Hakutulokset

  1. alff

    Toimitus kysyy: Mille lapsesi nauravat?

    ekan kerran nauroi kun oli 6kk ja kuunteli radiota ja hymyili paljon itekseen sitä ennen jo. nyt 8 nauraa slapstick komedialle ja myös väiskit ja kumppanit on kova juttu. rakastaa myös tehdä käytännön piloja mutta kun ne osuu omalle kohdalle ei olekaan enää kivaa.
  2. alff

    AAAAAAAARRRRRGH Maailmanloppu koitti tänään

    meillä kävi toissapäivänä ihan sama juttu enkä nähny top chefiä.. onneksi olivat nopeesti korjaajat paikalla ja nyt näkyy jopa muutama uusi kanava.. koita kestää. ymmärrän tunteen.
  3. alff

    Eduskunta pohtii, jaetaanko tulevaisuudessa rahat lapsiperheille vai vanhuksille. Jaahas.

    joo on sa vaan kumma miten rahat on tiukalla valtiolla vaikka samaan aikaan kansanedustajat saa kaksi palkankorotusta. pikkusen vaan ketuttaa tollanen. niillä palkoilla ja eduilla mitä ne saa jo nyt ei olis kyllä mulla pokkaa vaatia lisää palkkaa. uskomatonta. kun olis kk tulot ees puolet yhden...
  4. alff

    Tarjoan teille aikamatkan entiselle palstalle!

    ihanaa. kyllä oli entinen parempi. arvatkaa mikä shokki oli kun pitkästä aikaan palstan taas avasin..
  5. alff

    Pinoon te, jotka haette(lähärit) töitä eikä sitä vaan saa.

    olisni jos selkä kestäis. olen tarkotuksella hakenu tolle linjalle.
  6. alff

    Pinoon te, jotka haette(lähärit) töitä eikä sitä vaan saa.

    asiakaspalvelun linjalta ja yli 25 paikkaan olen hakenu enkä ole ees haastateluun päässyt. tuntuu että ne on pedattu jo valmiiksi jollekin. harmittaa kun töihin haluasin
  7. alff

    nuoret ja alkoholi

    no en todellaka ostais enkä osta. tuollahan noi kakurat taas markettien luona parveilee ja pummii ihmisiä ostamaan tupakkaa ja viinaa.kyllä taas kävi mielessä miten hyvtät avat on opetettu kun kuului vaan h.. vv.. huo.. kun en ostanu. :o :( ja samat jannut jäi sitten poliisien haaviin kun tulin...
  8. alff

    jellou kaikki yökyöpelit..

    joo niin on.. :hug: :hug: ootko koklannu jo lämmintämaitoo missä on hiukna baanania ja kanelia. miasutu oudolta mutta josksu oikeest tehoaa.
  9. alff

    Yösyömingit GALLUB :-D

    täällä fetasalaattia ja vissy vettä. huomenna herkuttelen illalla ja katon matsia.
  10. alff

    jellou kaikki yökyöpelit..

    mulla ei uni tule vaikka pitäis saada nukuttua. huomenna paljon hommaa. se on tää muuttaminen kun menee koko pieni ihminen sekasin.. :D
  11. alff

    jellou kaikki yökyöpelit..

    :D :D :wave: keitäs täällä onkaan tähän aikaan vielä?
  12. alff

    Jos tulisi tilanne jossa sinulla olisi 10 minuuttia aikaa kerätä tavaroita...

    keskusyksikön, kaikki mikä vaan saan mahtumaan.. onneksi on iso auto..ja pyörillä kulkeva pöytä :D
  13. alff

    muistaako kukaan...

    tankki täyteen... olisko ollu :D hyvä sarja muuten
  14. alff

    Katsoiko joku Avaran Luonnon tänään / halvaantunut leijonanpentu :(

    luonto on julma mutta ihminen vielä julmempi. yleensä. kuvaat eivät saa sotkeutua luononlakeihin ja järkyttää sitä haurasta tasapainoa mikä siellä vallitsee.
  15. alff

    Inhokkiruokasi?

    sikaruuat,parsakaali,sisäelinruuat (myös aivot), silakka ja silli
  16. alff

    G:Tuskallisin/karmein tutkimus/hoitotoimenpide jossa oot ollut?

    se kun multa vedettiin napa auki ilman puudutusta ja testasivat että onko sisäistäverenvuotoa. olin ollut auto-onnettomuudessa ja lekuriilla ei ollut aikaa odottaa että puudutus tehoaa. sillä oli kiire leikkaukseen. :headwall: :headwall: :$
  17. alff

    Voi kun noloa..Meillä oli uusi äitituttavuus kylässä ensimmäistä kertaa..

    :laugh: :laugh: kiitos päivän nauruista.. loistava juttu. noh ehkä se äitikaveri vielä sulle pirauttaa ja jos ei niin.. jätä omaan arvoonsa.
  18. alff

    Jehovat ja ovelta ovelle kiertely

    meillä ne kävi toissa su aamusta heti 10 aikaan jakelemassa lippusiaan.. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: olipa ukko sitten tosi iloinen kun joutu heräämäään tuntia aikasemmin. tulee töistä aamu 3 aikaan joten oli tosi hyvällä tuulella. :| meiän rapussa kun on vielä kieltokyltti...
  19. alff

    Top Chefin suomalainen kokki?

    oon seurannut sitä alusta asti. kiva aettä sillä oli suomi paita viime jaksossa mutta on se aika mullkku välillä. hyvä että on itsevarmuutta jätkällä ja toivottavati voitta akoko potin. siinähän sitä olis jenkeillä nielemistä kun voitot menis eurooppatiimin toiselle jäsenelle se mua harmittaa...
  20. alff

    MITÄPÄ ANNATTE VIRPOJILLE SUNNUNTAINA?

    en mitään- viime vuonna oli varattuna herkut ja ketään ei tullut joten en viitis tänä vuonna tuhlata rahaa niihin. ja ei me olla ees kotonakaan. ukolle pitää sanoa että tukkii ovikellon että saa nukkua, tulee töistä vasta aamu 4 joten tuskint ykkää hyvää jos ovikello soi 8 aamulla.

Yhteistyössä