Hakutulokset

  1. L

    Sektion jälkeen kuumeilevat

    mun suositus oli että saa heti alkaa kokeilemaan kunhan jälkivoto ohi!
  2. L

    Sektion jälkeen kuumeilevat

    toivottovasti joku muukin tulee tänne vastailemaan koska luulen että kyseessä on yksilöllinen jttu, itse olen kokenut että on hnkalaa ja kivuliasta mutta jollekkin varmaan taas ei ole ollut,toivotaan että saat vastauksia myös heiltä joka ovat pian sektion jälkeen raskautuneet uudelleen :)
  3. L

    Sektion jälkeen kuumeilevat

    muuten raskaus sujunut ihan ok vsymystä kipuja oksenteluja , siinäpä se :D. alan jo harkitsemaan tukivyötä koska niin paljon paino tunuu selässä ja "arvessa" ei varsinaisesi arvessa mutta kohdussa vaikea selittää tunnetta.
  4. L

    Sektion jälkeen kuumeilevat

    niin piti kirjoittaa että sektion jälkeen selvisi että myös seuraavat tulisivat sektiolla joten tää piti miettiä. olen rv 15. pahinta on kiinnikkeiden irtoimiskivut viiltelevät kivut ym, minun milestä tämä raskaus tuntuu paljon kivuliaammalta muttä kipu on ihan siedettävissä. kun päätimme...
  5. L

    Sektion jälkeen kuumeilevat

    Hei, minä synnytin lapseni 4vuotta sitten kiirrellisllä sektiolla. varsinaista kuumetta ei ole olut halu vaan tehdä toinen lapsi , minulla laskettu aika huhtikuussa. itse päätin odottaa näin "pitkään" koska mieheni ei voi jäädä kotiin minua hoitamaan ja tiedän että sektion jälkeen voi olla...
  6. L

    Muita pienten lasten äitejä Salon suunnalta?

    laitoin YV;tä mut en tiiä tuliko perille, mistä päin saloa etsiskelet kavereita? :)
  7. L

    Toista lasta synnyttäneet mammat! (ja esikoisia myös)

    kerron esikoisesta joka nyt 10kk. minulle oli tehty aijemmin raskaudessa synnytys arvio n.4kg mahtuu ulos. supistukset alkoivat noin 2-3 aikaa yöllä. aloin merkkaamaan lapulle ylös kuinka usein supistuksia ja kuinka pitkiä. linnottauduin myös suihkuun,, kun alko tuntua suihkussa tuskaselta...
  8. L

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 24v.mies 35v tyttö kohta 4kk. yhdessä 2vuotta ja muutama kuukausi. naimisissa n,3kk.
  9. L

    Stressaava tiedottomuus sikiön voinnista (vuodatus)

    no kun minä odotin tytsyä, stressasin yllättävän vähä liikkeistä mutta en aiheuttanut turhaa stressia esim liikkeiden laskemisella. se toimivin temppu lienee että syöt jotai tosi makeeta ja käyt makoilemaan. itse aloin vasta huolestumaan jos en 24h aikana tuntenut sitten yhtään mitään, aloin...
  10. L

    Äitikamuja:)

    hei,en saanut laitettua YV . mihinkäs voisin laittaa sulle sit viestiä
  11. L

    kun lähtö koitti...

    mulla oli 41+5. vauva ei ollut itsestään pahemmin varoiteullut muutamia harjoitus supistuksia lima tulppaa oli alkanut valumaan jo rv 37. menin normisti nukkumaan heräsin joskus 4 aikaa yöllä kolotukseen ja vessa hätään. kävin asioilla ja otin panadolin. sitten tunsin kun uusi supistus lähti...
  12. L

    Rotavirus rokote

    meiän tytön eka rota oli kauhea. noin 5 päivää rokotuksen jälkeen tyttö oksenteli ihan koko ajan. huuti vatsaansa, oli muutenkin todella kiukkuinen. pahin kesti noin 3 päivää. tehoste sen sijaan aiheutti vaan vähän puklailua ja vatsa kitinää mtta ei läheskän yhtä paha!
  13. L

    Sähkö- ja vesikulut kuukaudessa omakotitalossa?PIKAISTA APUA:)

    kuuluko kunnallisvesi järjestelmään? sähkön halvimman hinnas saa helpoiten selville: Sähkön hintavertailu meillä oli vesi lasku 4kk n:80€ kuulutaan kunnallisveteen. (sauna 2kertaa viikossa, suihkussa erikseen käynti noin +1-2kertaa) sähköt onkin sitten olleet kalliimpia mutta käydäänkin...
  14. L

    pallo hukassa!

    eikö kellään ole ollut "pallo hukassa" oireita? eli sitäälytöntä mokailua?
  15. L

    pallo hukassa!

    Eli aloitetaan nyt muutamalla huolella ja murheella. olen ollut raskaana noin3v sitten ja raskaus päättyi ekaan ultraan kun huomattiin tuulimuna kakkoset. Nyt uudet tuulet ja yritystä tulla raskaaksi! laskureiden mukaan olisin nyt noin 6dennella viikolla. Raskausoireita ei ole paljoon rinnat...

Yhteistyössä