Hakutulokset

  1. T

    Millä viikolla kävitte 4Dssä?

    viikolla 25. käytiin ja se oli just passeli aika, hiukan kyllä petyin kuvan laatuun, jotenkin olin luullut sen olevan vielä selkeämpää :) Mutta tosi tyytyväinen olen, että käytiin, kaikki tuli tutkittua perusteellisesti ja ultraaja oli mielettömän symppis vanhempi herrasmies :) vk. 25-30 on...
  2. T

    Allergia ja raskaus.

    Ite otan tupla-annoksen Cetirizin Ratiopharmia nyt koivuaikaan, sen lisäksi on silmätipat, oireet on aivan kauheet ja tietty tuli näin paha kevät just kun oon raskaana ja väsyttää normia enemmän muutenkin, nyt oon aivan Zombina jatkuvasti, ja jotenkin hermot pinnassa kokoajan ei kiva :/ Mutta...
  3. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi pitkästä aikaa, Ei tänne kummempia, väsyttää pirukseen vaan, kun iski kunnon koivuallergia päälle! Tosi hienoa, kun on kuulemma sitten vuoden -93 pahin koivunkukinta tänä keväänä...:/ Onneksi noita tavallisia setïritsiinitabuja saa syödä, mutta eivät ne täysin oireita poista...
  4. T

    <3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

    Moi, Ihan pakko kysyä, että millä perusteella tuo sokerirasituskoe tehdään? Tuntuu, että kovin moni sen läpi käy, ja itse en ole moisesta edes kuullut, en nyt enkä kahdessa aiemmassakaan raskaudessa :O Tikruliini, 28+1
  5. T

    Te joiden ensimmäinen synnytys on käynnistetty yliaikaisuuden takia, onko myös seuraava synnytys jouduttu käynnistämään?

    Moi, Mulla käynnistettiin molemmat v.-92 ja -95, eka syntyi vk 41 ja toka vk 41+5, eivät meinanneet lähteä millään tulemaan edes käynnistämällä...ja molemmat oli vielä tosi siroja syntyessään, mitä kummeksuin kun kuitenkin oli viikkoja noinkin paljon kun syntyivät (molemmat oli tasan 2,8...
  6. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onni71: nyt vasta huomasin tuon sun viestin! Olen tosi pahoillani noista uutisista, mulla ollut kaikenlaisia pelkoja tässä raskauden aikana, enimmäkseen ikäni takia ja nyt uskallan olla jo onnellisesti raskaana...ja sitten sulta tulee tuollainen viesti. Koita jaksaa, vaikka tiedän ja uskon, että...
  7. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Aurinkoista kevätpäivää! Pakko tulla kertomaan, että ei se sf-mitta näköjään kauheesti vauvan koosta ainakaan kerro, eilisessä 4Dssä vauvan kooksi kerrottiin 33 cm/860 g, joka vastaa juurikin viikkoja, yllätyin, että on jo noinkin hyvän kokoinen tyttö! Ja mulla se mitta oli alalkäyrän alla...
  8. T

    Vauvan paino n. rv 28

    Mulla oli eilen 4D-ultra, ja tasan 26 vk täynnä, vauvan koko oli 33cm/850 g ja on kuulemma juuri oikean kokoinen viikkoihin nähden, kasvaa n. 35 g per päivä nyt, eli kilon pitäisi mennä rikki noin viikossa. Eli viikolla 28 kasvetaan yli tuon kilon rajan sitten jo :) Tuon mukaan Tipetsu sulla...
  9. T

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Aurinkoista kevätpäivää :) Pakko tulla kertomaan, että ei se sf-mitta tosiaan kauheesti vauvan koosta ainakaan kerro, eilisessä 4Dssä vauvan kooksi kerrottiin 33 cm/860 g, joka vastaa juurikin viikkoja, yllätyin, että on jo noinkin hyvän kokoinen tyttö! Ja mulla se mitta oli alalkyrän alla...
  10. T

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Mirkku: piti vielä sanoa, että mun neuvolatäti antoi ihan luvan popsia tavallisia setiritsiinitabuja, koitan niitä toki välttää vimoseen asti, mutta jos kunnon oireet tulee, niin syön kyllä niitä.
  11. T

