Hakutulokset

  1. S

    kohtu liikkuu/antaa liian paljon periksi..? rv24

    Vauva varmaan sellasessa asennossa, että kohtu toiselle puolelle kallellaan. Ja jos rakko on täynnä, niin voihan se työntää kohtua sivummas vielä tuossa vaiheessa.
  2. S

    Miten saan nää rinnanpäät kuntoon? :(

    Kannattasko hakea apoteekista rasvalaput, että ei tarttus kaikki rasvoihin ja ihoon kiinni. Sitte siihen vielä päälle jotain taitoksia tms, niin ei liivit sotkeennu.. Ilmakylpyjä. Mulla katos aikoinaan ihottuma rinnoista ulkomaan matkan aikana, eli aurinkoo, suolaista merivettä..
  3. S

    Ostaisitko yli 100 000 ajetun auton?

    voi kun saiskin joskus noin vähän ajetun auton!! Tällähetkellä mittarissa 320 000km (diesel volvo). Eikös ne autot ole tehty ajamista varten, eikä sinne pihalle seisomaan egon pönkäksi? Eipä tartte ihmetellä, miks on sitten älyttömiä autolainoja tai rahat muuten vaan tiukolla, jos autotkin pitää...
  4. S

    Mikähän tämäkin nyt sitten on?

    Tunteeko kukaan sellasta yritystä kuin Microworld Corporations. Sain sähköpostiini viestin, että olen voittanut heidän arvonnassaan... liekkö joku virus:)
  5. S

    Vain kaksi napasuonta kolmesta!!?

    Meidän pienokaisella puuttui myös yksi napasuoni, huomattiin rakenneultran yhteydessä. Rakenneultrassa sitten tutkittiin vielä tarkemmin muut mahdolliset poikkeamat, mitä ei meidän tapauksessa kuitenkaan ollut. Poika painoi syntyessä n. 3,3kg. Siitä vakuutuksesta. Meillä jäi ainakin...
  6. S

    Millainen Katinkulta on lomakohteena, Vuokatissa

    Siinä Katinkullan lähettyvillä on hyvä leikkipuisto, jossa me ollaan lasten kanssa paljon viihdytty. Kylpylässähän ne tenavat jaksaa olla vaikka koko päivän... :)
  7. S

    Kuinka pitkään mies saa olla paikalla synnytyksen jälkeen?

    Kaksi kertaa olen oys:issa synnyttänyt yöaikaan ja sillon ainakin miehet saa lähtä kotia heti kun äiti ja vauva siirretään osastolle. Minusta ainakin tuntui pahalta jäädä heti yksin osastolle ja onhan se aika karua miehellekkin lähteä yöllä ajamaan pitkää matkaa kotiin sellaisen tapahtuman...
  8. S

    Vauva+opiskelu(lähinnä amk)

    Mulla pienimmäinen oli amk:ssa (soten puolella) opiskellessa n. vuoden ikäinen ja en kyllä pienemmän kanssa olis opiskelua aloittanut! Ja läsnäolopakkoja oli paljon, ei juurikaan olisi voinut suorittaa kotoa käsin. Kyllä toiset ottivat muksuja joskus mukaan tunnille, mutta arvaahan sen, että ei...
  9. S

    Ennen kuukautisia tiputteluvuotoa- kokemuksia?

    minä vielä imetän, mutta mulla on myös nyt viimeisimmän synnytyksen jälkeen ollut joka kerta pari päivää tiputtelua ja sitten vasta hanat aukee kunnolla.. vuotoa onkin kestänyt sitten yhteensä 8-10 päivää. Ei lääkäri mulle ainakaan sanonu mitään ihmeenpiä, käski kokeilla minipillereitä..
  10. S

    Synnyttäneiden kuukautiskivut

    Mulla on ollu runsaat kuukautiset ennen synnytyksiä ja synnytysten jälkeen on tullu mukaan myös kivut ja vuoto on vaan lisääntyny.. että ei oo auttanu mun kohalla ainakaan.
  11. S

    Voi helevatun kettu!!!! (lapsen päänsärystä)

    Mulla myös 6v poika, joka on saanut pari kertaa migreenikohtauksen. Herännyt aamulla siihen, että silmä on kipeänä, siittä puolen tunnin sisään oksentanut ja sitten nukkunut pari tuntia. Tavallinen särkylääke auttanut jonkun kerran, kun on heti silmäkivun alettua kerennyt antamaan. Meillä...
  12. S

    Talvivauvojen äidit

    Kolme talvivauvaa on ja kaikilla on ollut käytössä toppapuku. Tämä taitaa olla makuasia ja jokainen vauvakin on yksilö, toinen tarkenee vähemmällä, kuin toinen..
  13. S

    Lonkkien särystä

    Mulla oli myös raskausaikana samanlaista lonkkien "jomotusta". Kokeilkaas jotain oikein isoa tyynyä/täkkiä jalkojen väliin auttaako, tai nostakaa jalka ukon päälle, mulla ainaski vähän auttoi. Tosin sitä lonkkasärkyä on toisinaan vieläkin. Ei auta, kun nousta jalotteleen välillä..
  14. S

    mahtavia kakkuja!!mistä löytyy linkki?

    Täällä, käykääs kattoon, on kakkuja ja koristeita!! http://meppu.vuodatus.net/
  15. S

    imettäneille:

    Kaikilla kolmella parin viikon sisään, kun jälkivuoto oli loppunut (ja siis täysimetyksellä). Tuntuu hullulta, että toisilla pysyy pitkäänkin poissa.
  16. S

    Jukka-talon talopaketista

    Riippuu varmaan pitkälti siitä, tehdäänkö taloon myös yläkerta heti valmiiksi, teettekö itse vai teettättekö rakennusmiehillä kaiken. Parempi laskea suunnitteluvaiheessa kustannusarviot yläkanttiin, niin ei tule sitten suurempia yllätyksiä. Meille muuten tulossa kans tuo samainen paketti kohta...
  17. S

    Ekaluokkalaiset!

    löytyy yksi ekaluokkalainen! Ainakin toistaiseksi on ollut innokas koululainen.
  18. S

    Tila-auto

    Eikös se laki muuttunut vastikään niin, että niitä lisäpenkkejä ei saa enää laitattaa farmariautoon.. tietysti ne autot, jossa ne jo on, ovat laillisia. Muistasko joku muu? Meitä tällähetkellä 5 henk, eli auto täynnä. Käytössä Volvo S80, jossa iso peräkontti, mutta tulevaisuudessa vaihtuu...
  19. S

    kauan olette saanut kärsiä jälkivuodosta????

    Ekasta noin kuukauden, toisesta samoten ja kolmannesta 8 viikkoa!! Ja kuukautiset on alkaneet joka kerta parin viikon sisään jälkivuodon loppumisesta (vaikka täysimetys).. Että kun oiski pysyneet pidempään poissa :kieh:

Yhteistyössä