Hakutulokset

  1. H

    Vauva 3vk, tahdon lopettaa imettämisen!

    Ihan ku mun teksti. tulin just ettimään että oisko täälä mitään vai kysynkö ite samasta asiasta. eli myötätunto hali ainaki sulle. :hug: täälä samanlainen tapaus ja oon kaikkeni tehny. illat ja iltapäivät on kaameita, yöt nukutaan hyvin ja pitkiä pätkiä, aamupäivällä 3-4h unet ja sen jälkeen...
  2. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Onnea henriikalle! Ja mun vointi on hyvä niinku aina tässä tilassa. Nautin viimiseen asti tästä möhömahasta. :heart: Mulle on iltapäivätki vähä huonoja ku sitte on ruuanlaitto. Ja eihän mun tulo oo muutenkaan enää varmaa niin menkää vaan jos muille sopii toi aika.
  3. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Mulle ei käy 11 koska keskimmäinen pitää hakea kerhosta 11.30. ja sitte taas on päikkärit sen jälkeen. Mutta jos muille passaa niin menkää vaan.
  4. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Tervetuloa uudelle! Ja nyt sitte tapaamista kehiin ja kaikki uudetki mukaan, me ollaan ihan taviksia eikä purematta niellä ketään, me "vanhat" ketjulaiset. Mulla rv 37 kohta että pikasesti tapaamista kehiin. Millon teille sopis?? Ens vkolla??
  5. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Hei nähtäskö vielä ennenku jakannuun?? Miten olis jos nähtäs kaupungilla vaikka hesellä tai jossain niin uskaltais uudetki mukaan?
  6. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    No missä kaikki on?? Millon nähtäs ja kenen luona?
  7. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Joo millon nähtäs?? PIka puoliin eikös?
  8. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Helmi-maaliskuulla ois poksumis aika! :heart:
  9. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    saparon neitille toivotaan parasta ettei enää kuume nouse ja pääsette hyvin lähteen reissuun, hyvä että kuuri valmiina. Meillä nuorimmainen oli kans pe iltana kuumeessa 38.8 mutta se jäi siihen ja joulun oli terveenä. Yskää ja nuhaa oli lievästi muttei mitään joka ois häirinny. Itellä viisauden...
  10. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Hyvää joulua kaikille tasapuolisesti :xmas: :hug: :heart: <br><br>
  11. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Kiva kuulla snowfairysta ja toivotaan todella että teillä kohta helpottais. :hug: :heart: Me ollaan nyt oltu terveenä ja kauhulla odotan että josko sairastutaan jouluks, niin hirveesti on tauteja liikkeellä. :/ Ihanaa ku tuli ees vähäsen lunta, heti erilainen mieli. =)
  12. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Huomenta! Eilen yritin kirjottaa mutta meillä netti tökki niin pahasti että hermot meni ja panin koneen kii. :/ Vauva perätilassa edelleen mutta vointi loistava, joulu meillä valmis ja lahjat ostettu enää muutama pikku paketti tekmättä. ;) :xmas: Mulla koulusta jo loma alkanu ja...
  13. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Pikaista paranemista saparon neitille! :hug: Meillä ei kummenpaa, joululahjat ostettu, kahta vaille =) Siivot alotettu ja muutenki kaikki hyvällä mallilla. Tulis vaan lunta.
  14. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Snowfairy: ei oo totta! voima hali sulle, kyllä teillä nyt vastustaa, mutta paistaa se aurinko vielä risukasaanki. :hug: :heart: :flower: Mää tässä jo joulusiivoja alottelin, en mä nyt hulluna siivoo enkä ala hysteerisesti tän mahan kans siivoilla mutta pakolliset keittiön kaappien...
  15. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Kiiitos Saparolle!! :hug:
  16. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    ´Sapro: me sitte tullaan kans ja mä tuon suklaata ku oon luvannu! :p Snowfairy: Jaksuja sulle! Laitan sulle vielä tekstaria tuleen. ;) Huomena sitte nähään !! kiva nähä unusualki pitkästä aikaa. :hug:
  17. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Mikä saparo teillä sairaus tilanne?? Meillä semmosta kuivaa yskää ollu mutta ei mitään kunnon tautia oo tullu. :/ Mutta mielellään ollaan tulossa jos saparon sakki vaan jaksaa ottaa vastaan. =)
  18. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Tervetuloa uusille!! Joo meille sopii hyvin tuo klo 14 koska mun pitää sitte taas ehtiä nakata lapset kotia ennenku meen kouluun. :D Melkosta palapeliä tää mun elämä nykyään, niin kiire ettei töihin ees ehtis. :whistle: Lahjasta vielä niin sovitaanko että se lahja ei sitte oo karkkia vaan...
  19. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Meille on kyllä vähä hankala tuo aika nimittäin päikkärit just ja sitte eskarilainen tulee klo 13. Mutta jospa me tullaan sitte vasta myöhemmin koska jos meillä ei nukuta päikkäreitä niin ei tuu mitään koska nää herää klo 6. :whistle: eli jos käy niin 13.30? ja siitäki me voidaan myöhästyä...
  20. H

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    ONNEA SNOWFAIRYLLE VIELÄ TÄTÄKI KAUTTA!! :hug: :flower: Ovat päässy jo kotia. =) Saparo: No määhän ainaki tuun teille pikkujoulua viettään vaikka kukaan muu ei tulis. :D Ilman muuta tortut, piparit, ja tonttulakit. Lahjatki toki pitää laittaa.

Yhteistyössä