Hakutulokset

  1. A

    psykiatrin lausunto

    Hei, tarvitsen psykiatrin lausunnon adoptioluvan hakemista varten. Olisiko kenelläkään antaa suosituksia psykiatreista pääkaupunkiseudulta (tarvittaessa yksityisviestinä)? Etsin siis henkilöä, jolla olisi aikaisempaa kokemusta juuri tähän tarkoitukseen kirjoitetuista lausunnoista. Tietysti...
  2. A

    Inseminaatio 2012

    Täällä kp28 vaihtui kp1:seksi. Eletään isojen päätösten aikaa. Minä olisin valmis lopettamaan hoidot ja suuntaamaan adoptioon, mieskin sinnepäin kallellaan, mutta miettii vielä vähän. Osaltani tässä ketjussa kirjoittelu siis loppunee tähän, mutta varmasti ihan "tavan vuoksikin" roikun täällä...
  3. A

    Inseminaatio 2012

    Pahoittelut Solsolet ja tarantellah, olikohan vielä muitakin? Aina se on kurjaa, mutta onneksi nyt jo tietää, ettei se aallonpohja loputtomiin kestä. Onnea kukka! Juliet, sullahan vaikuttaa oireet lupaavilta!!! Voisinpa sanoa samaa. Tänään meni viimeinen Luge ja on kyllä sellainen olo...
  4. A

    Inseminaatio 2012

    Tupasvilla, en tiedä susta miten reagoit hormoneihin, mut tuli viestistäsi elävästi mieleen miten mulla on ollut hermot kireellä molemmilla kerroilla kun olen Puregonia pistellyt just siinä 1-3 päivää ennen inssiä. Luulen että osan tekee Puregon, osan se stressi mikä siihen liittyy (kaikki...
  5. A

    Inseminaatio 2012

    Juliet, en muista itsekään raportoinko tänne inssikuulumisia, mutta siis meillä vähän sama tilanne kuin teillä, siittiöitä oli vähänlaisesti. En muista tarkkoja lukemia, mutta vähemmän kuin viimeksi ja jo silloin lääkäri totesi, että inssi voidaan kyllä sillä spermalla tehdä, mutta laatu ei ole...
  6. A

    Inseminaatio 2012

    Täältäkin mahtisuuret onnittelut Rootikselle!!! Pidän peukkuja, että kaikki menee hienosti! Ja inssiin menijöille myös rutkasti onnea matkaan! Missä olet Tupasvilla hoidossa? Mietin vaan kun meillä ei inssiä tehdä jos enemmän kuin 2 follia... Entäs Peikko, missä te jonottelette IVF:ään...
  7. A

    Inseminaatio 2012

    Hei ihan mahtavaa!!! Suuren suuret onnittelut, Tunafish! Ihana uutinen! <3 <3 <3
  8. A

    Inseminaatio 2012

    Heippa, täällä myös inssi (toka sellainen) takana. Miehen siittiöt huonontuneet (taas), mutta edelleen riittävät. Ja ajoitus ilmeisesti oli hyvä myös. Lääkäri kyseli kuinka aiotaan edetä. Kehotti miettimään halutaanko vielä yksi inssi vai mennäänkö suoraan IVF-jonoon, jos tästä kierrosta ei...
  9. A

    Inseminaatio 2012

    Myötätuntoiset ajatukset täältä epäonnistuneita hoitoja sureville (Solsolet ja Karoliina81 ainakin, olikohan vielä muitakin?). Ja piinailijoille mielenrauhaa ja positiivisia ajatuksia, hyvältä kuulosti meiningit. Meillä siis nyt toka inssi tulossa ja eilen kävin folliultrassa (kp 9) jossa...
  10. A

    Inseminaatio 2012

    Juliet83, hauskaa tosiaan jos mennään samaa tahtia! Mulla oli viimeksi inssi kp14 ja toivon kovasti, että olis nytkin niin, koska lähden seuraavana päivänä reissuun... Se kp14 mulla siis ens viikon ke! Perjantaina selviää insiin ajankohta kun ultrataan. Miltä sun aikataulu näyttää? Miten...
  11. A

