Hakutulokset

  1. H

    Paholaisen hillo

    joku kysy mitä se on, niin täs ohje: Ainekset 2 prk (à 400 g) kuorittuja tomaatteja tomaattimehussa 400 g punaisia paprikoita 4-6 punaista chiliä 8 valkosipulin kynttä 1 tl suolaa 1 tl mustapippuria 2 tl oreganoa 1/2 dl etikkaa 1 pkt Dansukker Hillo-marmeladisokeria Kaada tomaatit liemineen...
  2. H

    Jaanuska!

    kiitos siitä marinadi ohjeesta :hug: punasipulit tuli syötyä :p ;) Mutta millanen ohje ois paras ku aattelin kuivakakun päälle laittaa suklaakuorrutuksen ihan oikeesta suklaasta?? Aattelin että laitanko sulan suklaan joukkoon voita, ranskankermaa vai mitä ku ei oo aikaa kokeilla enää...
  3. H

    Jaanuska

    määki sua vaivaan :ashamed: söin viikonloppuna ravintolassa jossa oli kanan kans marinoituja punasipuleita :p nyt on pakko noita kokeilla joten oisko sulla joku hyvä marinadi ohje? KAUNIS KIITOS JO ETUKÄTEEN :hug: :heart:
  4. H

    Löytyskö kaveria mulle??

    Heippa! Olen kolmen pojan 28v. äiti ja tällä hetkellä äitiyslomalla. Voitas ens näin alkuun tutustua sähköpostitse ja myöhemmin etanapostia laittaa tai mesessä jutella, kaikki käy mulle. =) Laittakaa y-viestinä sähköposti osoite ja jotain itestänne, niin otan teihin yhteyttä. jään innolla...
  5. H

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    Alkaa venyä tuo ketju jo mahottomaks ja että alkais tulla jotain selvyyttä taas näihin tapaamisiin niin alota uuden ketjun. Elikkäs miten se puisto tapaaminen millon ja missä?? Ja sitte että alettas jo miettiä sitä meille tuloa niin sopiiko teille vkolla 23? ja ehottakaa päiviä?? =)
  6. H

    Näin se kaikki sitte meni...

    Elikkäs minä maaliskuinen jakauduin sitte 4.4. Sunnuntai iltana 3.4. alko tuntua "jotain" ja sitte yöllä kahelta tiesin että nyt on menoa. Herätin isännän ja lähettiin sairaalaan ja oltiin sielä klo.04. Olin 7cm auki. Saliin mentiin sitte heti ja pääsin suihkuun. Suihkussa olin puoliska tuntia...
  7. H

    Kokkolalaiset hoi!

    Missä kaikki on?? Muutama ihminen vaan tapaamisissa käyny. Säikähtikö joku siitä ekasta tapaamisesta?? ;) Mutta nyt reippaasti suunnitteleen uutta. Minä en ehkä pääse tuleen ku ei sitä räjähys päivää tiiä mutta senpä näkee sitte. Taas ideoita ja ajatuksia kehiin!!! :attn: :attn: =)
  8. H

    Kokkolalaisten uusi tapaamiinen??

    Elikkä aattelin uuden ketjun avata ku toi toinen on jo niin pitkä ja sehän liitty tän päiväseen! ;) Nyt uutta tapaamista kehitteleen. Eli nyyttäri meiningillä lähettäs liikkeelle ja sit kuka haluu pitää nyt seuraavan ja millon? Päivämääriä kehiin? Mietitään sitte mitä kukaki tuo ku päivä...

Yhteistyössä