Hakutulokset

  1. S

    Gallup: Paino ja imetys

    Ekasta lähtö paino lähtöpisteestä ponnistukseen 72-103kg. Lopputilanne imetyksessä (1v) oli 72kg, josta myöhemmin tiputtelin 67 kiloon. Pitkä olen, 172. Tokasta mulle tuli raskauskiloja 36kg. Nyt on ~5kg vielä lähtöpainoon, kun vauva on 9kk. Olen imettänyt koko ajan, ekat 6kk...
  2. S

    Mies ei anna alkaa yrittäjäksi.

    Yrittäjyys on semmoinen asia, jossa koko perheen tulee olla tukena. Oletko tehnyt markkinointitutkimusta tms. vai onko "pula" sun omaa mututuntumaa? Jos muutama ihminen on sanonut kaipaavansa vaatekauppaa, niin se tuskin tarkoittaa sitä että kaikki muutkin kaipaa... Millainen väestön...
  3. S

    tammikuussa syntyneen koulun aloitus 6v vai 7v?

    Eikös jo lähes kolmasosa lapsista osaa lukea nykyään kouluun mennessä? Tällä logiikalla, jos kaikki tällaiset "lapsinerot" siirrettäis kouluun vuotta aiemmin, niin jäisi lapsuus kyllä melko lyhyeksi.
  4. S

    tammikuussa syntyneen koulun aloitus 6v vai 7v?

    Olen mä kuullut keskustelua siitä siirretäänkö koulun aloitusta loppuvuodesta syntyneelle, mutta että alkuvuodesta??? :D Itse tammikuussa syntynyt ja mennyt kouluun 7 v ja näin tulee tekemään tammikuussa syntynyt tyttärenikin.
  5. S

    G: lasten nimet, jotka ovat jääneet mieleesi (syystä taikka toisesta!)

    Mulle jää kaikki nimet mieleen, mutta "ylitse muiden" jääneitä: Titta-Riina Tilda-Laura Tii (tyttö, en tiedä oliko toinen nimi Mari) Joose (mies) Nenne (mies) Orvokki (vauva, miehelläni on ollut lehmiä) Stella niminen tyttö oli ala-asteella, kiva nimi, toista saman nimistä en ole tavannut
  6. S

    voitko syödä kokonaisen suklaalevyn saamatta siitä finnejä ja kauheaa morkkista?

    Ihana kysymys :D Joo, voin syödä levyllisen suklaata. Finnejä siitä ei tule, mutta maha menee kyllä ihan sekasin. :)
  7. S

    NOUSUSSA olevat lasten NIMET

    Eikös Reinot, Väinöt, Laurit jne. ole nyt in ja nouseva trendi? Tyttöjen nimissä veikkaisin Nellaa, Vilmaa ja Fannia. Mun mielestä Anna on ollut pitkäaikainen suosikkinimi, koska olen sitä omilleni miettinyt mutta hylännyt liian yleisenä. Anna Katariina olisi ollut kyllä komea nimi. :)
  8. S

    Mun pitäisi soittaa töihin ja ilmoittaa hoitovapaan jatkumisesta...

    Mä kertoisin heti kaikki mun pomolle. Varmaan hänenkin mielestään olisi kivampi järjestellä sijaisia jne, mutta ymmärrän jos kaikilla ei ole yhtä huippua pomoa kuin mulla. Viimeksi kerroin pomolle heti kun tein positiivisen testin. :D Mitä vaan voi toki tapahtua, mutta mitä sitten? En ymmärrä...
  9. S

    G: Ketä julkkiksia olet bongannut livenä esim kaupassa tms?

    Mä olen huono tunnistamaan ketään, mutta Johanna Raunion olen bongannut kaupassa, Riitta Väisänen on tullut bongattua, kuten myös Krisse Salminen, Jari Puikkonen sekä Super Marjo perheineen. Juvan aabeeceella oli joskus joku julkkis, pitkä mies, mutten muista nimeä. :D No joo, Juha...
  10. S

    apua tarvitseva.

    Googlaapa Vulvodynia. TK-Lääkäreiden äärimmäisen vaikea yleensä diagnosoida..
  11. S

    Millainen sisustus on mielestäsi karmiva/sellainen että pelottaisi asua

    No just? Mua kuvottaa likaisuus, tavaran paljous ja ahtaus. Jos täytyy pelätä torakoita ja punkkeja. Muuten on aivan sama.
  12. S

    mistä tiedän mikä jonathan haalari on?

    Ostin tänään classicin, siinä selän nimilapussa lukee "classic". Veden kesto on 5000 jotain. Yhden lapsen käytössä lupasi, että pitää veden sen jälkeen ei ole enää takuuta. Siis myyjä lupasi.
  13. S

    Paljonko syötte vuodessa hirvenlihaa?

    Aivan liian vähän!
  14. S

    Sikiön sukupuolen selvittämisen edut ja haitat

    Ekalla tiedettiin, tokalla ei. Ei siitä ollut mitään etua eikä haittaa kummallakaan kerralla. :D Mä olen luonnostani utelias, joten oli kiva tietää. Kuopus ei vaan suostunut vilauttamaan. :)
  15. S

    2 kk ikäisen vauvan lääkäriäiti tekee 2 x kk päivystyksen. Mitä ajatuksia herättää?

    ...minimit saa joka tapauksessa, vaikka tekiskin töitä samalla, eli ei vaikuta. Hyvä juttu, jos on mahikset moiseen.
  16. S

    kilpirauhasarvoista...

    Joo, nuo on minun lapuissa jotka olen lääkäristä saanut E-Suomessa. Mulla Esim.TSH alle 0.005 liikatoiminnassa, eli eipä sulla vissiin vajaatoimintaa ainakaan arvojen perusteella saattas olla? Ehkä stressiä muuten?
  17. S

    kilpirauhasarvoista...

    TSH 0.350-4.00 ja T4V 9.0-19.00, raja-arvot siis..
  18. S

    Ostaisitko 1000m2 tontin hintaan 32 000e Karkkilasta vaiko 800m2 tontin Espoosta hintaan 190 000e?

    Mä en maksais edes tuota ~30t noin pienestä tontista, mutta meitä on moneksi. Sä ilmeisesti olet päätöksesi tehnyt ja kustannat tontista tuon lähes 200t. :)

Yhteistyössä