Hakutulokset

  1. D

    Jouluntähdet 2005

    Josko jonkun rivin itsekkin tähän väliin pistäisi :) Täälläkin tatu aloitti koulutaipaleen :) Ja ihan hyvin on lähtenyt menemään. Eka vk oli kyllä aikmoista kiukuttelua ja narinaa kotona.. Varmaankin jännitys purkautui. Nyt on mennyt oikein hyvin ja poika taas hyväntuulinen oma itsensä...
  2. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Kylläpäs on Kaktuspiikin kuulumisia tullut käytyä kyttäämässä ja ihanaa, että kaikki on nyt hyvin ja olette kotiin päässeet =) Paljon onnea!! :flower: Sairaalassa olosta.. Itse vietän ihan mielelläni yön tai kaksi.. Jotenkin tuntuu että siinä ainakin varmistuu, että vauvalla kaikki ok. Ja saa...
  3. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    heipat :) huh, hellettä.. Suht visusti pysyttelen ilmalämpöpumpun viileydessä ;) Kumiankka: Varmasti ihan normaaleja tunteita/mietteitä. Meillä poika ollut selvästi pikkusiskoaan rauhallisempi, mutta en voi sanoa, että persoonottomampi. Sehän on ihan luonnekohtaista :) Ja jos esikoinen...
  4. D

    *Maalismasut 2009*

    moikat kaikille! Jos pari riviä ennättäisin kirjoitella.. Huomenna lähtee esikoinen ekaluokalla :D:O:heart: Ihan käsittämätöntä!!! Sen myötä Jenna odottaa kerhon alkua kuin kuuta nousevaa ;) Koko ajan kyselee joko kerho alkaa ja onko hänellä reppua ja ja ja :D Menee seurakunnan kerhoon...
  5. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Täällä kans Ikpin, Riikan ja Pienisienen kanssa täysin samaa mieltä, että mieluummin laskettun aikaan asti kuin viikkoakaan liian aikaisin jos siihen mitenkään voi vaikuttaa =) Ikpi: Ai, vauva siis ollutkin koko ajan oikeinpäin =) hieno juttu! Ymmärsin sitten väärin ;) Mikäs Keeshan...
  6. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    Keesha: Onpas sulla ollut rankan kuuloinen aamu! Jaksuja! Kyllä tuo pahoinvointi kuuluu joillakin asiaan. Itse oksensin usemapaankin otteeseen esikoista tehdessä. Kuopuksesta voin vain pahoin ja tuntui että oksennan. Ikpi: Toivottavasti vielä kääntyisi. Onko vielä jatkosuunnitelmia jos ei...
  7. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    josko nyt yrittäis uudestaan ;) Villaruusuko se kyseli sf-mitasta.. Mullakin jokunen vk sitten oli aivan sama lukema, kuin mitä siitä käynnistä, 2vk aikaisemmin.. Mutta tosiaan oli eri mittaaja tuolla kerralla. Ja saattoi olla myös se, että vauva pyörähti edellisyönä rt:hen, mikä kai myös voi...
  8. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Elokuussa*

    heipat Etna: Sinäkin siis pohjois-pohjanmaalta?? Itse myös :) Nevaneva: Anteeksi tyhmä kysymys, mutta jos sektio on päätetty, onko vauvan koolla väliä? Siis, että eikö kuitenkin mahdu tulemaan? Yeppeelle onnittelut tätäkin kautta vielä :) Itse en myöskään toivo, että vauva syntyisi...
  9. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    iltoja Bastet: Mulla oli jotain levottomatjalat-tyyppistä oiretta jossain välissä.. Tuntui että jalkoja sai koko ajan venytellä, liikutella jne. Sitten niitä vielä särki ihan kamalasti. neuvolassa sanoi että kuulostaa vähän levottomilta jaloilta. Mutta minulla osittain tuo kipu johtunee...
  10. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    heips Jospa tännekkin taas jonkun rivin naputtelisi.. Uusiakin on mukaan tullut, tervetuloa =) Keesha: Missäs päin pohjoista asustelet?? Riikalle lämpimät onnittelut! :flower::heart: Täällä päivät seuraa toisiaan ja väsymys vaan lisääntyy |O Tämä on jotain aivan tolkutont ja...
  11. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

