Hakutulokset

  1. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 kesäkuussa, MEIDÄN KUU!!!!

    Heippa kaikille! :wave: Nyt kun viimeinkin olen saanut kannettavani huollosta, niin voin ilmoittaa, että meille syntyi tyttö 5.6 klo 2.12 rv 39+4 mitoin 2760g ja 46cm. Mitenkäs sinne kerhoon pääsikään??? Olisi mukava lueskella toisten samanikäisten vauvojen kuulumisia, vaikka itse ei...
  2. N

    <3 kesäkuun kullannuput 2013 <3 toukokuussa

    Piti itsekin pitkästä aikaa vatsanympärys mitata, mulla mitta nyt aika tarkkaan 100cm :) Torstaina käytiin Tyksissä tarkastuksessa pienen sf-mitan takia (28cm viime neuvolakäynnillä). Käyrää ottivat ensin puolisen tuntia ja sitten ultrattiin ja tehtiin alapäätutkimus. Painoarvio oli nyt 2,2kg...
  3. N

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *huhtikuussa*

    Heippa kaikille! :wave: Minäkin täältä taas ilmoittelen itsestäni... Ihana on kyllä päivittäin täällä käydä lukemassa muiden juttuja, vaikka itse ei tulekaan juuri kirjoiteltua :) Mulle voisi listaan päivittää iäksi 31v. Eilen oli synttärit ja naimisiinkin mentiin eilen maistraatissa :heart...
  4. N

    Suositelkaa edullista majoitusta pääkaupunkiseudulla!!!

    Miten sit olette mahtuneet nukkumaan...?
  5. N

    Suositelkaa edullista majoitusta pääkaupunkiseudulla!!!

    Kiitoksia vinkeistä, hotels.comissa näköjään on ihan hyviä tarjouksia :)
  6. N

    Suositelkaa edullista majoitusta pääkaupunkiseudulla!!!

    Mitenköhän siellä järjestyy pysäköinti...?
  7. N

    Suositelkaa edullista majoitusta pääkaupunkiseudulla!!!

    Tämän minäkin havaitsin mut suht halpa ois kuitenkin muihin hotelleihin verrattuna
  8. N

    Suositelkaa edullista majoitusta pääkaupunkiseudulla!!!

    Mikä Helsingin omenahotelleista on lähinnä Linnanmäkeä?
  9. N

    Suositelkaa edullista majoitusta pääkaupunkiseudulla!!!

    Matkassa ois mukana 2 aikuista ja 4 lasta. Kiitos :flower:
  10. N

    Suositelkaa älypuhelinta!!!

    Tässä muutama kriteeri :) Saisi olla helppokäyttöinen perusmalli. Hinta max 200€. Kosketusnäytön lisäksi tavallinen näppäimistö. Kiitoksia :flower:
  11. N

    <3 Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 *maaliskuussa*

    Tervehdys täältäkin pitkästä aikaa!!! :wave: Säännöllisesti täällä käyn lukemassa, mutta ei vaan tuu koskaan mitään kommentoitua... Täällä ollaan nyt sitten lopullisesti lomalla :) Ensin viikko saikulla, sitten kesäloma ennen äippälomaa. Maanantaina aamulla alkoi verinen vuoto ja sitä...
  12. N

    Kesäkuun Kullannuput 2013 <3 * helmikuussa*

    Pikainen tervehdys vaan kaikille! :wave: Meillä tänään 4d-ultra, ihanaa nähdä taas pikkuinen :heart: Hyvää vointia kaikille! -Niiskuneiti ja vaavi 23+5-
  13. N

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Minulla muuten paljon uusia vauvanvaatteita ja vähän isompiakin on vielä vähän jäljellä nettikauppani jäljiltä...saa tilata :) Tässä linkki: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150339105017270.362033.767212269&type=1
  14. N

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Poks 20+0!!! :heart:
  15. N

    4D-ultra Turun seudulla???

    Kiitoksia suosituksista! Ehkäpä kokeilemme tuota Kaarinan paikkaa, kun kahdessa aiemmassa ultrassa olemme käyneet Medisonarissa :)
  16. N

    4D-ultra Turun seudulla???

    Mitä paikkaa suosittelette ja mitä maksaa? Onko sukupuoliveikkaus pitänyt paikkansa? Kiitos vastauksista :flower:
  17. N

    4D-ultran hinta Medisonarissa???

    No nettisivuilta ei löytynyt
  18. N

    4D-ultran hinta Medisonarissa???

    Osaisko joku kertoa, että mitä Turussa maksaa? Kiitos :)
  19. N

    Kesäkuun kullannuput tammikuussa <3

    Heips! :wave: Me käväistään rakenneultrassa eilen koko perheen voimin (vanhinta poikaa lukuunottamatta) ja kaikki oli vauvalla hyvin. Tyttöä luvattiin meille :heart: Minulla siis ennestään 7v, 5v ja 2v pojat ja miehellä 14v poika ja 12v tyttö. Vaikea on vielä aatella itseään tytön äitinä...

Yhteistyössä