Hakutulokset

  1. G

    auttakaa,Ystäväni on rattijuoppo

    en usko. Oma isäni on ajanut kännissä, poliisit tulleet kotiin ja vieneet laitokselle, kortti pois ja viikon päästä takas, kun ei voitu todeta että oli ollut kännissän ratissa (sanoi juoneensa sen jälkeen kun tuli kotiin) Eipä se ole sen ajamista vähentänyt. Nyt just oli kortti kuivumassa 3kk...
  2. G

    Miksi valvot tähän aikaan?

    kohta töihin lähdössä
  3. G

    Nyt kyllä sieppaa...

    Miehellä oli tänään koulussa työpäivä. Sen ymmärrän, että mentävä on. Sanoi mulle, että pääsee yhdeltä. Okei. Muksut on olleet todella raivostuttavia koko aamun, nuorimmainen heräsi 40 min päiväunien jälkeen, joten sen tietää, miten mukavaa meillä on ilta. Olen odottanut kuin kuuta nousevaa...
  4. G

    3v.-synttäritarjoilut

    mä olen jo pari vuotta pitänyt synttärit tyyliin "ruokaa ja kakkua". Meillä itsellä on aina ongelma se, että syödäänkö ennen synttäreitä vai miten. Nyt eilen oli pojan synttärit, tarjottavana oli pojan valitsema ruoka (spagetti ja jauhelihakastike) ja jälkkäriksi kakkua. Anoppi oli tehnyt...
  5. G

    noin yksivuotiaat lapset..

    nyt en hoksannut? Siis epäilet allergiaa sen takia, ettei jaksa leikkiä???
  6. G

    NIMILEIKKI

    Anne, Mari ja .... Marianne Helmi, Vilja ja... Heini Aukusti, Eemeli ja... Oskari Anni, Eevi ja.... Iida Sini, Suvi ja... Säde Roosa, Minttu ja... Ville (tuli heti mieleen Minttu sekä Ville =) ) Marketta, Mirjami ja.... Mervi Kerkko, Touko ja... Taavi Minna, Tiina ja .... Seppo...
  7. G

    Nielurisaleikkaus aikuiselle??

    on leikattu, kun olin 21v. toimenpide oli tosi nopea, sain jotain rauhoittavaa eka ja sit humauksella taju pois. Mä olin valitettavasti TODELLA kipeä kaks viikkoa. Viikon nukuin puolen tunnin pätkissä yöt, jääpalapussi aina välillä kurkun kipua lievittämässä. Ruokaa en pystynyt syömään...
  8. G

    Opettajalla näky kivesnahkaa

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  9. G

    Opettajalla näky kivesnahkaa

    mä takerruin samaan. :laugh: Onko se mikään virallinen sana? Mikä se oikee sana on?
  10. G

    Oletko Facebookissa? Lue tämä!!

    just niin. Samaa mieltä.
  11. G

    ykkös ponuksesta.

    ei voi mitään mutta mua naurattaa tuo sana ponus joka kerta! :laugh: Sori. Tyhmä minä. :ashamed:
  12. G

    Oletko Facebookissa? Lue tämä!!

    eiks se kuitenkin toimi, että vain kaverit näkee sivut... jos (ja kun) olen laittanut sinne niitä estoja. Mä en ainakaan pääse katsomaan ihan kenen vaan sivuja, vaan osassa tulee viesti "sinun täytyy olla tämän henkilön kaveri voidaksesi katsoa sivuja" Eli sillon jos hyväksyt jonkun vieraan...
  13. G

    minä kipeenä...

    kello on kohta puol yks... tarttis vissiin repiä takamus tästä tuolilta ja alkaa oikeesti jotain tekemään... :D Huominen vielä saikkua, toivottavasti viikonloppuna ääni palautuu ja pääsen taas oppilaideni iloksi (tai suruksi) töihin...
  14. G

    Mies lähti!

    jaksamista. Mulla toi sama edessä sunnuntaina, kun mies aloittaa opiskelut. Lähtee su ja tulee pe myöhään kotiin... :/
  15. G

    lapsen päivähoidodta??

    :laugh:
  16. G

    Annatteko sokerittomia mehukeittoja 1+ lapsillenne?

    äläpäs sano "ei koskaan"... olin itsekin ehdoton esikoisen kohdalla, että ei makeutusaineita. Sit pojalla tuli se diabetes. Enää ei ole vaihtoehtoja. :)
  17. G

    Annatteko sokerittomia mehukeittoja 1+ lapsillenne?

    Oon antanut sokerittomia. Ihan siks, kun isoveljellä diabetes, enkä kahdenlaista osta omaa laiskuuttani. Silloin kun isoveli vuos sitte sairastui, asiasta juteltiin sairaalassa ollessa. Olen antanut sen jälkeen mehutkin pikkuveljelle light-versiona, että juovat samaa. Meillä syntärit jne. on...
  18. G

    minä kipeenä...

    juu, on se hyvä ettei tartte ihan yksin olla... innostuin jopa bb-sivuja lukemaan... :D Taitaa olla vähän tylsää. Onni on myös se, että olen kipeä nyt, enkä ens viikolla kun mies on opiskelemassa toiselle paikkakunnalla! litle ponylle jaksamista. Olen kyllä tosi tyytyväinen tähän...
  19. G

    minä kipeenä...

    ...lapset hoidossa. Tuntuu ihan oudolta olla yksin kotona. No, saanpa ainakin tehtyä kotihommia. Siis ongelmani on äänihuulten tulehdus ja täysi puhekielto (no, eipä sitä ääntä olekaan ollenkaan). Kurkku on kipee, ja nestettä tarttis saada menee, mut kun ei viitteis nielaista ku ihan pakon...
  20. G

    Raskaus ja ketoosi

    onko sulla raskausdiabetes? Ketoaineet nousee jos verensokeri on pitkään koholla. Toisaalta ketoaineita voi tulla jos esim. paastoaa tms. eli jos ei syö. Ketoaineet voi mitata myös verestä, jos ne on alle 0,6 niin luetaan normaaliksi 0,6-1,5 on hieman koholla. Juo paljon, se laskee ketoja (siis...

Yhteistyössä