Hakutulokset

  1. Ä

    MAJOITUSTA PORISTA 2010 KESÄLLE

    Halutaan vuokrata Porista mökki 7.-9.8.2010 4-10 henkilölle (vielä ei täyttä varmuutta lähtijöiden määrästä) Voi tarjota isommallekkin porukalle olevaa. Myöskin muut majoitus vaihtoehdot otetaan huomioon. Ottakaa yhteyttä mahdollisimman pian! outi.tikka@suomi24.fi 0504062795
  2. Ä

    Sulhasen liivistä

    Jos saa udella niin koska teillä on häät? Meillä on tiiätkö ihan sama väriteema =) Aika hyvin sattu....Kiva ois saada muiltaki vinkkejä vastaavanlaisia järjestäessä...Tuleekos teille pöytiin millaisia koristeita ollenkaan? Entäs muu rekvisiitta ym?
  3. Ä

    Sulhasen liivistä

    Hyvä homma :) Kiitoksia vastauksestasi....Mullakin on sellainen musta-valkoinen puku itelläni tulossa....Tuleekos teillä sulhaselle musta vai valkea paita? Entäs kravaatin väri?
  4. Ä

    Sulhasen liivistä

    Ollaan menossa ensi kesänä naimsiin niin meillä olisi tässä yksi pulma... Onko sulhasen liivi mitenkä "pakollinen"? Tuleeko siis kauheata virhettä jos jättääkin sen pois? Sulholle tulee tumma puku...
  5. Ä

    Tuleva morsian 2009

    Aivan näinhän asianlaita tosiaan on...Ajattelin vaan että pitää vähä kysyä muidenkin mielipidettä asiasta kun omasta mielestämme se nyt ei niin hassulta kuulosta loppu peleissä myöskään...Onneksi vielä on aikaa miettiä että mikä on se lopullinen ratkaisu... :)
  6. Ä

    Tuleva morsian 2009

    Olen tuleva onnellinen morsian mutta yksi ongelma olisi... Onko kellään kokemusta voiko sulhasella olla tavallinen tumma puku, musta kauluspaita, valkoinen kravaatti ja mahdollisesti valkoinen liivi? Vai kuulostaako ihan hölmöltä? Yksi myyjä vaateliikkeessä ainakin kerran ehdotti sellaista...
  7. Ä

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    \ Kai sitä kysyä vois lekurilta, mutta erittäin todennäköistä, et toteavat vaan et oottele nyt hetki viä... \|O Ja yksityiselle naistentautien lääkärille mä kyllä menisin... Ja mitä tohon sanavaltaan tulee, nii kyllä sulla on oikeus vaatia joku muu kuin omalääkäri....Kuuluu nimittäin kohtaan...
  8. Ä

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    \ No höh... :kieh: Kusti oli sitte polkassu teiän ohitse..., mutta huomenna sitte=) Mä täällä vaan kärvistelen oviksissa, ku tuntuu et vaikka mitenpäin ja kuinka paljon harrastelis, niin tuo pikku- kolmosen alulle saattaminen on melkosen vaikeeta...
  9. Ä

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    \ No hei... eipäs nyt vaivuta epätoivoon, kyllä se lapsi jokaiselle suodaan, tavalla tai toisella =) Etkös sä ny mimmali vois jo testailla? jänskää täällä sun puolesta db
  10. Ä

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    Helou! Mitäs tänne porukoille kuuluu? Täällä on ovistelut par`aikaa meneillään ja yrittämisen puutteesta ei ainakaan voi syyttää ellei nyt tärppää ;) Vietän tässä viikon ylityövapaita, voi kun tuo ilmojen valtias nyt vaan olis meidän puolella, niin päästäis pikkusten kanssa hommailemaan kaikkia...
  11. Ä

    Alle vuoden ikäisen päivähoito

    Alle vuoden ikäsen, ja alle 2vuotiaankin, paikka ois ehottomasti perhepäivähoito, pienempi ryhmä. On vielä niin pieni päiväkotiin. Ite oon 1v.pojan perhepäivähoitaja-äiti, niin kannatan ehdottomasti tätä!! :)
  12. Ä

    hampaiden pesu tuskaa!!

    Kiitos vastauksista! Alotin fluoritablettien käytön kun ei anna pestä kunnolla ja rimpuilun kans ne ei peseennykään varmaan kunnolla :o
  13. Ä

    hampaiden pesu tuskaa!!

    Hei! Meillä 1v. poika ja hampaiden pesu on yhtä karjumista :( miten ootte menetellyt, ootteko jättäny pois vai pessy ihan vaikka huutaakin? mä aattelin nyt antaa vaan ite pestä ( että itte harjalla "harjaa" ) kun neuvolasta niin ehdottivat. Pelkään että oon aiheuttanut kammon kun oon pessy...
  14. Ä

    koska teillä alettiin nukkua läpi yön?

    nyt 1vuotiaana nukkuu, en oo sitä ennen ees olettanu et nukkuis yön läpi kun on kuitenkin niin pieni vielä...
  15. Ä

    ****Viikko 24*****

    Kiitosta kovasti=) Tuo nimim. on muuten äippä84... nou äitsy... =)
  16. Ä

    ****Viikko 24*****

    Tänne kai voisin pinoutua... Ryminällä tipuin tuolta viikon 19 jännääjistä, joten uutta yritystä kehiin... Eli kp 1/28-30, yk.4 ja 3. lapsi toiveissa....
  17. Ä

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    Punaset hyökkäs... :kieh: eli uutta kiertoa taas pukkaa päälle... eli kp1/28-30 yk.4 3. lapsi toiveissa...
  18. Ä

    *** VIIKKO 19 ***

    :hug: Fantsulle, paljon jaksamista sinne.... :ashamed: Tätihän se paukahti aamulla vieraisille, joten ei muuta ku uutta piinaviikkoa etsimään... :kieh:
  19. Ä

    N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

    tänään kp 32 eikä tätiä vielä näy... odotellaan siis... mites mimmali ja muut, joilla huippujännät hetket käsillä?
  20. Ä

    *** VIIKKO 19 ***

    Täällä sama homma; tätiä ei näy eikä menkkoja kuulu... :/ Oireita ei ole suuntaan eikä toiseen (kuviteltuja sitäkin enemmän...) Tänään taitaa olla kp 32... ihmeellistä, ikinä ei ole kp:t olleet yli 30... luontoäiti riivaa meitä nyt koko rahan edestä... Tsemppiä "sisaret" =)

Yhteistyössä