Hakutulokset

  1. R

    sekundaarinen lapsettomuus

    Täällä myös, eka lapsi kohta 6 v ja toista yritetty 3 vuotta. Kaksi keskenmenoa on ollu matkan varrella ja clomien kans nyt yritetään ja jos ei toukokuun loppuun mennessä tärppää niin sit lähete lapsettomuuspolille. On tää vaan aikamoista rulettia. Henkisesti välillä tosi heikko olo.
  2. R

    Raskaus ja metformiini

    Onko kenellekkään lääkäri käskenyt jatkaa metformiinia alkuraskauden ajan vai lopettamaan heti kun raskautuu?
  3. R

    Foolihaposta

    Tietääkö kukaan minkälainen annos pitäisi olla jos käyttää tukena lapsettomuushoidoissa? Kun luin jostakin että siitä voisi olla apua.
  4. R

    Clomit kp 5-9, milloin ultra?

    Mulla on ollu folikkeliultra sarjahoitomaksulla eli 6 e.
  5. R

    Millä viikolla sait keskenmenon?

    16.12.2005 rv 11 19.12.2006 rv 9+4
  6. R

    onko meitä täällä paljonkin?

    Keskenmenot 12/05 ja 12/06. Eka oli tuulimuna ja toka 9+4 pieni sydän ei enää sykkinytkään. On nämä raskaita asioita mutta jospa näistä selviäisi ja sen lapsen joskus saisi.
  7. R

    Ei-suullinen lääkkeellinen

    Minulla oli vuosi sitten lääkkeellinen keskeytys rv 5 ja nyt kaavinta rv 9+4. Lääkäri sanoi että jos rv on 9 tai yli kaavinta tehdään koska materiaalia on jo niin paljon kohdussa ja verenvuoto voi olla todella runsasta. Minun kokemus oli että se lääkkeellinen oli aika #&%?$!* se vuoto ja kipu...
  8. R

    miten olette selvinnet km:n jälkeen

    Minulla oli tuulimuna jouluna -05 ja ja nyt 19.12 rv 9+4 sykettä ei enää löytynyt ja tehtiin kaavinta. Kysyin lääkäriltä että miten suuri todennäköisyys on että tulee kolmas keskenmeno niin hän sanoi että suuremmalla todennäköisyydellä raskaus menee loppuun asti, mutta ei voi kuitenkaan varmaksi...
  9. R

    Km ultrauksen ja sykkeen löytymisen jälkeen

    Minulla tuli jo toinen keskenmeno, eka oli tuulimuna ja nyt rv 7 oli syke ja kaikki ok, rv 9+4 sykettä ei enää löytynytkään. Eilen tehtiin kaavinta. Viime vuonna keskenmeno 16.12 ja nyt 19.12, on ollu vähän joulu fiilikset hakusessaan mutta onneksi meillä on 5-v poika.
  10. R

    5-vuotiaan päänmitta

    Minkälaisia päänmittoja teidän lapsilla on? Meidän lapsi on neuvolan tarkkailussa kun pää kasvaa kuulema liian nopeasti.
  11. R

    uusiutuva keskenmeno

    Onkohan miten suuri mahdollisuus saada uusi keskenmeno? Pelottaa ihan kamalasti, sain viime vuonna 16.12 keskenmenon ja nyt olen raskaana ja pelkään aivan kamalasti uutta keskenmenoa....
  12. R

    Minkäkokosia folikkeleita?

    heips! Onko teillä ollu minkäkokosia folikkeleita ja niistä on sit seurauksena ollut raskaaksi tulo? Kun mun lääkäri oli tänään vähän epävarma kerkeiskö kasvaa ju se folikkeli oli 1,1cm ja kp 11. Kun sen pitäs kuulema olla 1,5-1,7 cm jotta ovulaatio tapahtus.
  13. R

    Mahdollinen cp-vamma

    Piti vielä mainita, että tyttö on oikein papupata, eli juttua tulee kovasti :)
  14. R

    Mahdollinen cp-vamma

    Meille ei ainakaan vielä lääkärissä olla mainittu sanallakaan cp-vammasta, mutta tuollaisia juttuja meillä on.Eli fysioterapeutti sanoi, että ylävartalo on hypoottinen ja kädet on hiukan jäykät ja aikaajoin nyrkissä. Syömisessä ei mitään ongelmia eikä katseen kanssa seuraa hyvin ja ymmärtää...
  15. R

    Mahdollinen cp-vamma

    Kysyisin, että näkyykö se cp-vamma mitenkään ulkoisesti lapsillanne? Ja jos se on todettu vauvana niin onko sen "oireet" muuttuneet ,kun lapsi vanhenee? Omat ajatukset ovat tällä hetkellä kovin sekavaiset, mutta lastani rakastan juuri sellaisena kun se on :)
  16. R

    Mahdollinen cp-vamma

    Mitkä ovat olleet "oireita" ,että on ruvettu epäilemään cp-vammaa?
  17. R

    Metforemista

    Onko kellään metforemista sivuvaikutuksena jatkuva pissihätä? Yölläkin pitää käydä pari kertaa, tosi rasittavaa hiipiä umpiväsyneenä lirille.
  18. R

    Metformiini...

    Minä aloitin metut tiistaina, lisänä on sitten clomi. Metu annostus ekalla vkolla 1 ja tokalla 2 ja sit kolmannella vkolla 3 joka on sit se maksimi annostus minulla. Suuresti toivon että tästä yhdistelmästä apu löytyisi. tsemppiä kaikille pilleristeille!!
  19. R

    ELOKUUN CLOMIEN POPSIJAT

    Ja taas yhtä tyhjän kanssa, eipä löytynyt yhtään munasolua. Nyt sain lisäksi metforemia clomien kaveriksi. Kyllä ottaa päähän kun ei tapahdu mitään etenemistä tällä rintamalla!!!!!!!!
  20. R

    ELOKUUN CLOMIEN POPSIJAT

    Liitympä porukkaan minäkin, alottelen toisen kuurin clomeja sunnuntaina. Vähän pelottaa miten nyt hiottaa yms. miten kroppa reagoi kun annostus isonnettiin 2 tbl pv. Jospa tällä satsilla nyt kypsys niitä munarakkuloita. Oon ollu aika debiksessä kun näin tiistaina että yks lähitienoon rva...

Yhteistyössä