    Inseminaatio 2012

    Aivan mahtavia uutisia, KarKKI!!! Suuren suuret onnittelu! Saatiinhan se inssiplussakin tänne! Ja tervetuloa DronttiEdvard! Mulle tehtiin eka inssi tammikuussa, ei sattunut mutta vähän tuli verta jälkeenpäin. Nyt yksi välikierto takana ja toinen inssi edessä. Eilen alkoi pistokset. Mulle...
  12. A

    Inseminaatio 2012

    Täältäkin tervetulo-toivotus uusille! Lisään lääkelistaan Puregonin. Itselläni käytössä siis se ja Pregnyl. Puregon on melko kallis, Kela-korvauksen jälkeen jää hintaa 7 päivän annokselle n. 100 euroa. Tänään taas suuntana apteekki ja lääkkeiden osto. Aloitan Puregon-pistokset tänään ja...
  13. A

    Inseminaatio 2012

    Hei pitkästä aikaa! Olen viettänyt välikiertoa ja pitänyt vähän lomaa koko aiheesta, joten en ole sitten tännekään kirjoitellut. Välillä toki olen käynyt teidän muiden juttuja lukemassa ja taustalla pitänyt peukkuja. Meillä alkamassa toka hormoniavusteinen inssikierros. Maanantaina aloitan...
  14. A

    Inseminaatio 2012

    Solsolet ja Tunafish-78, halauksia ja myötätuntoa :hug:. Suru lähtee suremalla ja sitten hiljalleen alkaa taas aurinko paistaa ja alkaa uuteen yritykseen keskittyminen. Pettymys ei onneksi kestä ikuisesti. nalle-maijalle tervetuloa joukkoon! Täällä elellään välikiertoa. Sen verran olen...
  15. A

    Inseminaatio 2012

    Tunafish, mulla myös äidin suhtautuminen tuottanut monta pettymystä. Siksi olen siitäkin päättänyt, että puhun sille seuraavan kerran aiheesta kun joko 1) olen raskausviikolla 12 tai jotain tai 2) ollaan adoptioneuvonnassa niin pitkällä että kehotetaan kertomaan lähipiirille. Äiti ei siis tiedä...
  16. A

    Inseminaatio 2012

    Apua, tunafish-78, miten ihmeessä kestät? Olet kyllä urhoollisuusmitalin ansainnut! Nimittäin mulla se tilanne, että isoveli vaimoineen saa ekan lapsen, myöskin eka lapsenlapsi vanhemmilleni. Mulle tämä oli niin iso järkytys ja haava (vaikka kyseessä siis isoveli ja toivottu raskaus), että olen...
  17. A

    Inseminaatio 2012

    Täällä myös menkat selvästi alkamassa, kivut tuntuu jo, mutta lasken vasta huomisen kp1:seksi, koska vuoto ei vieläkään ihan kunnollista. Meillä välikierto edessä, mutta minä taas ajattelen, että se on hyvä. En olisi toista tällaista tähän perään jaksanut. Nyt yksi kierto hermolepoa ja...
  18. A

    Inseminaatio 2012

    Täältäkin tervetulotoivotus Susanille! Ja jään jännityksellä odottamaan huomisia kuulumisia, joita on siis luvassa toivottavasti monia! Peikko89, jaan tuntemuksesi täysin. Mustakin tuntuu, että tänään tuli aavistus jotain tiputtelua ja veikkaan kunnon vuodon alkavan pe. Viimeksi tiputteli...
  19. A

    Inseminaatio 2012

    Solsolet, hienot kuulumiset! Tsemppiä inssiin ja piinailuun! Mulle ei ole puhuttu mitään virtsarakon tilanteesta inssin aikana :confused:, eikä kyllä lääkkeistäkään, mutta kun en käytä mitään, niin sillä ei niin ole merkitystä. Amalia Armas, olen tosi pahoillani teidän nyt todella huonosta...
  20. A

    Inseminaatio 2012

    Hei kaikki, Peikko89, olen yrittänyt välttää oireiden kyttäilyä... Rintojen (tai oikeammin nännien) aristusta täälläkin, mulla sitä ei ole ennen esiintynyt, mutta ajattelen sen johtuvan hormonipistoksista (kun niistäkään ei ole aikaisempaa kokemusta). Muita oireita ei ole ja tuntuu aika...

Yhteistyössä