Hakutulokset

  1. topsehiini

    Puolen vuoden juorut lyhyesti

    Hello kaikille jotka mut tunnistaa. Muille iltaa. Mitäs täälä?
  2. topsehiini

    Tähänkö tämä on mennyt

    Missäs kaikki mustat on? Selailin keskustelu historiaa ja ei kovinkaan monta mustaa enää ollut. Vielä vähemmän niitä kenen kanssa tultiin tutuiksi muutama kuukausi siten(eli n. 4v sitten)
  3. topsehiini

    Minun mielestä rääkkäystä

    Tänään rantsussa ollessa sinne tuli n. 20 vuotias tyttö. Oli ulkoiluttamassa kissaansa. Sit se muija alko nakella kissaansa järveen. Katti parka nauku ja nauku mut tää vaa nakkeli. Sit mulla palo pinna ja tokasin muijalle et nakkaappa vielä kerran niin lennät ite perässä ja hieman pitemmälle...
  4. topsehiini

    Leikkiä

    Kuunnelkaas tää ihan ajatukslla. Leikki niin ihanasti koskettimila http://www.youtube.com/watch?v=Duv3Q_DjUMg&feature=related
  5. topsehiini

    Biisit menneisyydestä

    http://www.youtube.com/watch?v=GwU6fbwrWN0
  6. topsehiini

    Maailman paskin akka

    -Tyhjensin roskakasan siirtolavalle sillä aikaa kun ukko oli töissä. Roskia tuli yli puoli siirtolavallista( entisten asukkaiden roskia myös) *en kerennyt tiskaamaan, mutta pesin 3 koneellista pyykkejä Tulos paska akka kun en ole tehnyt ruokaa enkä tiskannut. -Ajoin nurmikon samana päivänä...
  7. topsehiini

    Meidän vauva...sisältää kuvan

    http://www.aijaa.com/v.php?i=4039722.jpg Meidän vauva on ollu nyt kotona n.7kk
  8. topsehiini

    Runo ystävälle

    Tiesithän sinä että sinusta kovasti iloitsen ja että olet minulle tärkeä ihminen. Tiedätkö myöskin sen, että usein sinua lämmöllä ajattelen ja yhteisiä hetkiämme ajattelen. Arvaat kai sinä sen, että koskaan sinua unhoita en, sinä ystävä rakas ja kultainen
  9. topsehiini

    G: sivun mainoksista

    Kuinka moni lukee noita mainoksia joita sivuilla on? Itse vilasen läpi mut vasta nyt huomasin et kun selaa sivua alaspäin niin sieläkin on mainoksia
  10. topsehiini

    Kiitos modet

    Perhe ja työ osion Nosto ketjusta :flower:
  11. topsehiini

    Nyt riitti

    Jännää et täälä saa mainostaa ja linkittää jotain mut ei sit kuitenkaan mitään Osa ketjuista poistetaan kokonaan ja vedotaan ettei saa mainostaa. Nytkin kaksi ketjua vähintään on semmoisia joissa on linkki johonkin netti kauppaan ja mainostetaan niitä. Nyt loppu meikän palstailu.
  12. topsehiini

    Sairaslomasta

    Onko kellään ollut työmaalla niin paskat oltavat että olisi saanut lääkäriltä saikkua kun tuntuu ettei pää kestä yhtään enää. Pomo ei tee asialle yhtään mitään ja olen etsinyt toista työpaikkaa mut täälä ei oikein ole mitään mihin voisin mennä
  13. topsehiini

    Hei modet?

    Jos laitan teille viestiä, miten nopeasti te saatte viestin? Vastaatteko yleensä että onko viesti edes tullut perille?
  14. topsehiini

    Auttakkees taas vähän

    Minkä kokoinen on ensityyny? Ostin aikoinaan Prismasta olikohan Giraf merkkinen tyyny, mut en tietenkään älynny mitata sitä
  15. topsehiini

    Ystävänpäivä lahjus?

    Oon tässä yrittäny miettiä jotain pientä mutta kuitenkin käyttökelpoista lahjaa jonka voisi antaa ystävänpäivä tempauksessa. Pitäisi olla sellainen joka on helppo tehä koska näitä pitää tehä 30-50kpl Oisko ideoita?
  16. topsehiini

    WcAnkka onko näkyny?

    Yritän tässä vastailla kysymyksiisi mut sun kansio on täysi
  17. topsehiini

    Perustin oman kerhon yrittäjille

    Jos kiinnostaa liittyä kerhoon niin eikus vaan mukaan. Tarkoituksena olisi että voisi keskustella avoimesti yrittäjyydestä ja vaikeuksista sovittaa työt kotielämään
  18. topsehiini

    Uusi rasistinen "merkki"

    Joku fiksu oli keksinyt että jos käyttää esim Suomi paitaa jossa leijonan kuva on se rasistinen piirre ko henkilössä. |O Pikkasen rupee menemään yli hilseen nämä rasistisuuden merkit. Kohta ollaan rasisteja jos ei suostuta käyttämään huivia.
  19. topsehiini

    TYLSÄÄ

    Voe että voi olla ihan aikuisten oikkeesti tylsää
  20. topsehiini

    Voisko joku mode auttaa

    Olen kirjautunut ja haluaisin perustaa oman kerhon. Miksi herjaa etten ole kirjautunut????

Yhteistyössä