Hakutulokset

  1. P

    Asperger-lapsien vanhemmat

    Oli vähän taukoa näistä perhekiireistä johtuen täällä käynnissä. Eniten minua kiinnostaa mistä teillä ammenetaan jaksamista joka alkaa olla aika kortilla kun johtuen vaimon opinnoista lastenhoito jää käytännössä illalla minun kontolleni pyhät arjet?
  2. P

    Asperger-lapsien vanhemmat

    Olisi mukava jakaa kokemuksia elämästä tällaisten vähän speciaalien tapausten vanhempien kanssa miten selviytyä arjen haasteista. Meidän 5-vuotias esikoisemme on kekseliäs ja uskomattomalla muistilla varustettu pikkumies , jonka akilleen kantapäitä ovat heikkoudet motorisissa kyvyissä...
  3. P

    Huomio vanhoillislestadiolaiset!

    Meillä asiaa pahentaa varmasti siskon perheen tilanne , koska he eivät voi saada lapsia mutta minulle on turha tulla jauhamaan mitään fatalistista soopaa miten Jumala tietää kaikkien päivien määrän ja jokaisella elämällä on tarkoitus niin kauan kuin Afrikassa kuolee lapsia nälkään kuin kärpäsiä...
  4. P

    Huomio vanhoillislestadiolaiset!

    Minusta hoidot ovat sallittuja samoin kuin keinohedelmöitys omilla siittiöillä mutta masturbaatio on kielletty... Asian synnittömästä toteuttamisesta oli eräällä foorumilla niinkin villejä ehdotuksia kuin emätimestä sperman kaapiminen koeputkeen avioaktin jälkeen tai yöllisen unenaikaisen...
  5. P

    Haluaisin luovuttaa spermaa

    Mikset hoida hommaa lapsettomuusklinikan kautta? Noissa kahdenkeskisissä sopimuksissa on aina riskinsä , että pahan päivän tullen ollankin sitä rahaa vailla....
  6. P

    LAPSET JA SOKERIHUMALA

    Voin kertoa , että ei muuten johdu lisäainesta jos esim omista mansikoista itse tehdystä hillosta tehty kääretorttu aiheuttaa täydellisen järjen katoamisen päästä. On muutaman kerran purtu mummolassa huulta kun ensin syötetään suklaata ja kohta valitetaan kun lapset eivät usko puhetta...
  7. P

    Huomio vanhoillislestadiolaiset!

    Tietty olisi voinut jättää kertomattakin mutta kun aikuisia ihmisiä tässä kuitenkin ollaan niin kaikenlaista niin hyvää kuin huonoakin uutista on tullut vuosien varrella jaettua.
  8. P

    Huomio vanhoillislestadiolaiset!

    Kertokaapas mikä on liikkeen kanta lahjoitetuilla sukusoluilla alkunsa saaviin raskauksiin? Minulla on vl-tausta mutta nykyään olen vakaumukseltani varmaan lähimpänä ateistia ja tuttavapiirin kipuilua lapsettomuuden kanssa seurailtuani päätin luovuttaa siittiöitäni. Kerroin asiasta...
  9. P

    APUA... Lumia 900 ja muumit

    Minua kiinnostaisi myös tietää mitähän mahtoi tapahtua kun 10 kk vanha 900 lakkasi yhtä-äkkiä näyttämästä Youtube -videoita. Tai se ei edes mene youtubeen . Perusniksit on kokeiltu eli useampaa sovellusta kokeiltu ja tarkistettu päivitykset ja tietysti laitettu virrat pois ja kokeiltu w-lan...
  10. P

    Huomio akateemiset naiset

    Minua kiinnostaa tietää miksi akateeminen nainen jää mieluummin yksin kuin alkaa seurustella vähemmän kouluttautuneen kanssa. Itse olen amispohjalta työelämässä ja olen naimisissa akateemisesti koulutetun naisen kanssa. Myös tuttavapiirissä on lukuisia samallaisia suhteita. Asia alkoi...
  11. P

