sirkus Florentino

Me käytiin katsomassa,kun oli täällä Vaasassa..Tykättiin kyllä =) Huonot puolet oli surkeat istumapaikat ja tupaten täyteen ahdettu teltta..Siis kun joutui istumaan siinä puulankulla 3 v neiti sylissä,niin johan puutui persus. Oisin ottanut aitiopaikan(muovinen "parveketuoli"eturivissä )jos oisin tiennyt niiden eron..
 
Sirkus Florentino tirehtööri tai klovni Flori!
Kiitos kaiksta rehelisesta mielipidesta.Kyllä Pohjamaassa oli aika täynnä mutta minä en voi vaikutta siihen. Meidän telttaan ei mahtuu niin paljon kuin Sirkus Finlandia.Sorry emme ole kasvanut niin suuri yrityksen.Mutta me sastaimme ohjelmassa.Yritän palvella teille ja totta kai lapset on eritäin tarkeat.Pydän viellä kerran Anteksi kaikkista ihmisesta ketkä olivat tarttunet maalit.Tämä ei toistu lupan siihen.Tämä on minulle toinen vuosi Sirkus pitämään ja olen eritäin kiitolinn teille kaikkille koska ilman Teltä Sirkus vanhin kultuuri laja olisi kuolut!

Terveisin
Klovni Flori tai Sirkus Florentino tirehtööri!
P.S:Jos Olen tehnnyt virhetta kuin kirjotannut pyydän Anteksi !
 
Sanna (vierailija)
Mukava pieni sirkus ja hieno esitys! Meidan perheen lapset ja aikuiset pitivat kovasti! Mennaan ensi vuonnakin, jos sattuvat kaymaan taalla uudelleen. Suosittelen!!!
 
Ihan Ok
Siis ihan hyvä sirkus; ei todellakaan surkea ainakaan ohjelman osalta. Liput olis voinu olla halvemmatkin mutta tulikin ostettua oikein aitioplatsi a 18 e. Olen ollut tietoinen kyseisestä sirkuksesta jo viime vuoden puolelta, jolloin esitys jäi näkemättä. Sen nettisivut kannattaa myös tsekata! Pikkusirkuksiahan Suomessa ei muutenkaan kierrä monta joten erinomaista että näinkin hyviä! Tosin Calibakin on tullut nähtyä jo kolmesti 2005:stä alkaen ja se on ollut jo ulkonäöltään jollei parempi niin yhtä hyvä. Ei todellakaan keksi ainakaan pahaa sanottavaa kummastakaan ja pidin myös eläimistä. Tällaisia soisi näkevänsä useamminkin!
 
Florentino Rulez
Tuossa mm. S.Finlandiaan verrattaessa ja niin "pettyneenä" kannattaa muistaa, ettei Florentino todellakaan ole FINLANDIA eikä jo yrityksenä yhtä iso; Sirkus Finlandia on suomen kansallissirkus ja suurin; siksi myös kalliimpi. Florentino on(mielestäni) erinomaista keskitasoa oleva pienempi ja kyllä hinnat siinä mielestäni suorastaan halvat! Ohjelmassa oli sopivasti vaihtelevia vähän jännittäviä ja hauskoja numeroita ja eläimiä, jotain oheistuotteitakin ja syötävää oli myytävänä ja joku arpajaisjuttukin siinä viime vuonna oli! Voiko edes keskihyvältä kokemukselta juuri enempää vaatia!!?? Jos ei yksinkertaisesti osaa tyytyä vähäänkin ja nauttia edes suht´hyvästä niin itsepähän on nipottaja. Itse pidin suoraankin sanoen SUURESTI ja aion mennä tänä vuonna uudelleen ja uudelleen(kin)!
 
Cedric
Moi,

Tosi mukava pieni Cirkus. Nostan hattua Tirehtöörille ja kulttuurin jatkamiselle. Pääasia on asenne, eikä se että kaikki ei ole täydellistä. Ohjelma ihan ok, itseasiassa tosi hyvä jos ajattelee mitä kaikkea nykyään joka suunnasta tyrkytetään.

