Hakutulokset

  1. Kuumahuuli

    tehdäänkö synnytyksen käynnistyksiä viikonloppuisin?

    Mulla käynnistettiin sunnuntaina, kun täyttyi maaginen 42+1
  2. Kuumahuuli

    Kolmoisyhdyssanoja!

    persekarvalakki
  3. Kuumahuuli

    kotitekoisen pitsan täytteet

    Tonnikala, katkarapu, ananas, aurajuusto tai jauheliha, tomaatti, sipuli, salami. Joskus valkosipulia, joskus ei. Ja juustona emmental.
  4. Kuumahuuli

    siinä se oli se työviikko

    Mulla alkoi viikonloppu jo eilen, nyt on mun lauantai. Mutta missä karkit?!
  5. Kuumahuuli

    Paljon laitatte rahaa jouluun,

    Enpä ole miettinyt - menee minkä menee. Älyttömät lahjavuoret ovat turhuutta. Lapset ovat tyytyväisiä vähempäänkin. Joulumieli ja yhdessäolo ei maksa mitään.
  6. Kuumahuuli

    Mä en voi käsittää, että kaupassa vanhemmat antavat syödä ties mitä..

    Mulla luvassa eteläsuomalainen citymarket. Mennään myös H&M:lle. Voin tsekata jos näkyy esim. vaatteisiin ennen maksamista pukeutuneita!! Kyllä myös aion raportoida jos ruokakaupan puolella on niitä karkkipapereihin kuolaajia. Muakin jo vähän jännittää!!
  7. Kuumahuuli

    MIelikuva nimen Alma-omaajasta?

    Almasta tulee mieleen tomera, ahkera nainen.
  8. Kuumahuuli

    Oliko muille ahdistuksen paikka musiikin tuntien laulukoe?

    Meillä ei ollut laulukokeita, koska olin musiikkiluokalla. Sen sijaan musiikkiluokille ja kuoroon oli pääsykokeet, joissa oli lauluosuus. Kyllä ääni värisi, mutta hyvin ne taisivat mennä :)
  9. Kuumahuuli

    Syyt äitiyteen?

    Halusin antaa elämän, hyvän sellaisen uudelle ihmiselle. Oma hyvä elämä on ollut luultavasti liikkeellepaneva voima. Lisäksi hoivaviettini on ollut vahva lapsesta asti.
  10. Kuumahuuli

    Kuvaile palstalaista yhdellä sanalla.

    Lunatic: ärtsy
  11. Kuumahuuli

    Suklaa pähkinä keksien ohje!

    100 g voita 2 dl fariinisokeria 0,5 dl sokeria 0,5 tl vainiljasokeria 1 muna 1,5 dl vehnäjauhoja 3 dl kaurahiutaleita 1 tl leivinjauhetta 0,5 tl suolaa 125g suklaata 1 dl suolapähkinöitä Voi ja sokerit vaahdoksi, lisätään muna ja lopuksi keskenään sekoitetut kuivat aineet. Vielä...
  12. Kuumahuuli

    Suklaa pähkinä keksien ohje!

    Tykkäätkö country cookies- kekseistä? Mulla olis ohje samantapaisiin :)
  13. Kuumahuuli

    Gallup synnytysasennoista!

    Molemmat puoli-istuvassa. Ei mulle liiemmin mitään ehdoteltu, ei vaan tullut synnytyksien aikana lähdettyä siitä sängyltä mihinkään (paitsi vessaan). Molemmat käynnistettyjä. Olin niin kipeä ettei tullut mieleenkään liikahtaa. Puudutuksien jälkeen taas meni aika lepäillen. Ekan ponnistusvaihe 20...
  14. Kuumahuuli

    Milloin on valmis äidiksi?

    Eipä sitä kukaan voi määritellä.. Fysiologinen valmius on jo murrosiässä kun menkat alkavat, henkinen onkin kinkkisempi juttu. Nainen voi mielestäni olla valmis sitten kun oikeasti haluaa. On niitä hyviä ja huonoja äitejä joka ikäluokassa.
  15. Kuumahuuli

    Kuumaa kolaa ja inkivaaria

    Koskaan moisesta lääkkeestä kuullutkaan! Siis tuoretta inkivääriä ja kokista? Millä mittasuhteilla? Ei voi olla pahaa..:)
  16. Kuumahuuli

    Minustahan voisi tulla tissuttelija!

    Nimenomaan kato, korkille ja tameelle!
  17. Kuumahuuli

    Minustahan voisi tulla tissuttelija!

    Neljännellä kymmenellä :laugh: Totta turiset, nautintoaineet naisen tiellä pitää.
  18. Kuumahuuli

    Minustahan voisi tulla tissuttelija!

    Joko minusta on tullut aikuinen?! Luulen että useimmiten lankean kuitenkin karkkeihin.. Mutta pakko myöntää ettei tämä aikuisen elämäkään hullumpaa ole :D
  19. Kuumahuuli

    Häiritseeköhän muita...

    Joo, meillä se haju/tuoksu leviää yläkertaan ja muuttuu matkalla tunkkaiseksi :x
  20. Kuumahuuli

    Mistä marmorinen talouspaperirullateline*?

    90-luvulta? :D

Yhteistyössä