Hakutulokset

  1. W

    Hankinnat kaksosia varten (vaatteiden määrä?)

    Heippa! Jokohan teidän vauvat syntyneet? Meidän nyt jo 5-vuotiaat tytöt syntyivät rv 36+4. A oli 49cm ja 2840g. B oli 46cm ja 2280g. Olin etukäteen hamstrannut hirveästi 50 ja 56cm vaatetta, jotta riittävät kahden vauvan tarpeisiin. Tämä oli turhaa, koska kokoeronsa vuoksi tytöt käyttivät eri...
  2. W

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Oskari Olematon: Just tänään mietin, että esikoisesta ei ollut näin varhain muuta oiretta kuin huimaus ja nyt tässä raskaudessa jo puolitoista viikkoa päivittäin vaivannut kuvotus, väsymys, palellus ja arat rinnat. Tyttöjen raskausaikana voimakkaat oireet jo neljännestä viikosta alkaen...
  3. W

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Niin ja laskettu aika siis 18.10. White80
  4. W

    ~ Lokakuun lapsoset helmikuussa ~

    Heippa kaikille! Täällä uusi odottaja tähän ketjuun =) Ikää 31v, synnytyssairaalana MKS ja neljäs lapsi tulossa. Ennestään meillä poika -04 ja tytöt -06. Eilen tein positiivisen testin ja nyt vähän jännittää, että onko meille tulossa toiset kaksoset, kun minulla ollut jo viikon verran...
  5. W

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    Käynnistyi spontaanisti kotona lapsivesien menolla. Synnytys sujui hyvin ja molemmat tytöt syntyivät alateitse. Neiti A:lla kokoa 49cm ja 2840g. Neiti B oli 46cm ja 2280g. Ikäeroa tytöillä 7 minuuttia =)
  6. W

    Mitäs muilla tänään syödään?

    Ja mä kans oireilen allergialääkityksestä huolimatta.. :snotty: Pujo kuulemma kukkii. Koita jaksella allergian kanssa. Kurja vaiva, tiedän :|

Yhteistyössä