Hakutulokset

  1. M

    Soviteltu päiväraha

    Heissan. Kertokaapa kokemuksia sovitellusta päivärahasta. Minulle olisi tarjolla työtä 3h päivässä ja 5 päivänä viikossa. Liitossahan ne tiesi sanoa vain että sitä tulen saamaan mutta minkähän verran.Sitä ei alkanut edes laskemaan. Liekkö kannattavaa vai häviääkö ? Onko minkälaisia kokemuksia ?
  2. M

    sterilisaation purku?

    Hei. löytyiskö täältä ketään jolle on tehty sterilisaatio munajohtimet katkaisemalla. Minulle on tehty monta vuotta sitten jo mutta nyt on iskenyt kova vauva kuume. Onko kenellekkään tehty korjaus leikkausta vai onkohan se ihan mahdollistakaan? vai pitääkö ottaa muut keinot haltuun vauvan...
  3. M

    keskustelun poisto

    miten saan poistettua keskustelu sivuilta oman aloituksen?
  4. M

    sterilisaatio tehty ja vauvakuume jyllää ......

    Mistähän Oulussa vois asiasta enempi kysellä? Onksahan siel jotain yksityisiä klinikoita??
  5. M

    sterilisaatio tehty ja vauvakuume jyllää ......

    Minulle on tehty sterilisaatio (piuhat katkaistu) yli kuusi vuotta sitten kun ajattelin että jälkikasvu on saatettu maailmaan.Mutta kas kummaa kun vauvakuume on alkanut jyllätä.Onkohan mahdollista saattaa esim:koeputkihedelmöityksellä iltatähtönen maailmaan. Kuinkahan tarkkoja tässä asiassa...
  6. M

    Reykjavik

    Olisiko kenellekään kokemuksia Islannin matkailusta ? Kaikki tieto otetaan vastaan, olemme lähdössä mieheni kanssa sinne ensi kuussa.
  7. M

    nyt eka kerran kokeilussa kuukuppi

    jeps. vähä oudolta tuo tuolla värkissä tuntuu näin ekalla kerralla. aattelinkin et töisä heleppo sen kans olla kun muuten joudun usein käymään siteen vaihdossa. ei tarvis koko ajan kykkiä huussisa. eiköhän se siitä onnistu ku harjoittelee
  8. M

    prkleen ukko taas!!!!

    se on meijän naisten osa :'(
  9. M

    nyt eka kerran kokeilussa kuukuppi

    eli oon tänään sählänny eka kerran ton kupin kans. ja tuntuu etten saa sitä asettuun oikeen hyvin, mutta varmaan tarvii harjottelua. mitä kokemuksia muilla ekan käytön jälkeen. kaikki on kyllä kehuneet ja olleet tyytyväisiä tähän. katsotaan miten alkaa meneen =)
  10. M

    kuukuppi

    ja aatelkaa siskot mikä raha määrä säästyy :) itellä ainakin niin runsaat että saa yövaippoja käyttää päivälläkin välillä
  11. M

    kuukuppi

    aattelin hommata oman kattilan sille kupilleni. jotenki ällöttää aatella keitellä sitä samalla millä ruokaa laitetaan?
  12. M

    Sijaisvanhemmuus

    b
  13. M

    kuukuppi

    olettako keittäneet sitä kuin usein? ja miten tyhjennyksen jälkee pesettä sen? ostin luneten kuukupin ja siinä oli suositus lunette pesuneste. kuin kauan meni että oppi oman tyhjennysvälin ja miten se asetetaan paikalleen.
  14. M

    kuukuppi

    antakaa palautetta, kiitos :) mitä ootta tykänny. ostin itse eilen ja odotan täs seuraavia menkkoja et pääsee testaileen sitä.
  15. M

    kuukuppi

    tein tänään ekologisen sijoituksen ja ostin kuukupin. olen jo puoli vuotta sitten eka kerran katsonut siitä esitteitä mutta aina se on jäänyt. tässä nyt (innokkaana) odottaa seuraavia menkkoja että pääseee kokeilemaans sitä. kysyisinkin nyt teiltä joille tämä kapistus on jo tuttu, että miten...
  16. M

    tatska

    oon kyllä kuullu kun ekan saa nii alkaa suunnitteleen jo toista :whistle:
  17. M

    tatska

    jipii! odotan perjantainta, meen otattaan tatuoinnin.
  18. M

    Koittakaa nyt hyväksyä se tosiasia että sikainfluenssaan tulee kuolemaan ihmisiä!

    joo ei oteta ollenkaan meidän perheessä. musta tuo on jo hysteriaa et kohtahan saa rokottaa joka asiaan jos aletaan pelätä. eli jos se sit tulee nii tulee.
  19. M

    Mitäs teidän perheissä vaarit/ukit/taatat/papat saavat isänpäivälahjaksi?

    sukkia ja suklaata. ja monta lahjaa lapsilta kun joka kerhossa niitä väsäävät
  20. M

    tatuointi

    moikka. en oikein tiennyt mille keskustelu palstalle laittasin tämän joten päädyin tähän. eli minkähän hintanen mahtas olla jos ottaisin olkavarteen värillisen tatskan? Siis yleensäkkin tatuoinnit. en haluais mitään isoa mut ei pientäkään. helinä keijua olen ajatellut. mun yhdellä tutulla on...

Yhteistyössä