Hakutulokset

  1. M

    Surullisin elokuva jonka olet nähnyt?

    merkkaan =)
  2. M

    Juhannus suunnitelmia

    Saaressa meren rannalla mökkeillen. Uidaan, saunotaan.grillatan ja kuunnellaan naapurista kantautuvaa kaunista laulua. Kokon katselua ja nautitaan lasten kanssa ihanasta mökkeilystä. :-)
  3. M

    Vammaistukea, lievä tapaus? 82 euroa kuussa puhtaanan käteen?

    Vammaistukeen tarvitaan lääkärin lausunto ja kunnon selvitys kelaan. Teidän terapia on varmaan tk:n kautta eikä kelan maksama?
  4. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    tänään kotiuduttiin sairaalasta. Sektio meni hyvin ja kipuja ei ole ollut. Supertyttö syntyi siis 15.6 klo 8.57 sektiolla huikeilla mitoilla 4250g ja 53cm :heart: :heart: Nyt yritetään saada painoa nousuun laskun jälkeen, mutta maito alkoi vasta eilen nousta =) toivottavasti nyt onnistun...
  5. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: :flower: :flower:
  6. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Sairaalassa käyty ja maannataina menen aamulla seitsemäksi sisään sairaalaan. Leikkaus aikaa en tiedä. Sunnutaina pitää syödä kevyesti varsinkin viiden jälkeen pitää olla aika neste voittoinen ruoka =) Onnea vauvan saaneille! Mantelilastu ja rv 38+2
  7. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Huomenta! Tänään olisi sitten kymmeneltä käynti sairaalassa, miksi sitä nyt kutsutaan suomeksi ennen leikkausta käynti ja sitten viikonloppu ja maanataina en tiedä mihin aikaan niin sairaalaan, mutta eiköhän tänään selviä =) Tää on ehkä mukavampi vaihtoehto kun silloin esikoinen leikattiin...
  8. M

    Paljonko maksatte vuokraa/kk?

    Meillä omakotitalo 120m2, saunakin löytyy vuokra 850?+sähkö+vesi uusimaa Asuu ensiviikosta 2+3 (vauva syntyy15.6) :D
  9. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Nyt mua alkoi ottaa pannuun toi mies, enkä tiedä haluanko mukaan sektioon :/ En tiedä ketä sitä pyytäisi vai pitääkö mennä ihan yksin, kun on jo maanataina sektio edessä. Ottaa kaikki pannuun tällä hetkellä. Vauvakin tuntuu että puskee itsensä mahan läpi, ihan pelottaa millanen "jättiläinen"...
  10. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Ninniliina Mä pystyn kyllä istuu autossa kun tämä vauva on niin ylhäällä ja istua tönöttää. Pitää huolen että istun selkä suorassa vaan =) ja ajattelin että on jotain tekemistä ettei ajattele maanataita liikaa, ihan kun sitä ei voisi levätä vaan viikonloppuna ja valmistua leikkaukseen. Mutta...
  11. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Lammiska Asustellaan Raaseporissa eli Tammisaaressa oleskellaan =) eka kerta siellä edelliset kysissä eli saa nähdä onko Tammisaari kehujensa arvoinen uskon niin. =)
  12. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Tänään rv 38 ja viisi päivää sektioon. Perjantaina on käynti sairaalassa ennen leikkaus päivää. Tässä mietin että vieläkö uskallan lähte viikonloppuna 200km päähän rippijuhliin. Oltaisiin siellä yksi yö ja sitten takaisin. Tarttee kai kysästä perjantaina mitä mieltä ovat sairaalassa. Kun mua...
  13. M

    RV-pino + fiilikset!!

    Rv 37+1 enää 11vrk:ta suunniteltuunsektioon =) Olo on ihan ok vaikka tuntuu et asustelee joku ikiliikkuja mahassa myllertää mielettömästi. Onneksi helteet helpottivat =)
  14. M

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Itse laskeskelen öitä leikkauspäivään enää 13 jäljellä :whistle: Ellei mitään sitä ennen tapahdu ja tuskin tapahtuu on vauva niin ylhäällä ja istuu mukavasti ja liikkuu todella paljon. Viikonloppuna pitäisi järjestää esikoisen synttärit vähän ennakkoon...
  15. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    En ole pitkilteen kirjoittanu. Mulla on 17vrk sektioaikaan =) Mulla siis kolmas sektio nyt. Eka oli suunniteltu ja olin sairaalassa 3 yötä, toka oli hätäsektio ja olin kanssa kolme yötä. En ottanu kipupumppua kummastakaan ja hyvä niin. Eka päivä oli pahin ja se kun leikkauksen jälkeen tullaan...
  16. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Ajattelin tänne kirjoittaa, että onko teillä kenelläkään ollut oloa, että olisi pala koko ajan näänyt kurkkuun. Mulla on ollut tällänen tuntemus jo viikkoja ja olen unohtanut siitä mainita neuvolassa ja nyt perjantaina lääkärissä. Sitten välillä alkaa myös särkemään silmään mutta kipu tuleeja...
  17. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    No niin lääkärissä käyty ja sain oikein kahden mies lääkärin tutkinnan, toinen oli viitä vaille valmis lääkäri. Kumpikaan ei ollut syntyjään suomalainen. Sektio päiväksi varmistui sitten 15.6 jollei mitään ennen tapahdu. Sitten meidän talossa on oikein synttäreitä melkein putkeen mies on...
  18. M

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Huomenna menen ultraan ja saan tietää koska vauva leikataan pois, että sitten tietää milloin kaikki on syytä olla valmiina vauvaa varten. Mantelilastu ja rv 34+1 (34+6)

Yhteistyössä