Hakutulokset

  1. M

    Tiiättekö mitä on seksailu :) ??

    Herra 4 vee tuli tuossa yhtenä iltana kuuluttamaan, että "äiti, minäpä tiiän mitä seksailu on!" Kysyin sitten, että noo.. niin vastaus kuului, että "sitä, että toinen hankaa pyllyy ja toinen munia." tietää :laugh: :laugh: Että nytpä sitten äitikin tietää :D
  2. M

    Parhain ulkonäköpiirre lapsessasi?

    Meidän esikoisella pitkät ripset ja jännän väriset sekä isot silmät.. ei osaa sanoa vihreet vai rusket =) ja nuoremmalla aivan suloisen lutuiset hymykuopat ja isot silmät myöskin
  3. M

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Närir nimet! Meillekin, jos olisi tyttö tullut, olisi yksi nimistä luultavasti ollut Isabella. Meidän kullannuput :heart: :heart: :heart: Tatu Luka Daniel & Tomas Noel Gabriel :heart: :heart: :heart:
  4. M

    joensuun ympäristö

    Täälläkin yksi ilmottautuu. Ikää 25 vuotta ja nuo suloiset poitsut 04/02 ja 03/06. Mailia saa laittaa osoitteeseen maijjuz@hotmail.com
  5. M

    -02 huhtikuussa syntyneet

    Meilläkin poika syntynyt huhtikuussa ja 25.pvä. Iso poika jo, kohta isovelikin :)
  6. M

    2002 SYNTYNEET VAUVAT JA KUUKAUSI MUKAAN!

    poika 25.huhtikuuta
  7. M

    isyyslomasta

    ne paperit voi toimittaa sinne kelalle jälkikäteen eli sitten kun on jo pitänyt sen loman. Näin meille ainakin sanottiin.. eli ensin merkataan ylös ne päivät, jotka isä on lomalla ja sit viedään paprut kelaan.. ja niiden päivienhän ei tartte olla peräkkäisiä.
  8. M

    POHJOIS-KARJALAN ÄIDIT

    Minäkin Joensuusta. Itse 24 ja poika 3 vuotta. Isukki ja kani kuuluu myös perheeseen ja vaavin la maaliskuussa.
  9. M

    lapsiperhe ystäviä???

    Heips! Meillekin voi laittaa mailia tulemaan osoitteeseen maijjuz@hotmail.com Leikkikavereiksi täältä löytyy -02 syntynyt poika ja toisen laskettu aika on 19.3.06.
  10. M

    Joensuun läheltä...

    meille voi laittaa mailia aiheesta =) itse olen 24-vuotias ja poika täytti huhtikuussa kolme.. toista odotellaan maaliskuun lopulla syntyväksi. Osoite on maijjuz@hotmail.com
  11. M

    Ystäviä Joensuusta?

    mullekin saa kirjoitella.. olen 24-vuotta ja poika vähän yli kolmen. Toinenkin vaavi tulossa ensi vuoden puolella. Osoite on maijjuz@hotmail.com

Yhteistyössä