Hakutulokset

  1. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Puntarilla käyty ja paino 56,5kg. Nyt 4 viikkoa aikaa päästä siihen 54kiloon. Realistista on päästä, mutta vaatii tietenkin herkuista pois pysymistä. Olo on kyllä heti niin paljon parempi kun syö terveellisesti. Nyt pitää mennä 2-vuotias pelastamaan omalta kitinältään :-) kirjoitelkaahan...
  2. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Heipsan! No, täälläpä tuntuu muillakin olevan joku herkkubuumi päällä. Mulla on mennyt ihan luvattoman huonosti! Mikä ihme tässä nyt on kun ei meinaa itsekuria olla ollenkaan! Eilen kun vetäisin farkut jalkaan niin tuntui niin tiukilta, ärsyttävää!! NYT. Herkkulakko alkaa. Häät tulossa 4,5...
  3. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    No enpäs taas muistanut puntarilla käydä ennen aamupalaa..syömisen jälkeen paino oli 57,5kg, joten siinä 57kg paikkeilla se taitaa siis olla. Kattelin just kalenterista, että reilu 6vk on aikaa tuohon marraskuun alkupuolelle, johon asti meinaan siis ainakin olla herkuttomalla kokonaan. Tuo...
  4. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Täällä taas! Aikamoista sairastelua ollut sekä itellä että lapsilla, ei oo oikein jaksanut aatella laihdutusta. Nyt teen sellasen, että oon ainakin marraskuun alkupuolelle niin, etten piä herkkupäivää ollenkaan. Tuntuu, että kun pitää, niin paino pyörii koko ajan samassa ja ei oikein laske. Jos...
  5. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Verona, tiedän niin ton tunteen..kun on repsahtanut vakaista aikeista huolimatta! Mutta ei muuta kuin nollaa tilanteen ja jatkaa uudestaan. Ei se laihdutus siihen kaadu onneksi. Veikkaan ite, että paino ei oo laskenut yhtään tällä viikolla. Pikemminkin voinut nousta. Herkkuihin en oo kyllä...
  6. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Heissan, Puntarilla käyty ja mukavat lukemat odotti Alkupaino(9.1.2012): 66,9kg Paino nyt: 55,9kg Pudotusta: -1,3kg Pudotusta yhteensä: 11kg Tavoite: 54kg Matkaa tavoitteeseen 1,9kg Oon nyt pitänyt yhen herkkupäivän viikossa ja se tuntuu olevan mulle paras. Jos teen totaalikiellon...
  7. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Pikapäivitys..puntarilla pyörähdin äsken ja hiukan oli sentään tippunut, vaikka vaikea oli viikko syömisten suhteen. Nyt paino 57,2kg eli 700g oli viikossa tippunut. Pitää olla paaljon tiukempana, jotta saa enemmän pudotusta tulevalla viikolla!
  8. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tsemppiä juliav kituuttamiseen :-)! Oot kyllä sinnikäs kun jaksat! Kannattaa varmaan jättää kuntoilut vähemmälle siksi aikaa, ehtiihän sitä sitten kun palaa taas vähän isompaan energiamäärään. Mulle tekis kans hyvää muutama tiukka päivä. Tuntuu,että turvotusta tullut kamalasti kaikesta hötön...
  9. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Kiva, että täällä on porukka vielä hengissä :). Täällä on kesä mennyt syödessä ja laiskotellessa..mut nyt jatkuu taas terveellisempi elämä ja vihdoinkin on nämä viimeset kilot tiputtava! Puntari näytti lauantaina 57,9 eli 3,9kg on vielä tiputettavana. Ilmottelen painoa vaikka aina lauantaisin...
  10. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Alkupaino:66,9kg Paino nyt:57kg Pudotusta:-0,9kg Pudotusta yhteensä:9,9kg Tavoite: 54kg Matkaa tavoitteseen 3kg Tavoitepaino lähenee =) Olokin alkaa tuntua kevyeltä ja kaikki vaatteet solahtaa hyvin päälle :) Enemmän oikeestaan haluan nyt panostaa liikkumiseen ja sitä kautta...