    heipat Täällä kahdesta hellepäivästä selvitty just ja just. Olo li kyllä totaalisen uupunut, kuuma ja ärtyisä! Eilen vielä kierrettiin konepäivillä ja tuntui jaloissa helle ja kävely. Huomenna olis neuvola.. Ei kai varmaan ihmeitä siellä tapahdu. Toivon vielä yhtä ultraa jossa...
  12. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Jennan Unelmalle onnea pikku prinsessasta :flower: Liikutuksen kyyneleet tuli.. Toivottavasti tyttö voi hyvin ja vahvistuu ja pääsette pian kotiin. Emäntä: mietinkin, että miten ihmeessä siellä navetalla pystyy mahan kanssa touhuamaan. Itse toiminut nuoruudessa lomittajana ja eihän se mitään...
  13. D

    yövaipat takaisin käyttöön vai mikä avuksi? kaikki Vinkit lämpimästä tervetulleista!

    Entäs jos annat vaan vaipan vielä olla? Pääset itse vähemmällä stressaamiselle ku ei tartte yöllä loikata. Jotenkin tuntuu, että oppii kun aika. Tai kokeilette sitten vaikka kk:n päästä uudelleen? Meillä tytöllä (3v3kk) jokin ihme "taantumavaihe" ja ei puhettakaan, että vaipan voisi yöksi...
  14. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    heippa :) Juhannus tosiaan ohi.. Oli rentouttavaa, mutta nyt sitten pidetäänkin sairastupaa : / Mökille mentiin torstaina, josta typy lähti mummon ja ukin mukaan.. Poika jäi meidän kanssa mökille kalastelemaan. Aattona kalasteltiin ja illalla käytiin raveissa. Seuraavana päivänä poikakin...
  15. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    mooi Jahas, jos tännekkin kävis jonkun rivin kirjottamassa.. fb:n puolella tulee paljon oltua.. Ei nyt oikeestaan mitään uutta omaan masuun.. Sairaslomalla vielä ensi viikon ja to olisi sitten lääkärineuvola, missä se loput 2viikkoa selviää, olenko töissä vai jatkuuko sairasloma. Ihan...
  16. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    Vanilla Whip: Millon sulla on seuraava neuvola? Ehkä mittaavat sitten siellä. Mulla mitattiin ekan kerran viikoilla 23+6 ja oli silloin 21cm. Ja minkälainen siellä on käytäntö, kuuluuko tuo sokerirasitus kaikille? Mutta vähän on outoa kyllä.. Mulle annettiin sokerirasitukseen lähete jo melkein...
  17. D

    Jouluntähdet 2005

    heippa Täällä sitten saikkuillaan : / Oon muutamaan otteeseen joutunut näytillä käymään ja ollut 2*5pv:n pätkän kotona.. Nyt sitten läppäsivät sairaslomaa juhannukseen asti. Harmittaa, kun näin levossa ollessa kaikki ok ja tuntuu että miks saikulla oon. Sitten kun töihin menee niin oon...
  18. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Kesäkuussa*

    ja taas uusi kuukausi :D Täällä nyt siis juhannukseen asti sairaslomalla ja tuossa kun kävin työnantajan kanssa juttelemassa, kysyikin ihan suoraan, että pystytkö tulemaan enää.. Että oisko molempien kannalta helpointa jos pyytäisin sen 2vk saikkua äitiyslomaan asti.. Ja ymmärrän kyllä sen...
  19. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Koski: Sanoivat, että hoidetaan synnytyksen yhteydessä, ettei vauvaan tartu, mutta ei ollut vielä sen tarkempaa puhetta.. Tänään konrtolliaika neuvolalääkärille ja josko sieltä palattua ois vähän viisaampi/rauhallisempi. Tuolla just oon yrittänyt ihteeni rauhotella, että kun on tiedossa niin...
  20. D

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    heippati Kaktuspiikki: Meillä juurikin olleet nuo nepparilliset kietaisubodyt käytössä. Ovat tosi näppäriä :) Ja niinkuin Cira kirjoittikin, 50cm:n bodyt ei kauan mahdu päälle.. Ainakin meille aika turha ostos kun vauvat ei mitään sirpanoita syntyessään ole olleet.. Pojalle tais 50cm:n...

Yhteistyössä