä ton kylppärin unohdin.. :headwall: Näin jo sieluni silmin survomassa tuota määrää palloja vaatekaappiin ja poksunta kuin kuplamuovia kääntelis.. :D Ei kun kiskomaan palloja turvaan, mähän saan liki sydärin varmaan yöllä jos alkaa poksumaan |O
  9. M

    Montakohan kertaa paukahtaa yöllä. Kissoja ja ilmapalloja =)

    Laitoin sitten hölmöyksissäni jo huomisen lastenjuhlien leikkeihin alhaalla roikkuvat ilmapallot valmiiksi killumaan. Että huomenna pääsen helpommalla kun näin toimin. Mutta mutta, tuo meidän nuorimmainen karvajalka on jo noin 700 kertaa pikkuisen käynyt tassulla kokeilemassa kun pallot...
  10. M

    kotitöiden järjestely.

    Mä hoidan 3 viikkoa kuusta kaiken muun paitsi ilmastoinnin, autot ja pihahommat. Toki nekin jos on pakko. Vapaaviikolla menee hommat tasan paitsi että tiskikoneeseen ei ole lupa koskea kellaan muulla kuin mulla. Kaikki muut täyttää sen nimittäin väärin :snotty:
  11. M

    Mitä tarkoittaa lukujärjestyksessä lyhennys;

    Ok, noin se varmaan sitten meilläkin on. Kiitos vastauksesta =)
  12. M

    Mitä tarkoittaa lukujärjestyksessä lyhennys;

    Meillä ei ole ainekohtaista lukujäjestystä ollenkaan. Vain alkamis ja päättymisajat. Ei ole ihan selvinnyt että kantaako nuo lapset kaikki kirjat joka päivä mukanaan vai miten.. Odotan innolla tietoa.
  13. M

    Annoitteko miehen katsoa kun synnytitte?

    Mies oli mua tukemassa yläpäässä mutta käsittääkseni kurkkasi kun pää alkoi näkymään. Varma en kyllä ole. Mutta aikuinen mies, tietää kyllä miten ja mistä vauvat tulee eli en sen kummemmin ole asiaa pohtinut. Ja jos sattui luulemaan että ne sieltä vaaleanpunaisina ja kapaloituna tipahtaa niin...
  14. M

    Rekat, kuormurit, bussit...nopeuksista???

    :flower: Meillä talossa kun asuu yks tällänen joka ilkeyttää ajaa kaikkien edessä ja jonka työn sais kieltää :whistle: Toissa talvena hetken kiiteltiin hyvää tuuria kun juurikin kävi noin että liukas ja jyrkkä ylämäki pysäytti auton ja auto lähti lanaamaan alas mäkeä, mies sai istua...
  15. M

    Mä haluan opetella käyttämään korkkareita. MITEN ihmeessä mun jalat tottuu niihin, NYT APUA KORKKARI-IHMISILTÄ!!!!

    Niissä korkkareissakin on eroja. Mä olen käyttänyt korkoja 6cm-12cm teini-iästä ja vieläkin on kenkiä jotka eivät ole tarkoitettu kävelyyn. Max tunti ja jalat huutaa hoosiannaa. Mutta sitten on parit 8cm korkeat jotka on kuin lenkkarit, niillä juoksis vaikka maratonin. Kenkäkauppaan vaan...
  16. M

    Minkä mittaiset koulumatkat teidän lapsilla on ja miten kulkevat?

    Matkaa 2,4km ja en tiedä miten mennään. Tänään vein ja hain minä, huomenna vie ja hakee mies. Perjantai mietitään sitten. Pyörällä en oikein uskalla päästää menemään mutta pitkä se on kävellä teputtaakin. Kun ei ole jalkakäytävää ollenkaan koko matkalla niin vähän mietityttää miten tehdään.
  17. M

    Minkä kokoisia luokkia/ryhmiä ekaluokkalaisillanne?

    Ekaluokkalaisia 13 ja tokaluokkalaisia 12.
  18. M

    Help!!Vuosia vanha minitvsarja hakusessa!

    mulla on mielikuva että olis tullut kolmoselta. Joku ryöstö päivänvalossa tms.. :xmas:
  19. M

    Kaksi tyttöä ja lapsiluku nyt täynnä...

    Meillä oli kaksi tyttöä, alkoi se " kai se poika sieltä vielä"-vinkuna. Raskausaikana olin tulla hulluksi kun jatkuvasti tivattiin että onhan se nyt SE POIKA. Nyt kun se poika on niin tilanne on että " eikös se nyt sitten jo riitä" :headwall: :headwall:
  20. M

    Kuinka paljon sua vanhempi saa sun ystävä olla?

    Olen itse vartin vaille 28 ja yksi mun ystävistä on 68v. Nähdään ja soitellaan useamman kerran viikossa. Ikäskaala ystävissä, niissä joille voin puhua muutakin kuin säästä on noin 22v-93v.

Yhteistyössä