  11. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Nyt sitten ihan virallinen aamupaino: Alkupaino:66,9kg Paino nyt:57,9kg Pudotusta:-0,2kg Pudotusta yhteensä:9kg Tavoite: 54kg Matkaa tavoitteseen 3,9kg Ihanaa, että pienesti alaspäin kuitenki, vaikka 3-4 viikkoa tässä meni ajattelematta koko laihdutusta. No nyt jaksaa taas tsempata...
  12. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Ilmottaudumpa minäkin taas tänne. Mahtavia tuloksia teillä tullut! Itellä ollut sellanen suvantovaihe tässä projektissa. On elämässä aikamoista huolta ja tuntuu, että menee niin paljon ajatuksia ja energiaa siihen, että on jäänyt tää homma ihan taka-alalle. Kuitenkin tuntuu, että kyllä tässä...
  13. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Alkupaino:66,9kg Paino nyt:58,1kg Pudotusta viime viikosta:-0,8kg Pudotusta yhteensä:8,8kg Tavoite: 54kg Pitkästä aikaa minäkin ilmoitusta. Jäi viime viikko väliin. Nyt on ollut jotenki taka-alalla tää painonpudotus mut nyt taas kunnolla jatketaan. On ollut aika lailla mielitekoja ja...
  14. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Alkupaino:66,9kg Paino nyt:58,9kg Pudotusta viime viikosta:-0,6kg Pudotusta yhteensä:8kg Tavoite: 54kg Vähän enemmän pudotusta odotin olotilan perusteella, tuntuu nimittäin niin paljon keveämmältä kuin viime viikolla =). Mut hyvä kun tuonkin verran meni alaspäin. Viikko meni hyvin...
  15. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Alkupaino:66,9kg Paino nyt:59,5kg Pudotusta viime viikosta:-0,9kg Pudotusta yhteensä:7,4kg Tavoite: 54kg Alle 60 meni, jippii =)! Nyt ollaan sitten jo omalla kymmenluvulla. Se 60 alkava paino tuntui niiin vieraalta. Tässähän meni mulla siis 2 viikkoa ja siinä tuo 900g lähti. Reissussa...
  16. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tässä pikaisesti viikon saavutus.. Alkupaino:66,9kg Paino nyt:60,4kg Pudotusta viime viikosta:-0,5kg Pudotusta yhteensä:6,5kg Tavoite: 54kg Ei mennyt vielä alle 60kg, vaikka sitä vähän odotin. No, viikonloppu oltiin reissussa ja heti sotkee rytmiä normiarjesta poikkeaminen. Onneks...
  17. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Alkupaino:66,9kg Paino nyt:60,9kg Pudotusta viime viikosta:-1,1kg Pudotusta yhteensä:6kg Tavoite: 54kg Hyvä viikko =)! Tuli aloitettua kunnolla liikkuminen ja ruokavalio pysyi kunnossa oikeestaan koko viikon. Lukuunottamatta eilistä ystävänpäivää =). Kohta on 60kg alitettu! Kyllä tää...
  18. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Alkupaino:66,9kg Paino nyt:62,0kg Pudotusta viime viikosta:-0,8kg Pudotusta yhteensä:4,9kg Tavoite: 54kg Viikko meni ihan kohtuullisesti..Tuli syötyä kyllä joinain päivinä vähän enemmän ja liikaa hiilihydraatteja, mutta onneks kuitenki tippui noinkin hyvin. 60 raja häämöttää..se on...
  19. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Tämän viikon rimpsuni: Alkupaino:66,9kg Paino nyt:62,8kg Pudotusta viime viikosta:-1,7kg Pudotusta yhteensä:4,1kg Tavoite: 54kg Tosi tyytyväinen olen kyllä =) Näköjään pudotus vaihtelee aika paljon viikottain. Viikko kun meni mielestäni aika samalla tavalla kuin edellinen, jolloin...
  20. S

    !! ** Tahdomme Laihtua 2011 ** !!

    Samaisesta toppahousun napista olen myös minä iloinnut :D Oon nimittäin tähän asti kulkenut toppahousun nappi auki, mutta nyt menee jo kiinni mukavasti. Pienet on ilot! Tsemppiä sinne sairastelun keskelle!

Yhteistyössä