Hakutulokset

  1. Z

    Kotka-Hamina

    Heipsan Nancy. Täällä olisi yksi neuvottomassa asuva äiti, jonka perheeseen kuuluu 2v tyttö, kissa, koira ja miekkonen. Laittele ihmeessä viestiä :)
  2. Z

    Äippäseuraa kaivattaisiin Kotka - Hamina aluella!!

    Heipsa. Täällä olisi Haminan aluella asuteleva 23vuotias naikkonen, jolta löytyy melkein 11kk pikku tyttönen. Olemme asustelleet täällä päin vasta muutan vuoden ja en ole hirveasti tutustunut ihmisiin täällä päin joten olisi mukava saada vaikka lenkki seuraa. Jos seura ei ole pahitteeksi...
  3. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Voi kun minulla tuli ainekin kolme Nina Saraa omaan facebookkiin, että mikäköhän se niistä sattuu olemaan :( Hieman uuno tietokoneen käyttäjä :D
  4. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Voi Tirlittan. Otan suuresti osaa suruunne. Nyt hieman hölmö kysymys. Muutamat ovat puhuneet jostakin facebook ryhmästä. Mistä sellaisen voisi löytää ja miten siihen voi liittyä?
  5. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Kareliini Kun meillä on tuollainen 10kk vanha pentu, joka on tottunut nukkumaan sängyn vieressä. Nyt ihmiset ovat alkaneet moittia sitä ja kehoittaneet opettamaan sen pois makkarista, koska koira ja lapsi ei kuulemma saa nukkua samassa tilassa. En ole keneltäkään kyllä saanut järkevää syytä...
  6. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Sofiia ja Aanna Kiitoksia hyvin paljon teille neuvoista. Enköhän mie pärjää. Nyt kun synnytykseen menevä aika alkaa vähentyä niin alkaa iskeä se todellisuus, että olen vastuussa jostain niin pienestä ja uudesta elämästä. Toivottavasti en ole ainoa, jota asia hieman pelottaa. Mitä mieltä...
  7. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Barbamama 35 Kiitoksi paljon neuvosta. Tuntuu, että kaikilla on hirveesti sanottavaa raskaudestani ja kun kerron, kuinka hukassa tunnun olevan kun en mistään mitään tiedä kaikki vain sanoo, että kyl sie pärjäät :D Hyvä saada hieman tieto enne kun lapsi tulee :D
  8. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Heipäs taas! Täällä poksuu jo 22vk. Kyllä aika menee todella nopeaan. Ei enää kauaa kun saa pienen vauvelin syliin. Muistan, että oli keskustelua, mitä laittaa kesä lapselle päälle? Itse odotan esikoista ja olen hieman hukassa. Toiset sanoo, että pitää olla pitkää hihaa ja pitkää housua ja...
  9. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Juu eli minulle voi laittaa sinne, että tyttölupaus. zoile + nuppu poks 21
  10. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Oi tänään käyty rakenneultrassa ja kaikki oli todella hyvin. Todella vahva tyttölupaus saatiin sieltä ja ei muuta kun vaaleanpunaista ostamaan :) Painoa oli kestynyt jo 380g ja todella liikkuvainen prinsessa. Voi nyt voi huokaista helpotuksesta ja nauttia olosta zoile ja nuppu 20+6
  11. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Heips! Kirjoittelempa taas pitkästä aikaa. Paljon onnea kaikille rakenneultrassa käyneille. Kiva kuulla, että on tullut hyviä uutisia. Itselläni olisi maanataina samainen tiedossa ja jännittää aivan kamalasti. Puhuitte sukujen "painostuksesta" lapsen sukupuolen suhteen. Itsellä on melkein 98%...
  12. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    tirlittan87 Minäkin luulin mieheni olevan sitä tyyppiä, että ei sitä itketä ja suojaudutaan kaiksita tilanteista vitsien avulla. Olemme olleet yhdessä 4v ja olen nähnyt hänen itkevän ennen tätä 2 kertaa. :D Niin tuollaiset asiat muuttaa miehiäkin. Pallomahasta Itse turvauduin myöskin...
  13. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Miehen ajatukset Olen aika ihmeissäni. Välillä tuntuu, että mieheni on enemmän innoissaan tulevasta pienokaisesta kuin minä. :D Itse on hieman varpaillaan kun koko ajaa on ollut jotain kipua tai pyörtymisiä, mutta mieheni vain jaksaa tukea ja olla positiivinen asian suhteen. On niin ihanaa...
  14. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Zoile*22*eka*6.6.2012*koks Olen siis uusi käyttäjä ja jotenki poistin ekan viestini vahingossa yrittäessäni muokata sitä. Sählä. Joo pyörtymiseni lähinnä tulevat kaupoissa, kun joudun kävellä tai muuten seisomaan hetkenkin paikallaan. Huonot olot onneksi helpottaa ja olen saanut jopa 2kiloa...
  15. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Tänään taas ajattelin ylittää itseni ja menin kauppaan. No tajuhan siellä meni. Ihmiset vain kuiskii ja ei sano mitään ja kuulin kun joku oikein kiljaisi, että vähäks noloo. Onneks on ihaniakin ihmisiä maailmassa. Kaupan täti tuli auttamaan minut ylös ja toi tuolin ja vettä. Jäi juttelemaan...
  16. Z

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Onnistuimap poistamaan vahingossa eilen laittamani viestit tänne keskusteluun, yrittäessäni muokata niitä, mutta keskustelussa mukana ollaan edelleen. :)

Yhteistyössä