Hakutulokset

  1. P

    Asperger-lapsien vanhemmat

    Olisi mukava jakaa kokemuksia elämästä tällaisten vähän speciaalien tapausten vanhempien kanssa miten selviytyä arjen haasteista. Meidän 5-vuotias esikoisemme on kekseliäs ja uskomattomalla muistilla varustettu pikkumies , jonka akilleen kantapäitä ovat heikkoudet motorisissa kyvyissä...
  2. P

    Huomio vanhoillislestadiolaiset!

    Kertokaapas mikä on liikkeen kanta lahjoitetuilla sukusoluilla alkunsa saaviin raskauksiin? Minulla on vl-tausta mutta nykyään olen vakaumukseltani varmaan lähimpänä ateistia ja tuttavapiirin kipuilua lapsettomuuden kanssa seurailtuani päätin luovuttaa siittiöitäni. Kerroin asiasta...
  3. P

    Huomio akateemiset naiset

    Minua kiinnostaa tietää miksi akateeminen nainen jää mieluummin yksin kuin alkaa seurustella vähemmän kouluttautuneen kanssa. Itse olen amispohjalta työelämässä ja olen naimisissa akateemisesti koulutetun naisen kanssa. Myös tuttavapiirissä on lukuisia samallaisia suhteita. Asia alkoi...
  4. P

    Maarit Feld-Rannan haastattelu Menaisissa

    Itseä alkoi ärsyttää rouvan itsekkyys kun heti parannuttua ukko kiertoon . Jotenkin tuo syyllisyyden hokeminenkin oli niin päälle liimatun makuista .
  5. P

    Puheessa kotimaisten spermanluovuttajien vähyydessä mukana kosolti krokotiilin kyyneliä

    Minä olen tullut tähän tulokseen omien kokemuksieni pohjalta. Tilanne on sellainen ,että perheemme lapsiluku on täynnä ja lapset tulivat verraten helposti. Ehkäisyyn liittyvien ongelmien vuoksi olen päätymässä vasektomiaan. Seurattuani muutaman tuttavaperheen taistelua lapsettomuuden...
  6. P

    Kokemuksia unilääkkeistä

    Itsellä unettomuus alkoi kaksi vuotta sitten esikoisen vierottamisen jälkimainingeissa ja nyt tilanne on niin paha ettei taida selvitä ilman lääkitysta. Vetelin viime syksynä valeriaanaa ja melatoniinia ,joista molemmista oli apua hetkeksi. Psykiatri määräsi minulle Mirtazapin Orion...
  7. P

    Kellään kokemuksia siittiöiden luovuttamisesta?

    Olen perusterve neljännellä kymmentä oleva kahden lapsen isä . Tuttavapiirissä olen kohdannut lapsettomuuden tuskaa aivan riittävästi ja oman lapsiluvun ollessa täynnä on mielessä kypsynyt ajatus siittiöiden luovuttamisesta lapsettomille ennen vasektomiaa . Nyt kysynkin muilta jo...

Yhteistyössä