Hakutulokset

  1. E

    yöduunissa, mitäs tänne kuuluu??

    pakollinen palstatauko, läppäri on sönderinä. kertokaapa mielenkiintoisimmat juonikuviot viime ajoilta ;)
  2. E

    heipparallaa, pitkästä aikaa...

    läppäri nääs lävähti lattialle, joten on jääneet palstailut vähiin. pikainen toive ja kysymys, eli miten hoidatte tilanteet, kun uhmäikäinen komevuotia, isokokoinen poika lyö, puree ja raapii minua, äitiään jatkuvasti, lähes jokaisesta kehoituksesta ja kiellosta? miten olis fiksuinta päästä...
  3. E

    yövuoro polkaistu käyntiin. muita??

    :saint:
  4. E

    kokemuksia kaivataan, lapsen pissavahingot...

    mistä voisi johtua, että jo pitkään (useita kuukausia) täysin kuivana pysynyt poika 3v2kk yhtäkkiä liruttelee lähes kaikki pissat housuun ja päiväkodissa oli tullut myös kakat! kakat on tehnyt pottaan varmaan yli puoli vuotta, maanantaista lähtien liri liri. mitään erityistä ei ole tapahtunut...
  5. E

    nyt tarvitsen apua

    erosta pari kk aikaa ja lapsen suusta sain äsken kuulla KYSYMÄTTÄ, että isin luona asuu vaalea tiina, joka nukkuu isin vielessä ja leikkii leekoilla....
  6. E

    ei aamupalaa, mitä mieltä tästä?

    Työttömien lapset jäämässä ilman päiväkotien aamupalaa - TS Minusta ihan fiksu idea. Rajoittaa hoitoaika 9-15 ja aamupala kotona.
  7. E

    vituttaa ihan älyttömästi

    että mulla on yläkerrassa sellainen muija naapurina, joka antaa poikansa pelata sählyä sisällä. meteli on ihan järkyttävä. ja kyllä, olen käynyt yhtenä iltana kasin jälkeen asiasta sanomassa, kun olin kuunnellut toista tuntia sitä pauketta. ja vastaus oli, "kun mä en saa tolle pojalle mitään."...
  8. E

    ääääh, kohta pääsee kotiin nukkuun!

    -_-
  9. E

    nyt on ihan pakko kysyä, kuka ton Cainin

    OIKEASTI kolkkasi Emmerdalessa?? =D
  10. E

    kolmevuotias tyttö yksin kotona kaupassakäynnin ajan...

    herättää varmaan ajatuksia ja keskustelua?
  11. E

    muita eronneita, kun lapsi on alle 3v?

    x
  12. E

    nyt tarvitsen apua, huomio tietokonefrikit

    :laugh:
  13. E

    tämän viestin haluan välittää kaikille teille äideille, joilla on materiaongelmaa jolun suhteen

    Äitiensä myymät - lue lasten järkyttävät kohtalot | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi
  14. E

    Askartelijat, Huomio!

    Asia, jossa olen megahuono, eikä kiinnosta. Mutta antakaa vinkkejä, mitä voitaisiin näinä pimeinä iltoina askarrella kohta kolmevuotiaan pojan kanssa? Hommaanko eri värisiä kartonkeja ja liimaa ja mitä???? Nyt vinkkiä kehiin. =)
  15. E

    nyt kaikki fiksut tai ei, ideat kehiin, kolmivotiaalle tekemistä sisätiloissa

    eeli siis normisti talviaikanakin ulkoillaan x3 päivässä, mut kun nyt olen itse kuumeessa ja on muutakin murhetta, niin antakaa vinkejä, mitä kohta kolmivuotias voisi haluta leluiksi, leikkiin, peleiksi, mitä voisin tehdä ja hankkia? on siis HYVIN vilkas tapaus, mutta tekee 12 palan palapelin...
  16. E

    paljon ehtii tapahtua...

    mä olen palstaillut nyt about nelisen vuotta ja sinä aikana on paitsi omassa elämässä, myös palstalla tapahtunut kaikenlaista ihmettä ja kummaa... mitä muistatte viime vuosina tapahtuneen, täällä ja noin yleensä? mua jäi kaiveleen se enkeli-elisa shitti, koska olen itsemurhan tehneen henkilön...
  17. E

    mitä ajatuksia herättää?

    alle kolmevuotiaalla lapsella 4 eri yöpaikkaa 8 päivän sisään?
  18. E

    päikkäriasiaa

    johan on elämä helvetksi muuttunut, kaken mu pashan lisäksi juniori on jättämässä päikkäreitä pois, mikä ei kyllä edes ole mikään vaihtoehto vielä, päiväkotiaamut aikaistuvat kahdella tunnilla lähiaikoina yms... anyway, neuvokaa, miten toimia tilanteessa, jossa lapsi on väsynyt, mutta riehuu...
  19. E

    lasissa, päällä, mittarissa, mielessä, toiveissa, epätoivoisena...?

    mittarissa 12 kaljaa, lasissa punkkua, jonka kävin äsken hakemassa, mielessä noi miehen kamat, jotka edelleen makaa pitkin kämppää, vaikka niiden piti hoitua aikaa sitten helvettiin täältä. epätoivoa riittä. vaatteena rintsikat, valkoinen wifebeateri, Onlyn farkut ja kai jotkut pikkarit....
  20. E

    pää hajoaa...

    x

Yhteistyössä