Hakutulokset

  1. G

    Jos on tylsää niin kokeile

    :whistle:
  2. G

    Junttisukulaiset ärsyttää - vai onko vika minussa?

    :laugh: Ihan kun meidän mummolassa, rip.
  3. G

    Mistä raittiita naisia löytää?

    Kirkko- ja seurakuntajutut poissulkien. En ole itse raitis, enkä naista etsimässä, mutta rupesin vaan pohtimaan. Löytyykö niitä vaan sattuman kautta sitten?
  4. G

    näytön teksti kutistui apuja

    ctrl + taitaa tepsiä
  5. G

    Onko täällä suomenruotsalaisia paikalla?

    No, mä lähden nyt päivän toimiin, mutta käyn lukemassa ketjun myöhemmin :)
  6. G

    Onko täällä suomenruotsalaisia paikalla?

    Ai rekkautua. No sellainen A4 suhteellisen väljää tekstiä.
  7. G

    Onko täällä suomenruotsalaisia paikalla?

    Kannattaa, luvassa jotain kivaa ruotsintajalle :attn:
  8. G

    Onko täällä suomenruotsalaisia paikalla?

    Kirjaudu vaan, niin kerron lisää :)
  9. G

    Onko täällä suomenruotsalaisia paikalla?

    Mä veikkaan ettei mene ihan kieliopillisesti oikein?
  10. G

    Onko täällä suomenruotsalaisia paikalla?

    Tarvitsisin ruotsinnosapua. Jos joku uskaltaa vastata tähän ketjuun niin lähetän yyveetä :flower:
  11. G

    Vielä Blumesta/kuvien omistajan yhteydenotto

    Niin. Kuitenkin tällä Brittanylla on todella järkevät syyt "levitellä" omia kuviaan. Häntä on turha arvostella.
  12. G

    Oliskohan mahdollista tehdä ihan pyöreä muumitalo?

    Näin siinä kyllä järjellä ajatellen käy... Täytyy ensi jouluksi tehdä metallista muotit.
  13. G

    Oliskohan mahdollista tehdä ihan pyöreä muumitalo?

    Juu en mä siihen kaavoja tarvitse, pohdin vaan onko edes mahdollista, kun en ole sellaista netistä löytänyt. :D Jos ei sitä netistä löydä, sitä ei ole olemassa/ei ole mahdollista :laugh: Pitää varmaan ihan kokeilla vaan!
  14. G

    Oliskohan mahdollista tehdä ihan pyöreä muumitalo?

    Jotain tällaista olen pohtinut myös. En usko että onnistun tuolla monikappalekaavalla :kieh:
  15. G

    Oliskohan mahdollista tehdä ihan pyöreä muumitalo?

    Kun monesti noissa pipariblogeissa on tehty kaarevia kappaleita nostamalla kappaleet kuumina jonkin pyröeän päälle, oliskohan kenties mahdollista tehdä muumitalo kahdesta kaarevasta kappaleesta yhdistämällä? Mulla olis paksua pahviputkea jonka voisin puolittaa muoteiksi. Katto on vaan ongelma...
  16. G

    Voi tuota minun siskoa...!

    http://www.tvihermaa.com/taidetekstiilit_104.html Meillä on tämä(kin) näistä Tuija Vihermaan tekstiileistä seinällä, joka on minun lempparini. :) Siitä sitten nappasin nimen Gwendolyne.
  17. G

    Voi tuota minun siskoa...!

    Juuri näin :heart: Aina halataan kun nähdään ja halataan kun hyvästellään. Ja halataan kun kiitetään jostain joten ilmeisesti kovasti toisistamme tykätään :D
  18. G

    Voi tuota minun siskoa...!

    Ja se siskon ihanuus ei ole nyt verrattavissa siihen tavaran määrään :D Ei todellakaan! Siihen on nyt ilmeisesti iskenyt joku joulukärpänen, veikkaanpa että itsetehtyä löytyypi paljon. :heart: Siskon hyppysissä on melkein kolmenkymmenen vuoden aikana kertynyttä ompelutaitoa.
  19. G

    Voi tuota minun siskoa...!

    Isosysteri toi sellaisen ihmisenkokoisen säkillisen joululahjoja meille :o Siinä on varmaan kolme kertaa sen verran kun ollaan itse hankittu kaikille lahjottaville!!! Tasoitteli vaan, että älä pelkää, ei noi ole rahallisesti paljon maksaneet mutta huh! Mihin tuon edes piilotan?! :laugh...

Yhteistyössä