Hakutulokset

  1. T

    Seuraa totaaliyh:lle pk-seudulta?

    Moi! Mä olen sua muutaman vuoden nuorempi ja 11kk vanhan tyttölapsen yh-mami. Juurikin näin, ei vertailua toisten tekemistä päätöksistä, miten vaunuilee, laittaako itse ruokaa vai miten tekee mitäkin. Jokainen äiti tuntee oman lapsensa parhaiten ja jokainen varmasti tekee parhaansa, ei kai...
  2. T

    miten pärjäätte rahallisesti yksinhuoltajat?

    Olen lastenhoidontuella kotona 11kk lapsen kanssa. Kelasta siis lastenhoidontuki, käteen jotain 615e, lapsilisä n.152, elatustuki 148, asumistuki 552e, sossusta joku 72e.. (Vammaistuki 82, pitäisi nousta nyt parin kuun päästä 200) Vuokra on nyt 785 eli käteen jää jotain 680e. Sossu maksaa...
  3. T

    yhteisöä tai jotain yh:lle?

    Hmm. Olen yksinhuoltaja ja köyhä jos rahassa mitataan. Mutta taisin rahallisesti olla köyhä jo ennen lastakin :). Lapsi on vasta 11kk, enkä vielä ole kertaakaan tuntenut itseäni mitenkään erityisen köyhäksi. Tai siis netistä ja kirppareilta ja vaikka hm alesta löytyy kaikkea kivaa vaatetta...
  4. T

    Alkaako meillä nyt uusi elämä?

    En nyt jaksa muita asioita teidän huushollistanne tuoda esille, mutta kuka on lasten puolella? Sinä kun haluat katsella epärehellistä juoppolallia, mutta entäs lapset? Sinä "haluat" terveellisempiä elämäntapoja, et kuitenkaan tarpeeksi tehdäksesi asioiden eteen mitään konkreettista. Vähän...

Yhteistyössä