Hakutulokset

  1. T

    apua kummiasiaan!

    Ei ainakaan kukaan oo tullut sanomaan suoraan et ois loukkaantunut ettei pyydetty. Mun äiti tais olla ainut joka vähän loukkaantu, kun en pyytänyt mun siskoa kummiks. Ja joo, kovasti tuli noita kummipyyntöjä/ehdotuksia/lapsen vahtimis ilmoituksia yms kun oli raskaana, mutta kummasti ne...
  2. T

    Jos miehesi olisi kuntosalilla jumppavetäjänä,PT tai vastaavaa, niin eikö sua häiritsisi....

    Enpä kyllä usko et häiritsis. Itse omassa työssäni joudun väliin olemaan hyvinkin lähellä toista ihmistä enkä kyllä muista koskaan ajatelleeni kenestäkään mitään seksuaalista. Totta kai saattaa kattoa, et onpa komee, mut työ työnä.
  3. T

    kuinkas paljon vanhemmat saa vaikuttaa opiskelupaikkaan?

    Meillä äiti ilmoitti että lähihoitajaks en lähde opiskeleen. Pari vuotta katsoi kun rämmin lukiota kiinnostuksen.puutteen vuoksi ja sit kun 18 täytin niin hain kyseiseen kouluun ja äitikin alkoi olla sitä mieltä et ei ois ehkä kannattanu alunperinkään kieltää. Toisaalta en tiedä olisinko saanut...
  4. T

    äitini ei tiedä että hain toiselle puolelle suomea opiskelemaan.

    Olet siis peruskoulusta pääsemässä vai? Muuten en oikein ymmärrä miksi ois tarve kertoa. Jos peruskoulusta pääset niin eikö niihin hakupapereihin tarvita vanhemman allekirjoitus?
  5. T

    Riistaliha 9kk?

    Meillä 6kk on saanut hirvenlihaa ja masu kestää hyvin. :)
  6. T

    Imetys"helvetti"

    Meillä oli aika samaa silloin alussa ja mä sit olinki hermo piukassa kun pari kuukautta toinen roikku tississä kiinni ja kun isommaksi kasvoi, loppui imetysmaratonit, mutta päivisin halusi syyä 15min-1,5h välein ja öisin 1-2h välein. Mä kovasti halusin uskoa et kyse on tiheen imun kaudesta, mut...
  7. T

    itsestään sulavat tikit???

    Kyllä kait niiden ois pitäny jo sulaa...? Ja märkivä ja avoin haava noin pitkän ajan jälkeen ei kai ole normaalia millään muotoa? Mulla sulavat tikit sillon synnytyksen jälkeen suli jossain alle 1kk, kai.
  8. T

    Kannattaako ostaa tuttipullon lämmittäjä vai onko vesihauteessa lämmittäminen yhtä nopeaa?

    Meillä alussa lämmitettiin väliin pumpattua maitoa ihan kuuman hanaveden alla tai laittamal pullo tiskialtaaseen kuumaan veteen. Eikä sillälaillakaan kauaa mennyt. Korvikkeet on lämmitetty mikros, helppoa ja nopeaa eikä lapsi kerkee täysin hermostua. Nyt kun syö kiinteitä en kyö tiiä miten...
  9. T

    mä en uskalla ottaa buranaa

    No sittenhän sinä et syö Buranaa.... Tai syöt sen Buranan ja toteat, että et olekaan allerginen.
  10. T

    Mun elämäntavat ovat aivan retuperällä. Auttakaa!

    Etsi liikuntamuoto joka sinua kiinnostaa. Pidä yksi karkkipäivä viikossa. Itselle mieluisia liikuntamuotoja on eri ryhmäliikunnat ja kuntosali. Karkkipäivä on yleensä lauantai, mutta sunnuntain puolellekin helposti lipsahtaa. Viimeistään maanantaina ruotuun. Kiloklubi.fi voi kirjata kaikki...
  11. T

    Kumman ottaisitte? Pojalle ulkotakki Reima tai PoP?

    Joku mainitsi noista Reiman takin salamoista. Näyttäs olevan heijastimet samalla eikä noi musta niin rumatkaan ollut. Itse ehkä kallistuisin Reimaan.
  12. T

    hygieniasta...

    Meillä lapsi nyt vasta puoli vuotias mut ei meillä pestä lasta päästä varpaisiin joka ilta. Ruuan jälkeen naama, kaula ja yleensä kädet. Iltaisin ja aamuisin pyllypesu, naama, kaula, kädet ja kainalot. Ja meillä on melko.lämminverinen lapsi jolla vain itku tulee jos liikaa pukee.. Usein on...
  13. T

    vihdoin löytyi apu lapsen pahaan ummetukseen =)

    Hmm. Onko ruokavaliossa muuten paljon kuituja?
  14. T

    Olisko musta lähihoitajaksi?

    No mol:n sivuilla on joku ammatinvalinta-testi, jos siis jotain sellaista tarkoitat... Eikä se soveltuvuus/pääsykoe vielä mitään todista. Kyllä sinne kouluun pääsee vaikka ei alalle soveltuiskaan. Monilla on ihan omat luulonsa ammatista yms, joten kokeilemalla se selviää.
  15. T

    mitä ajattelet miehestä, joka haluaa maksaa vain oman osuutensa, ja nainen maksaa omansa?

    Musta on ok et molemmat maksaa omansa. En ees kyl deittaillessa osais antaa toisen maksaa ilman kovaa keskustelua. :D
  16. T

    miten osata valita paskasta se vähiten paska?

    En suosittele lähihoitajaksi lähtöä mikäli et kestä eritteitä ja kuulostaa, että ei sulla muutenkaan kiinnosta kyseinen ala.
  17. T

    Vaipanvaihto ja pyllynpesu

    Itse pesen iltaisin, aamuisin ja kakan tullessa. Muuten pyyhkäisen kosteuspyyhkeellä.
  18. T

    Miksi sairaanhoitajat ja lähihoitajat valittaa jatkuvasti työn raskaudesta

    Olen hyvin pahoillani, että en väsyneillä silmilläni ehkä ymmärrä kaikkea kirjoitettua niin tarkkaan. Tämä oli väärinkäsitys...
  19. T

    Miksi sairaanhoitajat ja lähihoitajat valittaa jatkuvasti työn raskaudesta

    Mua ärsyttää se, että vertaillaan sitä, että mun työ on varmasti raskaampaa kuin sun työ yms.. Jos on niin, niin vaihtakaa jumalauta alaa tai menkää sinne teidän mielestänne helpompaan työhön! Ja mitä tohon päiväkotiin tulee, kyllä sekin ois mun mielestä hyvinkin henkisesti raskasta hommaa, en...
  20. T

    Miksi sairaanhoitajat ja lähihoitajat valittaa jatkuvasti työn raskaudesta

    Niin ja ensihoitohan on niin helppoa ja yksinkertaista hommaa? :D Joo, joutuuhan niitä mummoja käänteleen siellä osastolla, mut mitä luulet et ensihoidossa tehdään? Kuka ne mummot ja papat sieltä kotoa kohtauksen, kaatumisen tms. seurauksena käy hakemassa, nostamassa ne sieltä maasta paareille...

Yhteistyössä