    Maarit Feld-Rannan haastattelu Menaisissa

    Itseä alkoi ärsyttää rouvan itsekkyys kun heti parannuttua ukko kiertoon . Jotenkin tuo syyllisyyden hokeminenkin oli niin päälle liimatun makuista .
  12. P

    Puheessa kotimaisten spermanluovuttajien vähyydessä mukana kosolti krokotiilin kyyneliä

    Minä olen tullut tähän tulokseen omien kokemuksieni pohjalta. Tilanne on sellainen ,että perheemme lapsiluku on täynnä ja lapset tulivat verraten helposti. Ehkäisyyn liittyvien ongelmien vuoksi olen päätymässä vasektomiaan. Seurattuani muutaman tuttavaperheen taistelua lapsettomuuden...
  13. P

    Kokemuksia unilääkkeistä

    Minkäänlainen tokkuraisuus ei tule minun tapauksessani kysymykseenkään ,koska töissä täytyy olla skarppina. Stressihän siellä varmaan taustalla kummittelee johon auttaisi lottovoitto ja työpaikan vaihto vähemmän suhdanneherkkään johtamiskulttuuriltaan tasa-arvoisempaan jossa aiheellisen...
  14. P

    Kokemuksia unilääkkeistä

    Itsellä unettomuus alkoi kaksi vuotta sitten esikoisen vierottamisen jälkimainingeissa ja nyt tilanne on niin paha ettei taida selvitä ilman lääkitysta. Vetelin viime syksynä valeriaanaa ja melatoniinia ,joista molemmista oli apua hetkeksi. Psykiatri määräsi minulle Mirtazapin Orion...
  15. P

    Mies välttelee seksiä

    Minulle tulee tuosta sinun kirjoituksestasi Kohtalontoveri mieleen sellainen ajatus ,että entäpä jos miehesi on masentunut? Tuo työn menettäminen on monille sen verta itsetunnon päälle käyvä juttu varsinkin jos se on sitä ennen ollut koko elämä ja itsetunnon mittari. Tuo kotona...
  16. P

    Isot rinnat miesten mieleen

    Itse en miehenä ole koskaan ymmärtänyt tätä joittenkin miesten tapaa kommentoida naisten suuria rintoja heille itselleen tai kuten eräs jopa kehui entisen työkaverinsa "hyviä" rintoja jopa vaimolleen ...Vittu mikä moukka! Eivätköhän naiset tiedä sen itsekkin ovatko ne rinnat suuret vai pienet...
  17. P

    Kun mies ei halua seksiä.

    Aletaas purkaa vähän vyyhtiä... Minkäikäinen äijä? Dokaako paljon? Stressiä ? Masennusta? Tuosta miesten testosteronivajeesta kieliviä muita oireita ovat masennus ,ahdistus ,erektiohäiriöt, unettomuus ym. Asetatko miehelle miten suuria paineita esim oman orgasmisi suhteen ja...
  18. P

    Mitäs teillä on ruokana tänään:)??

    Tekaisin tuossa aamulla tulisella paprika-sipuli-ak.tomaatti-jalapenotäytteellä täytettyjä pekoniin käärittyjä jauhelihapihvejä .
  19. P

    Miksi lääkäreiden palkoista ei säästetä?

    Täällä Pohjois-Savon sydämessä jos hoidon saanti jää hoitsujen varaan niin ruumisarkkua voi alkaa katsella.... Tässäpä muutama esimerkki: Diagnosoi puhelimessa näkemättä korkean kuumeen ja nivelkivut tavalliseksi flunssaksi ja tivattaessa hengitystieoireista ilmoitti niiden tulevan...
  20. P

    Kuinka nuorena alkoholiia saa käyttää? Annatko lapselle alkoholia?

    Tuossa varhain aloitetussa dokaamisessa on vielä se huono puoli ,että murrosikäisten aivot ovat muovautuvammat kuin aikuisella ja mielihyvämuisti on erityisen herkkä mikä saattaa altistaa myöhemmin riippuvuudelle. Ja tämä ei ole mitään terkkarin pelottelupuhetta , sillä 35-40 -vuotiaiden...

Yhteistyössä