Hakutulokset

  1. A

    haluaisin tietää?? vastatkaa!

    Olen 18v ja tyttäreni on 1½ vuotias. Imetin 2kk, sitten tyttö ei ruennut enää imemään rintaa ja maito loppui. Olisin kyllä todella mielelläni imettänyt pidempään.
  2. A

    onko muita 14-vee odottajia?

    Onnittelut =) Ja paljon voimia, niitä tarvitaan. Itse olen 18v ja minulla nyt 1½-vuotias tytär. Helppoa ei ole ollut eikä ole vieläkään, mutta me pärjätään.
  3. A

    Tuleeko kenellekään Savon Sanomia? Vuokra-asunnoista kysyisin.

    Oliko tänään lehdessä vuokra-asuntoja Siilinjärveltä? Jos oli saisinko tiedot (koko, huoneluku ja puh)? Itsellemme eitule tällä hetkellä Savon sanomia, mutta asunto olisi löydettävä ja pian. Vuokrasopimus päättyy 30.4.2008 eikä asuntoa ole löytynyt. Ollaan jäämässä tällä hetkellä ilman...
  4. A

    Kuinka nopeasti/helposti raskaaksi synnytysen jälkeen?

    Mun sukulainen tuli raskaaksi parin päivän sisällä synnytyksestä kun touhusivat miehensä kanssa jo sairaalassa....
  5. A

    e-pillereiden aloituksesta raskausoireita?

    Olen käyttänyt kohta vuoden e-pillereitä. Alussa oli samanlaisia oireita ja tstinkin tein, mutta parin kuukauden sisällä oireet helpottuivat.
  6. A

    Uutena aattelin ostaa pojalle välikausihaalarin, mitäs suosittelette?

    Minkä hintaisia ovat remun ja jonathanin välikausi haalarit, koko 86?
  7. A

    Kosteussuojatut haalarit

    Talvella meillä käytössä on lenne active haalari. Tyytyväinen olen ollut. Ei ole ollut tytöllä kertaakaan sisävaatteet märkänä tai päästänyt läpi. Löytyyköhän Lenneltä välikausihalaria? Ja mikähän olisi hinta?
  8. A

    Kosteussuojatut haalarit

    Itse olen ajatellut että 50 euroa olisi maksimi hinta. Meinasin sitten ensi syksynä satsata enemmän talvivaatteisiin. Mitä mieltä olette Remusta? Onko kokemuksia? Minkä hintainen on noin suunnilleen?
  9. A

    Kosteussuojatut haalarit

    Pitää taas pikku hiljaa alkaa katselemaan tyttärelle kevääksi haalaria. Kosteussuojatun meinasin hommata. Haluaisin vähän tietää, mitä merkkejä löytyy? Ja minkä hintaisia ovat? Mikä on hyvä merkki ja mikä ei? Kokemuksiakin tahtoisin kuulla.
  10. A

    Lapsestani sanottiin kauniisti

    Ikävästi sanottu tosiaan. Eihän noin pienestä edes voi sanoa että lihava. Lapset kasvaa eri tahtiin. Meidän tyttö on 1v 3kk, pituus 79cm ja paino vähän reilu 10kg.
  11. A

    Haalareiden hinnat?

    Hei. Olen katsellut tyttärelleni välikausihaalaria kevääksi. Onko kenelläkään tietoa paljonko Remu- haalarit maksaa uutena? Meinasin huutaa haalarin huutonetistä, mutta en ole varma paljonko kannattaisi huutaa. http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=71299201 Paljonko tuosta...
  12. A

    äidit vm-89 tai 90!

    Täällä yksi -89 äiti. Minulla ihana 1v 2kk tyttö. =) Meille kuuluu tällä hetkellä hyvää. On ollut sekä ylä- että alamäkiä niin vauva-arjessa kuin parisuhteessakin. Tyttö on kesän jälkeen sairastellut melko paljon, korvatulehduksia. Ja meillä on ollut puol vuotiaasta asti riesana paha...
  13. A

    Onko miehesi lähdössä inttiin tammikuussa?

    Millaisia tunnelmia on muilla, joiden mies on lähdössä armeijan leiviin tammikuussa 2008? Itse olen aika surullinen. En millään haluaisi päästää miestäni sinne, mutta pakkohan sen on mennä. Mieheni pääsi tähän ihan meidän lähelle armeijaan, Rissalaan. Mutta musta tuntuu silti todella...
  14. A

    Mies risteilylle. Olenkohan nipottaja?

    Meillä oli samanlainen tilanne viime juhannuksena. Olisin halunnut viettää juhannusta perheen kesken, mutta miespä oli mennyt sopimaan kavereidensa kanssa baarireissusta. Ja mä nostin siitä metelin, mutta siitä huolimatta hän meni. Sitten hänellä oli suhde siihen naiseen, joka oli mukana...
  15. A

    Apua, mitä teen?

    Itselläni oli melko samanlainen tilanne, kun odotin esikoistani. Mieheni ehdotti aborttia, mutta ei painostanut tai pakkottanut siihen. Hänellä oli silloin samanlaisia huolia kuin miehelläsi. Mieheni oli työtön, meillä ei ollut mitään tuloja ja omaa kotia, asuimme silloin vielä äitini luona...
  16. A

    Sain eilen tietää mieheni pettäneen mua...

    Olimme seurustelleet mieheni kanssa reilut kaksi vuotta, kunnes hän viime kesänä ihastui toiseen. Suhteemme oli katkolla kuukauden päivät, mutta asuimme saman katon alla. Mies juoksi illat tämän naisen luona ja välillä oli yötäkin. Sitten mieheni löysi itselleen asunnot, mutta rupesi katumaan ja...
  17. A

    Tarvitsen tukea...

    Voimia sinulle todella paljon :hug:
  18. A

    Nuoret pariskunnat/sinkkuäidit hoi!

    Tässä olisi 18 vuotias äiti. Yksi vuotiaan pikku tytön äiti.
  19. A

    Painetuista tyynyliinoista... Mistä voi ostaa!!!

    itse mietin, että vois tehdä sellaisen itse. Kunhan löydän niitä runoja... Kiitos näistä! :flower:
  20. A

    Onko sinua huoriteltu ?

    Riidellessämme mies on sanonut näin, eikä edes pyytänyt anteeksi.

Yhteistyössä