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! Tänään illalla sit se 4D ultra ja kyllä vaan JÄNNITTÄÄ, vaikka rakenneultrassa olikin kaikki hyvin, niin kuitenkin...ja toivon tosiaan, että neiti suostuu esiintymään, että saadaan hyvää kuvaa. Mua kiinnostaa juurikin istukan kunto (onneksi se on takana ja...
  12. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Heip vaan kaikille :) tänään illalla sit se 4D ultra ja kyllä vaan JÄNNITTÄÄ, vaikka rakenneultrassa olikin kaikki hyvin, niin kuitenkin...ja toivon tosiaan, että neiti suostuu esiintymään, että saadaan hyvää kuvaa. Mua kiinnostaa juurikin istukan kunto (onneksi se on takana ja ylhäällä...
  13. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onnea Oliivittarelle potrasta pojasta :) Mulla oli aamulla neuvola, hemoglobiini oli pysynyt hyvänä, oli 138, vaikka epäilin että ois laskenu kun on päikkärit maistunu niin hyvin! Painoa oli tullut peräti 600 g/vk lisää kuukauden aikana! Vauva kasvaa alakäyrillä, eli siro on tulossa tälläkin...
  14. T

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Moi taas kaikille ja onnea uusista hyvistä ultrauutisista :) Mä en tajua muuten tota imetyshysteriaa alkuunkaan, kukin tehköön miten parhaaksi näkee, itse imetin 3 kk molempia tyttöjä, sitten ei vaan maitoa enää tullut, katsotaan miten tällä kertaa käy. Synnyttämään toivon pääseväni ns...
  15. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi kaikille, hitsi kun ois itsekin jo loppusuoralla, jotenkin on tosi malttamaton olo;D 24.4. mennään 4d-ultraan muuten, pääsee kunnolla kurkkaan neitiä, toivottavasti saadaan hyvää kuvaa. Ainakin viikot on tasan 26. tuolloin ja sen pitäisi olla paras mahdollinen aika tuohon "hupiin", ihan...
  16. T

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Moi kaikille ja ihania ultrauutisia taas :D Tosta epiduraalista, mun molemmat tytöt on syntyneet ilokaasun, parakervi(vai servi?)kaalin ja petidiinipiikin voimin, ei tullut edes mieleen pyytää epiduraalia, mutta olivatkin 2,8 kilosia ja pienipäisiä kummatkin, että josko ois ollut eri asia...
  17. T

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Pakko sanoa, että mä olin aivan paniikissa tossa rakenneultrassa, jännitin sitä todella paljon ennakkoon, ja rentouduin ultran aikana pikkuhiljaa kun aloin uskoa, että kaikki on hyvin :D En kyllä silloin reilu parikymppisenä paljoa murehtinu, ihan eri meininki nyt "vanhana"...sitä ajattelee...
  18. T

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Liitytään mukaan, nyt kun rakenneultra on onnelisesti takana: eli Tikruliini, 43-v, la 1.8.. Ultra oli pe 23.3. ja tyttölupaus saatiin, eli jatkoa seuraa 17- ja 19-vuotiaille isosiskoille ;D Isukille tämä on esikoinen. Tikruliini, rv. 21+5 (jos nyt laskin siis oikein)
  19. T

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Moi :) nyt vasta uskaltaudun tänne liittymään: eli Tikruliini, 43-v, K-HKS, laskettu aika 1.8., rakenneultra oli pe 23.3. ja tyttölupaus saatiin, eli kolmas tyttö tuloillaan :D isosiskot jo 17-v ja 19-v... Tikruliini tänään 21+5 jos nyt oikein laskin...
  20. T

    Luomusti ja suht "vaivatta" raskaaksi 40+...?

    Minä tulin saman tien raskaaksi ja ihan luomusti kun otatin hormoonikierukan pois viime lokakuussa, nyt rv. 20 menossa :) ikää on 43, ja edelinen synnytys oli 1995, että näin. En olisi ikinä uskonut kyllä ja lähdin homaan tyyliin "katotaan nyt tuleeks tästä mitään enää...", nytkin vielä välillä...

Yhteistyössä