Hakutulokset

  1. K

    asunnon koko?

    Ei voi kuin ihmetellä mitä ihmiset tekee reilusti yli 200 neliöisillä taloilla! Tietysti jos töitä tekee kotona niin sitten ehkä. Mutta tavan perheet - meillä 3 henkeä ja 92 neliötä ja vieraatkin (esim. siskonperhe 5 henk.) vielä mahtuvat hyvin yökylään!
  2. K

    asunnon koko?

    Meillä 3-vuotias lapsi, isä ja äiti, asutaan 92neliöisessä omakotitalossa, kyllä tähän vielä toinenkin lapsi mahtuisi jos sattuisi onnistamaan.
  3. K

    että tämmönen lääkäri

    justiinsa se!!! oli kyllä todella asiaton.. en kyllä sille uskaltanut mitään vastaan sanoa, oli sen verran tiukka täti!! :) on kyllä ollut vissiin muillekin aika tyly, etten varmaan ole siis ensimmäinen enkä ainoa, jos kerran sinullekin oli sanonut sillä tavalla.. millos ne hoidot sitten...
  4. K

    että tämmönen lääkäri

    tänään oltiin sitten tssg:ssä ja "hoidon" suunnittelussa. lääkäri päätti että mitään hoitoja ei todellakaan aloteta kun ollaan kuitenkin näinkin nuoria, ja yksi aikaisempi raskaus on saatu alulle (yhtään lasta ei kutienkaan ole). mun pitää vaan laihduttaa kun on ylipainoa. :ashamed: mitat on...
  5. K

    Siis ei voi olla totta!! (hääkutsusta)

    Arvatenkin hääpari ei halua riehuvia lapsia ja olettavat vauvan uinivan kiltisti koko ajan. Kumma miten käsitys lapsista ja perheestä muuttuu, kun niitä omia aikanaan heille pukkaa...... Minä siis kysyisin, ettei tapahtunut virhettä. Jos ei, ei PERHEEMME menisi ollenkaan sukuhäihin, kaverin...
  6. K

    kokemuksia, neuvoja, ajatuksia??

    itse mäkin venytin lääkärille menoa aivan liian kauan (lääkärin mukaan). kierto on aivan millanen ite tykkää, en osaa yhtään aavistaa millon tulee kuukautiset ja millon jättää tulematta jne. nyt ensi tiistaina menen munatorvien aukilolotutkimukseen, joka jännittää sinänsä kun ei tiedä mikä...
  7. K

    MarraskuunVauvat 2006

    Etsiskelin aika pitkään näitä sivuja ja lopulakinlöysin, oltiin tipahdettu aika alas =) Jospa tässä vaikka vähän nostelis taas pinoa ylös päin.
  8. K

    Kolminumeroisille laihduttajille

    Myös täällä kolminumeiroinen laihduttaja. Ikää 27v. joten tarpeeksi on kärsitty. Koko ikäni ollut ylipainoinen. Nyt toiveessa keveämpi elämä ja lapset. Kuntosalilla 3-5 x vko:ssa + kaikki muu extra. Kevättä rinnassa B)
  9. K

    MarraskuunVauvat 2006

    Moi! :wave: Siitä on taas aikaa vierähtänyt melkoiseti kun viimeksi olen kirjoitellut kuulumisia. :ashamed: Meidän Tuomaskin täyttää viikon kuluttua 5kk, aika on mennyt kuin siivillä. 4 kk neuvolassa pojan mitat oli 8470g ja 66cm, kunnon michelin mies. :heart: Tuomas on jo reilun kuukauden...
  10. K

    seksi ja menkat

    Meillä on ongelmana yhdyntä ja menkat. Miehen tekis kovasti mieli vaikka mulla on menkat ja mulla taas ei oikein sytytä silloin. On sellanen "likanen" olo. Onko kellään samoja ongelmia ja onko rakaisu ehdotuksia?
  11. K

    eka aika tuli nyt

    joten ensimmäinen kutsu tuli nyt tutkimuksiin ja on muutaman kuukauden päästä. mua alkoi ihan kamalasti jännittämään, mitä siellä mahdetaan tehdä? ja kuinka paljon mahdetaan narista yhdestä tekemästäni abortista? itse olen siitä jo iahn tarpeeksi itseäni piiskannut ja se on jo mennyttä aikaa...
  12. K

    turun jonot..

    osaako joku sanoa millaiset jonot turkuun tutkimuksiin kunnallisella puolella? ollaan ooteltu jo jotain kirjettä sieltä päin, mutta mun lähete oli hävinnyt ja aika sit tietty siirty taas eteenpäin. kukaan ei vain osannut sanoa mulle että kuinka kauas aika meni..
  13. K

    MarraskuunVauvat 2006

    sepä kivasti tuo teksti hyppäs tuon nimimerkin jälkeen :)
  14. K

    MarraskuunVauvat 2006

    Huomenia. Pitänee taas vähän kirjotella kuulumisia. Tuomakselle alottelin sitten viikko sitten jo kiinteiden maistelun, kun maito ei enää yksin kertaiseti riitä. Korviketta olen jo joutunut antamaan jouluaatosta lähtien ja määrät ovat vain lisääntymään päin. Maitoa menee noin tunnin välein...
  15. K

    syntymättömän lapsen rukous

    ihana, ihan itku silmään tuli. :heart:
  16. K

    syntymättömän lapsen rukous

    ihana, ihan itku silmään tuli. :heart:
  17. K

    mekin..

    no niin nyt lähti meilläkin asiat pyörimään. odotellaan kutsua naistentautien polille. tätä menemistä on vaan koko ajan lykännyt, kun ei ole halunnut saada tuomiota...
  18. K

    ovistestejä

    pistäppä mailia osoitteeseen fishbone4@suomi24.fi niin puhutaan lisää. =)
  19. K

    ovistestejä

    kuinkas paljon sitten pyydät? =) en tiedä onko toivoa pelkillä testeillä löytää ovista, mutta kun tota rahaa on niin pal kamalasti!!! :laugh: :laugh: hehehehhee. olisin kyllä kiinnostunut. (vaikka tuota rahaa ei oikeasti ole paljoa =) )
  20. K

    MarraskuunVauvat 2006

    Heissan kaikkille :wave: Eipä ole tullut kirjoiteltua tänne piiiitkiiiin aikoihin, enkä kyllä ole ole edes ehtinyt lukemaankaan joten en tiedä ollenkaan et missä mennään. :) No, jokatapauksessa meidän Tuomas-ukolla tuli viime viikolla 3kk täyteen ja tänään sit käytiin neuvolassa. Poitsu oli...

Yhteistyössä