Hakutulokset

  1. N

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Mä pesin eilen illalla auton, aamulla navettaan noustessa sitten oliki lonkat ja nivuset niin kipeät, että hyvä kun pääsi käveleen |O Jalat näyttää entistä enemmän tukkipuilta ai niin ja poks.. 38. miksiköhän tuo viikkojen poksuminen ei enää niin säväytä? :stick:
  2. N

    Alkuraskauden monikkoperheet

    pikku myy -85 : täällä ilmoittautuu toinen, jonka raskaus on menny todella hyvin ja helposti :) vois sanoa, ettei oikeastaan mitään vaivoja :) nyt vasta alkaa nukkumaan meno olemaan työlästä, kun ei tiedä mihin tuon mahan laittais, maanantaina rv 38. Vauvat on voinu hyvin koko ajan ja kasvaneet...
  3. N

    Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

    heh heh :) kyllä vaan taidetaan tavata neuvolan tädin kans vieläkin, nyt on 37+3 eikä oikeestaan edes tunnu siltä, että he olisivat tulossa ulos :) ja polilla kävin maanantaina, seuraava aika sinne olis 18.4
  4. N

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    onnea taas kerran niille jotka ovat jo vauvan saaneet!!:flower: Minä taidan mennä huomenna ostamaan raskaustestin, täytyy tarkastaa onko sitä edes raskaana :laugh:
  5. N

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Onnea jo vauvansaaneille! Mä kävin tänään polilla, rv 37+0 =) Ja ne todennäköisesti keskosena syntyvät ja ainaki varmasti etuajassa maailmaan tulevat naperot painaa tällä hetkellä arviolta 2900g, molemmat, tasatahtiin kasvavat :) ( tää kyllä selittää sen, miksi nukkumaan meno rituaalit on...
  6. N

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Pipsa76: miten usein sä käyt polilla? mulla on edellisestä käynnistä 3 viikkoa :O maanantaina on seuraava käynti, eli rv 37. Ennemmin piti käydä kahden viikon välein ja aluksi uhkasivat, että viimeiset 10 viikkoa pitää käydä kerran viikossa. Mun la on 23.4, että saas nähdä, kumpi meistä näkee...
  7. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Masukuski: :laugh: mä tiedän mitä sä tarkoitat, mulla on lehmiä ja huomaan vertaavani omaa tilaani niidne tilaan. Varsinkin tänä aamuna ku steppaan samalla lailla, jalalta toiselle, ku Ammu-rouva eilen aamulla ( sai muuten pojan) on ollu tosi outo olo tänään, navasta polviin väli on kuin...
  8. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    höh.. mä jo ihan luulin, että selvisin ilman raskausarpia.. mutta onpa tuohon navan ympärille ilmestyny :( Juuri tuota aluetta tuo nuorimies käyttää venyttelyyn, tyyliin; katso äiti, miten iso poika mä jo olen :heart: tai vouuuu! vitsi äiti kun sun nahka venyy hyvin! nukkumisesta: mä...
  9. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    POKS!! 36+0! mua alkaa vähitellen epäilyttää, että mua on jotenki huijattu, sillä tiedolla, että kaksosilla on tapana syntyä keskosina. Näillä ei ainakaan tunnu olevan siitä mitään tietoa :laugh: Ja onnea kaikille uusille jo vauvan saaneille, nimiä en muista vaikka ketjua läpi lueskelin...
  10. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    kylläpä ne nyt sitten rantautui tännekkin, menkkamaiset kivut ja ristiselkäsärky.. toivottavasti vauvat ny vielä muutaman viikon jaksais olla kyydissä..
  11. N

    Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

    tervetuloa joukkoon :) me kävimme tänään neuvolassa ja kaikki on edelleen hyvin, on niin outoa, kun sekä neuvolassa, että polilla sanottiin uutta aikaa varatessa, että ehkä emme enää näissä merkeissä tapaa. Justiinhan mä vasta aloin odottaa ja nyt sitte ollaanki jo ihan loppusuoralla :O...
  12. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    oon kans huomannu tuon masun tipahtaneen alemmas, siitä oli ennen kunnon tuki rinnoille :laugh: siis niin hyvin, että olkaimet valahteli alas vähän väliä :) neuvolassa kaikki ok, painoakin oli tullut lisää 100g :)
  13. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    onnea pienten poikien äideille! :flower: Pipsa76: miedän kaksoset on aika lailla samankokoiset, viime viikolla tuo isompi mötkö arvioitiin 2,3kg ja tyttö vähän pienemmäksi =) Olo on edelleen aika vaivaton, liikkeelle lähties maha pitää nostaa mukaan ja istuessa jos tahtoo laittaa jalan...
  14. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    heh :laugh: yks mega-kuolaajaa ilmoittautuu mukaan :laugh: ihan järkyttävää..
  15. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    ai niin.. Onnea vauvan saaneille! :flower: kyllä me muutkin tästä pikku hiljaa aletaan jakaantua :)
  16. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Elyna: tiedän tunteen, niinku vauva yrittäis änkeä itseään rintalastan ja nahkan väliin.. |O venyttelee siinä oikein nautinnollisesti ja minä vingun tuskasta, varsinki, jos vielä toinen vauvaa myllää samaan aikaan kyljessä, tuntuu kuin iho repeäisi.. Viime käynti polilla, poitsu painaa...
  17. N

    Alkuvaiheessa olevia kaksosten odottajia?

    onnea jo syntyneille! :flower: mun lapset rakkaat on vasta 1,9kg ja 1,8kg, mitattu eilen, kun jouduin ikävään onnettomuuteen (lehmä potkaisi vatsaan ja hulahti siinä sellainen hyökyaalto nestettä alapäästä) ja vietin yön seinäjoella tarkkailussa, supistuksia tuli melko tiuhaan tahtiin, mutta...
  18. N

    Hei te joilla luomu kaksoset!

    Mulla on super-luomukaksoset, käytin nimitääin pillereitä kun raskaus sai alkunsa :O Suvussa on kaksosia, äidin sisaruksissa on kaksoset, äitin kahdella siskolla on kaksoset ja äidinäidin sisaruksissa on kaksoset ja sen lisäksi mun serkku saa heinäkuulla kaksoset :D Mulla ei ollu mitään...
  19. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    No mulleppa meinas sitte käydä noin, että näen vaavit nyt jo.. Lomittaja oli jättäny lapun, että siä on (taas) yks lehmä syömätön ja maidoton, meninpä sitte katsomaan iltanavetan aikana. Se ensimmäinen potilas meni ihan hyvin, mutta menin sitte katsomaan toista, jolle oli tullu...
  20. N

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    rv 33 menossa, laskin tänään, että mulle on raskauden aikana tullu 8,5kg painoa lisää. Ei mitään vaara ravintoja imetystä varten .. vieläköhän vois korjata tilannetta :popcorn: vauvat kuitenki ja onneksi on ihan normaalikokoisia :) Onnea vauvan jo saaneille! Täällä ei valmistauduta...

Yhteistyössä