Tsemppiä ja asennetta! :)
 
Hyvä Flori & kumppanit
Florentinon tämän vuotinen esitys on julkaistu sen sivuilla. Vaikuttaa jopa hieman 2008:aa paremmalta! Tsemppiä vaan paljon täältäkin ja jossain (melko varmasti) nähdään! Tuossa aiemmassa viestissäni halusin sanoakin lähinnä omia mielipiteitäni, kertoa omasta kokemuksestani siellä (ei esityksestä) jne. En siis MISSÄÄN TAPAUKSESSA loukata ketään, mennä hekilökohtaisuuksiin tms. Siis totta kai eniten oma päätös ja asenne ratkaisee siitä, mihin suostuu rahojaan pistämään, miten jostain pitää jne. Mutta ilmeisesti jotkut vain odottavat vähän tai paljonkin liikoja ja syyttävät heti huonoksi, jopa haukkuvat täysin lyttyyn jos KAIKKI ei vastaa TÄYSIN omia odotuksia ja silloinpahan itse ovat nirppanokkia. Pieneksi sirkukseksi Florentino on, kuten todettu, hyvä, ihan ok niin että siitä tykkää eikä liian kallis. Enkä itsekään mitään TÄYDELLISYYTTÄ odotakaan mutta ihan hyvä näinkin. Tsemppiä!!!
 
Taisi olla 2007 kun tytön kanssa kävin. Pieni ja talkoovoimin tuotetun oloinen mutta niinhän ne taitavat kaikki tuossa kokoluokassa olla.
Näkisin että pienuus on plussaa. Jotenkin lämminhenkinen ilmapiiri.

Entä itse esitykset sitten? No telkkarissa on tietysti nähnyt paljon parempia esityksiä mutta pieni teltta ja esiintyjien välitön läheisyys tuntuu mukavalta. Monessa tempussa ottavat yleisöä avustamaan.
Taikuri Mr Rumba otti kolikoita ihmisten korvista ja nenistä. Oltiin tytön kanssa eturivissä ja multa se taikuri veti rintsikat paidan sisältä. Saatana!
Tyttö oli haltioissaan kun sai silittää suurta kuristajakäärmettä.

Vaikka esitykset ei kaikki päätä huimanneet niin lapseen ne upposi täysillä ja lapsen vuoksi siellä oltiinkin. Viihdyin toki itsekin ja tuntuu jotenkin hyvältä tukea hieman erilaista yrittäjyyttä joka lienee jonkinlaista katoavaa kansanperinnettä ja vaatii täydellistä sitoutumista.


 
Lämminhenkinen Ok
Itse en kehtaisi mennä mihinkään temppuun avustajaksi tms., mutta onni sekin onkin jos pääsee (edes)jotain eläintä silittämään! Olen päässytkin. Juuri näin että pääasia että on jotain mitä yleensä viitsii/kehtaa tai jaksaa katsoa. Ja jos yleensä joku viihtyy ja tykkää niin sehän kai jo tekee käynnistä onnistuneen? En niitä juurikaan tv:stä yms.:sta seuraa mutta netistä varsin usein ja pienistä sirkuksista olen käynyt mm. Sirkus Calibassa, Apollossa(jota ei ole viime vuosiin enää näkynyt) ja nyt tietysti Florentinossa. Se on pieni, kiva ja (minulle) rittävän hyvä.
 
Äiti ja lapset
Meidän lapset tykkäsivät tosi paljon esityksestä,menemme varmasti taas ensi vuonna uudestaan katsomaan Sirkus Florentinon ohjelman.Olemme aikaisemmin käyneet Calibassa mutta ohjelma ei ollut yhtä hyvä kuin Florentinossa..mutta jokainen sirkus on erilainen.
 
Lämminhenkinen & ok
Erilaisiahan nuo eri sirkukset ovatkin; onko kukaan väittänytkään etteivät olisi..? Luettelinpahan tuossa vain pikkusirkukset joissa itse olen käynyt (ja useammin kuin kerran) ja niiden perusteella osaan jo hieman vertailla niitä ja tiedän että ne ovat tietyssä määrin "samasta muotista valettuja". Niissä ei esim. ole, Sirkus Finlandiasta poiketen orkesteria vaan musiikki ym. efektit tulevat mankalta ja nauhoilta, teltat ovat, totta kai, pienempiä kuin Finlandialla ja ohjelma on KAIKILLA sirkuksilla AINA ollut erilainen! Ne myös sopivat kaikki erinomaisesti koko perheelle; lapsille siinä kuin aikuisille jollaisia sirkukset AINA ovat olleet. Nämä pienemmät jotka kiertävät pienempiä kaupunkeja ja lähiöitä ja viipyvät melkein paikassa kuin paikassa vain päivän, ovat ehkä enemmän nuoremille ja koulu-ym.-ikäisille sopivampia ohjelman kestoltaan, oheistarjonnaltaan yms. Ja sellaisinaan ne myös minulle kelpaavat. Ai jassoo, Caliban ohjelmako ei ollut hyvä!?? Miltä osin? Ehkä viime vuonna vaan jotain mätti...
 

Yhteistyössä