Hakutulokset

  1. D

    Maalaisromanttinen vai moderni koti? Laura

    Maalaisromanttinen ehdottomasti
  2. D

    Miten kaikilla voi olla kotona niin hienoa?!

    Kauniita koteja. Suurin osa ihmisistä ei asu noin hienossa kodissa. Mäkin olen käynyt monien lasten kavereiden kotona, omien tuttujen kotona, naapureissa, työkavereiden luona jne ja tulotaso vaihtelee noin alemmasta keskitulosta selvästi suurituloisiin. Tulee mieleen oikeasta yksi tuttu, joka...
  3. D

    Joko te köyhät stressaatte kesälomia?

    Jokainen tehkööt mitä tykkää ja kiva, jos jokainen voi tehdä jotain mistä nauttii. Mutta miksi pitää arvostella toisten valintoja? Toiset oikeasti rakastavat matkustelua. Meillä tykkää koko perhe matkustella. "mukahauskuudesta" ? Mitä se on? Kyllä nyt esim. huvipuistoissa ja eläintarhoissa on...
  4. D

    Etelän turistikohteissakin on paljon nähtävää! Miksi moni ajattelee toisin?

    Moni etelän rantakohde on itseasiassa monipuolisempi kulttuurikohde, kuin osa isoista pääkaupungeista. Maailmassa on paljon nähtävää ja koettavaa. Matkailu on ihanaa!
  5. D

    Mitä sinulle tarkoittaa vähävaraisuus? Keskustelua kehiin!

    Menee vähän ohi aiheen, mutta miksi kaikilla pitää nykyään olla sama elintaso tulotasosta riippumatta? Jos samaa elintasoa ei omilla tuloilla saavuteta, mitä naapurin insinööriperheellä, niin sitten otetaan lainaa. Uusi omakotitalo, pari autoa, merkkivaatteita, hieno sisustus, kalliita...
  6. D

    Facen moderni ja skandinaavinen sisustusryhmässä joku ihmettelee ihan tosissaan että

    Minusta tuntuu, että ryhmässä on keskivertoa pienituloisempaa väkeä. Usein ihmetellään millä rahalla sisustetaan ja vastaukset on luokkaa "lainaa" tai osaria. Huh huh.
  7. D

    En osaa käyttää rahaa, esitän rikasta, olen alakuloinen

    Hyvä aihe ja koskettaa liian montaa. Tämä on niin yleinen ongelma, että ihmettelen miksi asiasta ei puhuta enempää. Mä työskentelen psyk. puolella ja törmään ap:n kaltaisiin ihmisiin viikoittain. Tuo yli varojen eläminen ja näyttämisen halu ja siitä kaikesta lopulta uupuminen on ihan yleinen...
  8. D

    Miksi nelikymppiselle miehelle ei kelpaa nelikymppinen nainen?

    Miehelle jolla on hyvä itseluottamus kelpaa kyllä omanikäinen nainen.
  9. D

    Tuttu on suomen suurituloisimpia nuoria ja ajelee jollain pienellä toyotalla joka ole edes uus

    Ehkä hän on sen verran fiksu, että sijoittaa rahojaan ja laittaa eurot poikimaan. Toisin kuin sinä tekisit. Olet juuri sellainen ihminen, joka ei tajua rahasta mitään. Kuvittelet että kaikki rikkaat ovat joko homogeeninen ryhmä. Velaksi ne monet mersut ovat :)
  10. D

    Onko muita jotka eivät vie lasta mihinkään?

    No vaikka lapsesi olisi mennyt maailman ympäri, hän on niin pieni, ettei muistaisi siitä parikymppisenä mitään. Älä ota paineita. Toimit ja teet kuten sinusta tuntuu oikealta. Ihan sama vaikka naapurusto shoppailee Lontoossa ja laskettelee alpeilla. Sinä olet sinä ja elät omaa elämääsi.
  11. D

    Paljonko teidän taloudessanne on rahaa/omaisuutta?

    Mä olen naistentautien lääkäri ja nettopalkka riippuu paljon siitä, paljonko teen töitä. Vuositulot olivat viimevuonna vähän yli 100.000 ja verottaja kyllä pitää huolen, että käteen ei jää liikaa :) Mies on insinööri (AMK) ja vuositulot hieman enemmän, kuin minulla. Olisiko ollut noin 150.000...
  12. D

    Kadehditko koskaan salaa lapsettomia pariskuntia tai heitä joilla on vain yksi lapsi ?

    Mun mies on myös perheen ainokainen ja ollut aina jotenkin ylpeä siitä, että on saanut olla ainut lapsi.
  13. D

    Kadehditko koskaan salaa lapsettomia pariskuntia tai heitä joilla on vain yksi lapsi ?

    Olisihan kaikki helpompaa ja halvempaa yhden kanssa :) Mutta kyllä minä olen jokaisen lapsistani hartaasti tähän maailman toivonut.
  14. D

    Jos nyt tulisit raskaaksi ja saisit valita sukupuolen, kumman valitsisit ja miksi?

    No oikeasti ei niin väliä, mutta ehkä pojan. Mulla on kolme tyttöä ja kaksi poikaa. Pojat ovat meillä aina olleet rauhallisia ja ns. helppoja lapsia. Pojat yleensä uskovat kerralla ja oikeastaan meidän poikia ei tarvitse juuri edes komennella. Tytöt ovat meillä taas olleet niitä seinille...
  15. D

    Ulkomailla naisilla on AINA sukkahousut? Miksi?

    Mä olen huomannut saman. Me kotiuduttiin pari viikkoa sitten Wienistä, jossa oli todella lämmintä ja kesäistä. Suurimmalla osalla juuri nuorista naisista oli sukkahousut jalassa. Ylipäätään ulkomailla käytetään sukkahousuja paljon enemmän. Suuremmissa kaupungeissa siis. Kai se on omalla...
  16. D

    Sukupuolen arvuuttelua

    Meillä on poika saanut alkunsa kolme päivää ennen ovista. Tämän tiedän varmasti. Kaksi tytöistä on todennäköisesti saanut alkunsa juuri ovispäivänä ja kolmannen tytön kohdalla en osaa ihan tarkkaan sanoa.
  17. D

    Pitkästä aikaa. Mitä sisustusjuttuja inhoat ja mitä sisustushypetyksiä et ymmärrä yms?

    Mun mielestä esimerkiksi tähtikuosi on ihan kiva lapsilla. Mä voisin esim. pojalle hyvinkin ostaa jotain tähtijuttuja, kun on muutenkin kiinnostunut tähdistä. Aikuisille ko. kuosi ei kuitenkaan mielestäni oikein sovi. Yhdyn myös noihin puppyjen ja ponyjen vihaajiin. Värikkääseen...
  18. D

    Onko täällä ihan oikeasti palstalaisia, jotka kuvittelee että vaatteiden merkki kertoo varallisuudesta?

    Meillä on suurin osa sisävaatteista Lindexin. Mun mielestä Lindexillä on aina ollut kivoja lastenvaatteita. Laatu on mun mielestä ihan hyvää ja samoja vaatteita on kierrätetty sisarukselta toiselle. Olen kuitenkin aika tarkka ja haluan, että vaatteet ovat siistejä, värit pysyneet hyvin, ehjiä ja...
  19. D

    Miksi rikkaat/varakkaat tekevät usein vain yhden lapsen?

    Mä muistan joskus lukeneeni jutun, mutta en muista lehtä. Olisiko ollut kotiliesi?

Yhteistyössä