Hakutulokset

  1. mörkömamma

    Nyt loppu hormonaalinen ehkäisy! Prkl!

    Nyt sen päätin, että lopetan hormonaalisen ehkäisyn. Se ei vaan sovi mulle. Montaa eri pillerimerkkiä kokeiltu, on ollut hormonikierukkaa, rengasta ja vaikka mitä.. Vie kaikki halut ja muutenkin vaikuttavat muhun negatiivisella tavalla. :( Joten päätin, että otan kuparikierukan. Kumien kanssa ei...
  2. mörkömamma

    Ai perkele... Enpä yhtään ihmettele...

    ...miksi lapset kiljuvat kun heillä on korvatulehdus. Itselle iski nyt tämä ns. lastentauti, kipu on jotain aivan järkyttävää, puolikuuro olen. Ibumax 800 auttaa max. 3h, sitten alkaa taas järkyttävä kipu ja jyske korvassa. Huh huh. :D Vai onkohan lasten ja aikuisen korvatulehduksella eroja...
  3. mörkömamma

    Bi-naisia Turun lähettyviltä.

    Heippa! Täällä 2 lapsen äiti huhuilee toisia bi-naisia? Kahville? Elokuviin? Lasten kanssa puistoon yms yms? Olisi kiva saada samanhenkistä seuraa kaikkeen mukavaan. :) :p
  4. mörkömamma

    Keskustellaanpa uskottomuudesta.. Ero vai ei?

    Haluaisin kuulla teidän tarinoita uskottomuudesta? Erositteko? Annoitko anteeks? Palasiko luottamus? Jne jne.. Unohtaa tuskin koskaan pystyy. :( Itsella mies petti pari vuotta sitten, annoin anteeks ja päätettiin pysyä yhdessä lasten takia (mikä varmaan kaikilla on suurin syy pysyä yhdessä)...
  5. mörkömamma

    En voi sietää mieheni lasta!

    Niin kuin otsikko kertoo, asian on näin. :ashamed: Välillä tulemme oikein hyvin juttuun ja meillä on jopa hauskaakin, mutta suurimman osan ajasta saan purra hammasta ja laskea miljoonaan etten räjähdä. Hän on juuri siinä esipuberteetti-iässä ja on todella ärsyttävä. Ja muistaa myös käyttää...
  6. mörkömamma

    Tulen hulluksi 2,5v poikani kanssa!

    Auttakaa minuu... Poikani tekee mut hulluksi, onnettomaks ja erittäin vihaiseksi. Juujuu tiedän hänellä on uhmaikä jne jne :) Mutta mitä voisin tehdä? En saa häntä kuriin vaikka kaikkeni olen yrittänyt. Isä kun käskee poika tottelee. Multa puuttuu se auktoriteetti. :( Kaiken lisäks meillä...

Yhteistyössä