Hakutulokset

  1. H

    Kissanpennun ottaminen

    Kokemusta vain koirista, mutta mitää tulee ottaa huomioon kissan kanssa, kuinka opetetaan sisäsiistiksi jne?
  2. H

    Olisikohan syytä ostaa silmälasit... :D

    ...vai olenkohan jokseenkin kieroutunut Täällä aloitus: Kivoja E:llä alkavia tyttöjen nimiä...ja minä luin: Rivoja E:llä alkavia tyttöjen nimiä ja mietinkin ettei tule mieleen kuin Esteri :laugh: Menen saunaan miettimään nimiä lisää :whistle:;)
  3. H

    Selkäleikkaus ja liikunta

    Kuinka nopasti olette leikkauksen jälkeen alkaneet liikkumaan ja ratsastamaan jne?? Entä muuten, miten nopeasti toivuitte kys. toimepiteestä? Mulla selkä leikattu muutama pvä sitten ja olisin jo ihan valmista kauraa normi eloon :D juu maltti on valttia ja järki mukana... mutta kertokaapa...
  4. H

    Huomenta, kertokaahan kokemuksia selkäleikkauksista :)

    Eli olen jonossa leikkaukseen, kk sisällä pitäisi päästä,välilevyn prolapsi joka painaa pahasti selkäydinkanavaa ja hermoja. Kiva olisi kuulla muiden kokemuksista, toipumisesta ja kuntoutuksesta :wave:
  5. H

    Kortisonipiikistä

    Te keille laitettu, kuinka nopeasti kipu helpottanut tai onko ylipäätään ollut apua?? Sain eilen lonkkaan kortisonipiikin ja kipu tää aamuna vielä kamalampi kuin normaalisti, mietin että voiko vielä alkaa helpottaa vai onko taas kohta mentävä lääkäriin :/ Että mä inhoan näitä...
  6. H

    Tammerfestit, kuka aikoo osallistua ja minne G

    :wave: Eilen Ismo Alangon keikalla..mahtava fiilis ja koko tampere taas kesäistä elämää täynnä (tosin varmasti paljon häiriötekijöitäkin..) Mahd. huomenna vielä katsastaan joku keikka. =)
  7. H

    Onko kukaan nähnyt ja missä kaupassa (vaate)

    Eli, näin eilen ihanan topin, musta kireä ylä-osa, ei hioja eikä olkaimia vaan ylhäältä siis rintojen päältä kireä ja siitä leveni mekkomaiseksi epätasaiseksi reunaksi ja laskeutui noin puoleeväliin reittä...olisi pitänyt mennä kysyyn kys. naiselta mistä olet kys. paidan löytänyt mutta tilanne...
  8. H

    Totesin että kyllä olen helpolla päässyt

    Eli silloin kun lapsoset olleet vauvoja, on molemmat nukkunut yöt hyvin ja itkeneet tosi vähän (ja tämä ei ole mitään kehuskelua, huom), muutamat tuttavat olivat uupuneita kun vauva aika meni itkuisen vauvan kanssa ja sanoivat kuinka helpolla pääsin... Nyt sen vasta kongreettisesti tajuan/tai...
  9. H

    Kyllä, ihminen on tyhmä jollei opi virheistään..

    mä tein sen taas, söin pussillisen sokerittomia kovia, ihania karkkeja, joissa pieni teksti: saattaa aiheuttaa laktatiivisia vaikutuksia...ja ja, mahaa kiertää ja sattuu ja olo kuin ilmapallolla :x Eikä siinä mitään muuten, mutta tein tämän samaisen asian juuri pari viikkoa sitten ja vannoin...
  10. H

    Hennatatuointi nyt heti mulle

    Eli, tietääkö kukaan arvon palstalaisista mistä saisi tampereelta kys. koristuksen..hetkellinen mieliteko, haluu kesäksi...kuukkelista en löytänyt mitään järjellistä tietoa, mutta oletan että täältä saa vastauksen :D
  11. H

    Naapurin kissa

    Rivarissa asutaan siis, ja naapurin kissa käy meillä tutkimusretkillä kun takaovi auki...sen pää tulee yht.äkkiä sohvien välistä ja hiippailee huoneita läpi...ihana ja omituinen, tosi arka ei tule lähelle mutta utelias on silti :D Joo, en ole ollut ikinä kissa-ihminen, mutta ei tuollainen...
  12. H

    Saikkupinoa

    Meillä pikku-sälli ihmeellisessä vatsaflunssassa, eilen oli p-kodissa ykännyt, kotiin kun päästiin 39 kuumetta, nyt jo alkaa tokeneen mutta mulla mahassa kiertää ja lujaa :whistle: Mitäs tauteja muualla??
  13. H

    Kesäloman odotus pinoa, montako työpvää jäljellä...

    Mulla vielä/enään 14 työpäivää ja kauan kaivattu odotettu loma loma looooomaaa B)
  14. H

    Hohhoijaa, saikkupvät

    on niiin tylsiä...duracel-pupu kun on, niin tää lepäily ja paikalla olo ei oikein sovi mulle :|
  15. H

    Lasten elokuvat on vaarallisia :D

    Katseltiin lasten kans Poutapilviä ja lihapullakuuroja ja arvatkaa mikä vaikutus leffalla oli muhun... Mun silmissä välkkyy hampurilaiset, sipsit, donitsit ja ja kaikki herkut ja mietin jo että onko mun nyt kurvattava pikku-siwaan näin maanantai illan päätteeksi :D Huoh :xmas:
  16. H

    Taidan tänään tehdä sen :D

    ..rikkoa 1000 viestin rajan, 6 vuotta satunaisesti palstaillut (joskus vuonna yks ja kaks kotiäiti aikoina aktiivisestikkin) ja hämmennyin ettei sen enempää viestejä kertynyt, joten, korjaan vahingon kun ei toi tuleva lätkämatsi nappaa juurikaan :whistle:
  17. H

    Eilinen eläinsairaala

    en ole kyseistä sarjaa katsellut mutta kaveri soitti että eilinen oli ihana jakso ja kannattaisi katsoa...näkyykö netissä jossain tuo sarja/jakso??
  18. H

    Mitä ihmettä

    Mä en pysty vastaileen ketjuihin :o Tulee vain että :ketjun talletus epäonnistui tms...
  19. H

    Pika-apuja huonekaluihin liittyen

    http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00119792 Eli mistä muualta saa kys. "pyöreän mallisiin" (todella surkeat tuolit muuten) nojatuoliin uusia päälysiä kuin Ikeasta??
  20. H

    Tumpula

    Postia :wave:

Yhteistyössä