Hakutulokset

  1. Aurora73

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Hei naiset! Kiitos rohkeudestanne kun jaoitte kokemuksia ja tuntemuksianne tästä lahjasoluraskaudesta. <3 Nyt on myös mun oltava rohkea ja kerrottava,että meitä on yhtä monta fiilistä kun on odottajaakin. Itse tunnen suunnatonta iloa ja syvää kiitollisuutta,että sain vihdoin...
  2. Aurora73

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu, oon niin pahoillani vuoksesi. Voimia jatkoon.
  3. Aurora73

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Iitu, tiedän tunteen niin hyvin,se on aivan hirvittävä pelko,mutta älä vielä heitä toivoasi. Mulla oli myös alkuraskaudessa vuotoa,kolmeenkin eri otteeseen. Itse asiassa tein ekan raskaustestinkin varmistaakseni,että lopetanko lääkkeet,koska multa tuli vuotoa. Tää ei varmaan just nyt...
  4. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iitu78, ihanaa!!!! Paljon onnea!! Jeee!!! Terveiset kaikille muillekin palstan ihanaisille ja tsempit! Täällä vatsaa kasvatellaan, viikkoja jo 22 kasassa ja rakenneultrassa kaikki oli hyvin. KevätTerkuin, Aurora
  5. Aurora73

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Paljon onnea Odottava73!! Hyvää vointia pienokaiselle ja äidille! <3 Täällä oli rakenneultra tuossa menneellä vkolla ja siellä kaikki vaikutti hyvältä ja normaalilta. Nyt viime päivinä olen alkanut tuntea liikkeetkin,ihan huikeaa.. Kiva kuulla,että kaikki hyvin myös Vekkuliinalla...
  6. Aurora73

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Heipat kaikille! Täällä hiljalleen kasvatellaan vatsaa, nyt 19 viikkoa lasissa. Pahoinvointi on jo hieman hellittänyt,mikä on ihanaa.. Ruoka-repertuaari on laajentunut huomattavasti tämän myötä! :-) Ensi viikolla on rakenneultra, se tietty jännittää... Toivottavasti pienokaisella on kaikki...
  7. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Paulanna -- \0/!!! Plussa pysyköön!! Tsemppiä naiset kaikki muutkin!!
  8. Aurora73

    Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

    Moikka naiset! Hellurei Auroralta! Täällä ihan just 15 vkoa koossa,joten jokos uskaltaudun mukaan... Kovin usein en ehdi kirjoittelemaan,mutta ihanaa olla odottajien palstalla ja lukea teidän kuulumisia! Täällä on vaivannut mahtava pahoinvointi,alkuun aamusta iltaan ja nykyisin enemmänkin...
  9. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei Naiset Ihanat!!:wave: Pitkästä aikaa huutelen taustalta heipat..! Olen lueskellut kuulumisianne ja ollut hengessä mukana.... pahoittelut kaikille pettymyksen kohdanneille. Niin paljon voimia ja sisua toivotan jokaiselle upealle naiselle tällä palstalla. Täällä raskaus etenee, 13...
  10. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Löysin laskurin, sen mukaan 5+5 :) Hedelmöityksen ajankohdasta piti laskee, kun tuo kiertohan oli ikään kuin rakennettu siirtoa varten.
  11. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei Ihanaiset! Aurora palailee joulun nettipimennosta...:wave: Plastex ja Toivoton87, olen suunnattoman pahoillani ettei hoito tuonut plussaa. Plastexille voimia ensi vuoteen ja uuteen yritykseen..? Toivoton87, kaikkea hyvää ja kaunista jatkoon sinulle. Unelma(ko)? isot onnittelut...
  12. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iltaa kaikille, ja heti pahoittelut omanapaisuudesta...mutta se vuosia odotettu ensimmäinen plussa tuli nyt....!!! Sekaisin onnesta, sekä mie että mies... kyyneleet nousee silmiin ihan jatkuvasti kun pelkäsin niin kovasti ettei musta tule ikinä kenenkään äitiä. Voi kuinka toivon, että kaikki...
  13. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille :wave:, ihanaa, että odottajilla kaikki hyvin!! :heart: Minäkin liittyisin nyt piinailijoihin. Siirto meni hyvin, top-alkio siirrettiin, 2 pakkaseen. Testipäivä 17.12. Oih ja voi, nyt sais jo onnistua!!!! Greippimehua ja tuoretta ananasta olen tässä vedellyt, josko ne...
  14. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iltaa ihaNaiset, paljon uutisia ja tapahtumaa täällä ollut viime aikoina.. Onneksi muutama ihanakin uutinen! amv, paljon onnea sulle plussasta! Odottava73 ihania uutisia! Ja Vekkuliinallakin. :heart: Onnellista odotusta toivottelen teille kummallekin sydämeni pohjasta. Halaukset...
  15. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iida-Karoliina ja Iitu78, olen niin kovin pahoillani puolestanne. Ihan sanattomaksi vetää. Nää negat tuntuvat niin uskomattoman epäreilulta..sydäntä särkee lukea näistä pettymyksistä. Oon kokenut nämä pettymykset epäonnistuneiden IVFien jälkeen ja se tyhjyyden tunne on niin suunnaton...
  16. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä on niin jännät ajat meneillään.. Tsempit te kaikki piinistelijät, Iitu78, Iida-Karoliina, Vekkuliina ja Fanni_. Nyt vaan kaikille rivi plussia tulemaan! Täällä sormet ja varpaat ristissä ja hengessä mukana. :heart: RouvaK33 onnea ihanasta joululahjasta..! Täällä oli ultrassa kaikki...
  17. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Toivokkaat, :hug: Paljon surua on siellä nyt, voimia tulevaan.
  18. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Tepsuttelija!! d:)b Jee!! Nyt plussa pysyköön ja vahvistukoon!! Ja peukut Iitu78 sullekin! Mahtavan määrän saitte soluja uudelta luovuttajalta. RouvaKK, toivottavasti pystyt nauttimaan Viron reissustasi, tekee hyvää päästä tuulettumaan ja vaihtamaan hetkeksi maisemaa, jos se toisi...
  19. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    AAAAArrggh, mä just kirjotin pitkät pätkät ja se mun tekstini vaan hävisi jonnekin kun painoin lähetä nappia....huoh. Uusi yritys (huonon)muistin perusteella...itselläni työkiirettä on riittänyt, mutta oon käynyt lukemassa kuulumisianne, en oo vaan ehtinyt itse kommentoimaan. Mutta hengessä...
  20. Aurora73

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Tyyne73 hienoista alkioista! Pitkä tie on sulla ollut, toivottavasti tämä on nyt se onnistuva kerta. Tsempit piinapäiviin. Sujuvaa toipumista Burmalle. Fanni_, hieno juttu, että ultrassa oli kaikki niinkuin pitikin. Ja Iida-Karoliinallakin hyvät uutiset ultrasta ja siirto pysyy...

Yhteistyössä