Seksi ja raskaus

Eli tämä on minun mielestäni asia josta ei kauheasti keskustella ja sopii ihan mihin vaan raskausviikoista.

Eli miten teillä on muuttunut raskauden myötä hellyys ja seksi, onko edes muuttunut?

Esikoista odotellessa hormoonit mylläs koko odotuksen aikana ja olin mieheni kipussa ja jostain syystä rakastuin lenny gravitziin (neiti jopa syntyi hänen biisinsä aikana joka soi spontaanisti radiossa) :D :D

Myös hellys puoli oli plussan puolella kun mies muuttui takiasipalloksi:D

Sama jatkuu nyt toisessa raskaudessa, kohteena on mieheni ja jude low :saint:
 
Sen verran on toi seksi muuttunu, että lääkäri kielsi yhdynnän nyt loppu raskaudesta. Mulla on niin paljon noita kipeitä supistuksia joka päivä. Vituttaa, kun tekis mieli ihan sairaasti, ennen tät raskautta ja raskauden aikana oli joka päivä seksiä kunnes toi lääkläri sen kielsi. Mies ei uskalla ottaa riskiä, kun ei halua että vauva vielä näillä viikoilla syntyy ja rv 36+3 menossa. Mutta onneks mies lupas mulle tämmöstä, heti kun ollu toi synnytyksenjälkeinen tarkastus niin sen jälkeen panen sulta aivot pihalle, onneks :heart: .

Hellyyttä on joka päivä ja paljon, molemmat ollan todella hellyyden kipeitä muutenkin, mutta nyt raskauden myötä on toi hellyyden tarve lisääntyny ja tää kelpaa miehelle, on tyytyväinen kun kiehnään siinä kiinni :) .

Myös maha saa osansa miehen hellyydestä silittelee ja suukottelee sitä vähän väliä. Töistä kun tulee niin eka kysymys on kuinka voit? ja oks pikkunen liikkunu tänään? on se vaan niin ihana :heart: . Meitä on lähentäny tää raskaus entisestään ja läheisyydessäki on jotain entistä syvempää mukana, miehestäki on paljastunu ihan uusia ja syvällisempiä puolia ja se lähentää meitä vielä enemmän :) . Esikoista odotetaan ja laskettu aika on 29 päivä tätä kuuta :D
 
Seksi vähentynyt 1-2:een kertaan viikossa. Syynä mun koko raskauden ajan jatkunut haluttomuus, väsymys ja kyllähän silloin alussa pahoivointikin vähensi kertoja. Nyt kun olen äitiyslomalla, niin jaksaa varmaan useammin, himojen en usko palaavan ainakaan ennen vauvan syntymää. :D Hellyyttä ollut ihan normaalisti.
 
Täällä on halut noussu taivaisiin, valitettavasti vain minulla :LOL:
Mies on suurimman osan ajasta pois ja kun tulee kotiin, ei kokoajan jaksais.
Minä kyllä :D Hellyyttä on paljon, sitä oli ennen raskauttakin, mutta nyt on masun silittelyä (minkä masun, kun ei edes näy kunnol viel :D )


Mutta kuulemma seksi tuntuu paljon paremmalta nyt, kun ennen raskautta, ja tästä olemme samaa mieltä! :LOL:
 
:LOL: Tää aihe naurattaa, sillä olin alussa aivan kyltymätön!!! Normaalisti meidän seksielämä ei ole kovin aktiivista, kiireisinä aikoina voi mennä yli viikko ilman. Tästä on kuitenkin juteltu ja kumpikin on makkarielämään kuitenkin tyytyväisiä, eikä kumpikaan koe elävänsä puutteessa =)

Alkuraskauden pahoinvoinnin jälkeen n. rv 10- rv 18 halusin aivan koko ajan. Mikään ei riittänyt. Mies oli onneksi ihan iloissaan tästä äkillisestä haluamisesta ja peitto heiluikin vinhaan tahtiin :D

Nyt masun vähän jo kasvettua (RV 21+4) ollaan palattu hieman maltillisempaan arkeen takaisin ja ihan hyvä niin. Rankaksi meinasi käydä vähillä yöunilla oleminen :LOL:
 
Tähän juttuun on kommentoitava jotain. :whistle:
Normaalisti oon meillä se aktiivisempi osapuoli ja oon useemmin se joka kiehnää sitä. :p
Meillä riittää normaalisti tahtina pari kertaa kerta viikossa.
Mutta omissa raskauksissa oon huomannut eroja.En tiiä onko kukaan muu huomannut??
Esikkoni on tyttö ja sen odotusaikana olin kyltymätön.Jatkuvasti olin himokas.Kiehnäsin...keksin kaikkea.
Toinen mulla on poika...ja sen raskaus oli poikkeuksellinen edelliseen,en ollut juurikaan himokas.Haluja ei vaan ollut.Mutta tuli silti harrastettua.
Kolmas mulla on taas tyttö ja sen odotusaikana olin hirveen himokas.Halusin jatkuvasti ja keksin kaikkea.
Nyt odotan nelosta ja halut on jokseenki hukassa. :ashamed: Oon itekkin hieman hukassa koska oon muuten aika himokas tapaus.Oonkin miettinyt että olisiko tämä sitten poika tämä maha-asukki,kun noi halut oli edellisenkin pojan kohalla hukassa. :snotty: Tiedä häntä mutta tämän kuun aikana se pitäsi selvitä,kumpi tää sitten on. ;)

Oon miettinyt omalla kohallani sitä että...nuo hormoonithan määrittyy äitissä myös sen mukaan kumpaa sukupuolta maha kaveri on.Että tytöillä halut on saman tyylisiä hormoonallisesti...että jos se aiheuttaa tyttöjen kohalla valtavan himokkuuden...Ja kun pojalla nuo hormoonit on sitten erillaiset,ni vaikuttasko ne sitten päinvastasesti. :whistle:
Vaikee sanoo...ei oo tullu vastaan aikasemmin tämmöstä juttua...
Mutta ite oon miettinyt meneekö näin...kohta se nähään...jos tää on poikaa..voi mun teoria olla ihan paikkaasa pitävä.Ainakin mun kohalla ja naissä raskauksissa. ;)
 
Aika mielenkiintoista, koska meillä on kyllä käynyt ihan toistepäin. Mies ehkä haluaisi, mutta mä en enää rv 16 jälkeen, kerran viikkoon just ja just pystyn ja nauttiminen on kaukana. Okei meillä on takana pari huonosti päättynyttä raskautta (toinen täysaikaisena), joten myönnän pelkääväni sen vuoksi. Tiedän kyllä, että seksistä ei oo haittaa lapselle, mutta ei voi mitään kun korvienvälissä on tuo ajatus. Edellisen syntymän jälkeen ei kyllä jaksettu odottaa kun just ja just viikko. Sitä aikaa odotellessa...

Toivottavasti ei tule poikaraskautta, jos tuossa Daizzin teoriassa on perää, sitten meillä ei varmaan olis yhtään seksiä.
 

Yhteistyössä