Hakutulokset

  1. Seipääntyöntäjä

    Perheparkeista asiaa: Kehtaisitko sinä...

    Minkä ikäisten lasten kanssa on vielä oikeutettu ajamaan perheparkkiin?
  2. Seipääntyöntäjä

    Onko paikalla ketään vakkaripalstalaista vuoden 04/05 tienoilta??

    Mä olen EHKÄ aloitellut niihin aikoihin, ei pysty tarkasti muistaa? Ja alusta alkaen tällä samalla nikillä. Edit: niin ja nykyään mukana menossa enää harvakseltaan; satunnaisesti käyn lukemassa päivän teemat, kommentoin enää hyvin harvoin, tuskin koskaan. Ei jaksa enää meuhkata. :D
  3. Seipääntyöntäjä

    Mitä oisit mieltä, jos peruspalkan päälle jokaisesta lapsesta maksettasiin

    Ihan järjetön ajatus minun mielestäni.
  4. Seipääntyöntäjä

    Mitä ajattelet miehestä joka on myynyt moponsa

    Mä en ole näköjään nyt ihan kartalla! :D Mutta enpä mä täällä kyllä ole kauheasti roikkunutkaan, enkä mesessäkään. Fäsärissä lähinnä aikaani kulutan.. :ashamed:
  5. Seipääntyöntäjä

    Mitä ajattelet miehestä joka on myynyt moponsa

    Jaa. Mopoksi minäkin kyllä omaa Harrikkaani kutsun. Ja aika moni muukin samassa tilanteessa oleva. :xmas:
  6. Seipääntyöntäjä

    Mitä ajattelet miehestä joka on myynyt moponsa

    Älä nyt vain sano että sä menit sen sitten myymään?!
  7. Seipääntyöntäjä

    Mitäs teillä päivän ohjelmassa?

    Siivota pitäis, ja lisäksi ajattelin viedä moottoripyörän talvisäilytykseen. Ei taida ajokelejä enää tulla..
  8. Seipääntyöntäjä

    Milloin olet viimeksi käynyt lääkärintarkastuksessa?

    Meillä on töissä terveystarkastus about kolmen vuoden välein, ja viimeisin tarkastus sattui olemaan pari-kolme viikkoa sitten.
  9. Seipääntyöntäjä

    Miten te ootte löytäny työpaikkanne?

    Itse asiassa minua pyydetiin tuohon hommaan, samoin edelliseen työpaikkaani. Sitä edelliselle pomolle lähetin omenan. Oikeesti. :D
  10. Seipääntyöntäjä

    Luuletteko te oikeasti että ujot ihmiset on koko ajan aina ujoja? :D

    Tiedä tuota paremmin sanoa. En siis edes yritä. :)
  11. Seipääntyöntäjä

    Minun toyotani *turhis*

    Agricola just soitti. Sillä oli tosi paha mieli. :xmas:
  12. Seipääntyöntäjä

    Mitä tapahtuu jos juo vanhaa viiniä?

    Nimenomaan. Ja mene heti, sillä kylmä kangistaa nopeasti. :D
  13. Seipääntyöntäjä

    Mitä tapahtuu jos juo vanhaa viiniä?

    Ainoastaan siinä tapauksessa, että viini todellakin oli pilalla, saattaa tulla välittömästi myös krapulanomaisia tunnetiloja. Vähän Monopoli-tyyliin: mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta.
  14. Seipääntyöntäjä

    Mitä tapahtuu jos juo vanhaa viiniä?

    Sitä kun juo, ei tule nousuhumalaa ollenkaan vaan tärähtää suoraan laskuhumalan puolelle. :xmas: Edit: typo
  15. Seipääntyöntäjä

    Onko muita jotka eivät osaa olla tuntemattomien lasten kanssa?

    Juu, omien ja muuten tuttujen lasten kanssa homma on aina toiminut, mutta jotenkin en jaksa innostua vieraammista lapsosista, enkä oikein tiedä miten heihin suhtautua. Ei sillä, että minulla heitä mitään vastaankaan olisi. Välttämättä. :xmas:
  16. Seipääntyöntäjä

    Nyt mä en oikeesti tiedä mitä teen :(

    Jos tämä tarina olisi ollut toisin päin; mies kotona lapsen kanssa ja äiti viikonlopun poissa, ja tämä äiti-ihminen löytäisi kotiuduttuaan miehensä jäljiltä vastaavan lapun, sanottaisiinko täällä että naisessa on vika kun miestään epäilee? Ei. JSSAP olisi viestien punainen lanka. Miten...
  17. Seipääntyöntäjä

    Jaksaako yhden päivän aikana ajaa 1200km?

    Kyl sen jaksaa. Ajoin kerran yksin päivässä 540 km suuntaansa, perillä vajaa pari tuntia ja sama matka takaisin, kummallakaan sivulla kertaakaan pysähtymättä. Kaikki tämä yhteensä vajaa 13 tuntia. Että kyllä sen kaksistaan ajaa helpostikin.
  18. Seipääntyöntäjä

    Jokos olettte saaneet lapsilisät tuhlattua =)

    Lapsilisät katoaa tililtä maanantaina; menevät auto- ja moottoripyörälainan lyhennyksiin, eikä kyllä piisaakaan.. :xmas:
  19. Seipääntyöntäjä

    Citymarketin perheparkkikselle pysäköi jatkuvasti muut (Itäkeskus, HKI). Raivo.

    Minkäs ikäisten lasten kanssa näitä perheparkkiruutuja on vielä soveliasta käyttää? Siis teidän mielestänne? Eli jos kurvaan markettiin 12- ja 14-vuotiaat teinitytöt kyydissäni, olenko oikeutettu perheruutuun? Perhettähän nuokin kuitenkin ovat... :xmas:
  20. Seipääntyöntäjä

    Me ostettiin talo..

    Oi, onnea! Mää rakastan vanhoja taloja, uusissa harvoin on samanlaista henkeä kuin vanhoissa.

Yhteistyössä