Hakutulokset

  1. O

    tapettu sisältä

    no se mies ei sitten lopettanut sitä suhdetta vaikka sanoi niin viimeviikolla. eilen jäi kiinni itse teosta kun löysin sen sieltä naisen luota. että voi olla raivostuttavaa... onko tässä enää mitään toivoa. mies kuulemma haluaa jatkaa ja elää minun kanssa lopun elämänsä ja eilen illalla vannotti...
  2. O

    luotto mennyt

    minä kans kyttäsin miehen puhelinta kun "aavistin jotain". kerranhan sieltä sitten löytyi tieto toisesta naisesta. oli jo kestänyt pari kuukautta tämä toinen suhde. kuunnelkaa vaan sitä naisen vaistoo kyllä se yleensä oikeessa on. maailmahan siinä sitten romahti.kylmää koko ajatus ja tuntuu...
  3. O

    pettääkö NAINEN

    surullinen tuo teidän tilanne! Mutta melko varmasti se sun nainen pettää sinua. mulla oli vähän samanlainen tilanne ja lopulta se selvis että mies pettää!!! Se kerto ite kun tarpeeks monesti tivasin. mutta lopulta parempi näin kun se vakoilu jatkuvasti. Nyt koskee niin h.elvetisti! Mutta...
  4. O

    tapettu sisältä

    Neljä päivää sitten isäntä pudotti pommin, hänellä on ollut jo reilu kaksi kuukautta toinen nainen. Maailma romahti. meillä on kaksi lasta nuorempi vähän yli vuoden. pitäis olla maailman ihaninta aikaa... sanoiettä ei oo mitään "syytä" tähän käytökseen, ettei minussa oo mitään vikaa tai meidän...

Yhteistyössä