Olen raskaana, eikä mies halua seksiä

  • Viestiketjun aloittaja alkuper.
  • Ensimmäinen viesti
mie syleilen maailmaa!
Varmasti on muillakin niin. Joillakin niin, että raskaana oleva vaimo ei halua seksiä.
Kumpikin normaalia ja pitää antaa toisen haluttomuudellekin tilaa. Monia miehiä kun se raskaana oleva puoliso ei vaan "sytytä" tai pelottaa muuten vaan vahingoittavansa vauvaa ( vaikka ei ole mahdollista, ajatus siitä riittää jne ) tai sitten on vain kuiva kausi.
Kyllä se siitä Ap. Hellikää muutoin ja olkaa hyviä toisillenne. Kohta teillä on pieni käärö onnea täydentämässä !
 
IhaNainen
Meilläkin oli samalla tavalla. Mies ei uskaltanut harrastaa mun kanssa seksiä kun kuvitteli tökkivänsä vauvaa, eikä siihen pelkoon auttanut vaikka kuka sanoi ettei se vahingoita vauvaa. Edes neuvolantädin sanomana ei mennyt perille niin olimme sitten yli puoli vuotta peuhaamatta. Kyllähän se harmitti, mutten silti halunnut painostaa miestä.
 
puhukaa
Meillä mies on lukenut neuvolasta saatuja oppaita ja niissä painotetaan että naiset eivät välttämättä halua seksiä raskausaikana ja siksi ei tee aloitteita ollenkaan niin usein, vaikka olen kyllä sanonut että tekee entiseen malliin vain :) Sano miehellesi että haluat seksiä.
 
..
Meilläkin oli samalla tavalla. Mies ei uskaltanut harrastaa mun kanssa seksiä kun kuvitteli tökkivänsä vauvaa, eikä siihen pelkoon auttanut vaikka kuka sanoi ettei se vahingoita vauvaa. Edes neuvolantädin sanomana ei mennyt perille niin olimme sitten yli puoli vuotta peuhaamatta. Kyllähän se harmitti, mutten silti halunnut painostaa miestä.
Meillä myös näin. Tuntuu olevan aika yleistä.
 
IhaNainen
[QUOTE="mies";23057509]Yleinen pieni valkoinen valhe. Kun ei haluta sanoa, että se suuri raskausvatsa ei vain kiihota.[/QUOTE]

Mun mies voi puhua mulle rehellisesti ihan kaikesta ja mä hänelle, joten en usko että tästä on kyse. Vaikka oletkin "mies", et silti voi puhua kaikkien miesten suulla. Mun miehen mielestä mun iso maha oli kaunis vaikka itse olinkin päin vastaista mieltä.
 
"mies"
Mun mies voi puhua mulle rehellisesti ihan kaikesta ja mä hänelle, joten en usko että tästä on kyse. Vaikka oletkin "mies", et silti voi puhua kaikkien miesten suulla. Mun miehen mielestä mun iso maha oli kaunis vaikka itse olinkin päin vastaista mieltä.
Kaunis on eriasia kuin seksuaalisesti kiihottava. Enkä missään muotoa tarkoita etteikö miehesi sinua ( tai mies vaimoaan,yleisesti ) rakastaisi raskaanakin. Mutta ei varmaan olisi mitenkään tarpeen edes sanoa, että en viitti panna sua kun et nyt tuossa kuosissa sytytä minua. Nainen ,etenkin raskaana oleva sellainen, ei tekisi siitä muuta kuin saisi hysteerisen loukkaantumiskohtauksen.
On paljon parempi sanoa, että kulta,pelkään vahingoittavani yhteistä lastamme.Selustan turvaaista jota te naiset ette vain hyväksy. "Ei mun mieheni...." ;)
 
IhaNainen
[QUOTE="mies";23057560]Kaunis on eriasia kuin seksuaalisesti kiihottava. Enkä missään muotoa tarkoita etteikö miehesi sinua ( tai mies vaimoaan,yleisesti ) rakastaisi raskaanakin. Mutta ei varmaan olisi mitenkään tarpeen edes sanoa, että en viitti panna sua kun et nyt tuossa kuosissa sytytä minua. Nainen ,etenkin raskaana oleva sellainen, ei tekisi siitä muuta kuin saisi hysteerisen loukkaantumiskohtauksen.
On paljon parempi sanoa, että kulta,pelkään vahingoittavani yhteistä lastamme.Selustan turvaaista jota te naiset ette vain hyväksy. "Ei mun mieheni...." ;)[/QUOTE]

On tietenkin eri asia, mutta kyllä ihan oikeasti mun mies sanoisi mistä oikeasti kiikastaa enkä mä siitä olisi loukkaantunut. Varmaan iso osa miehistä toimii kuten sä tässä esitit, mutta ei kaikki. Kyllä mun mies voi sanoa mulle myös että oon likainen/karvainen/käyttäytynyt liian vittumaisesti, eikä siksi halua mun kanssa seksiä, enkä mä silti suutu, kunhan oon tyytyväinen että sanoo suoraan eikä välttele itse seksiä tai keksi jotain tekosyytä. Nyt varmaan taas mietit hiljaa mielessäs että joojoo "ei mun mies", mutta mä voin kohta taas patistaa mun miehen tähän selventämään kantaansa, oon mä sen ennenkin tehnyt. :D
 
"heh"
olen rv 27 ja jos en saisi seksiä niin varmaan tulisin hulluksi. nyt varsinkin kun olen raskaana niin olen kyltymätön ja mies saa kyytiä. Ei tuo maha tunnu häntä haittaavan eikä muutenkaan. onhan tämä jo 3 raskaus. Nyt vaan keskustelua ja hemmottelua kehiin. Minullakin on vielä dildot käytössä kun ei mies tosiaankaan jaksa niin paljon kuin minä tällä hetkellä. :) Suosittelen :)
 
:(
Mun mies ei halunnut seksiä raskausaikana, kuulemma vauvan takia. Yritin selittää ettei vauva siitä vahingoitu, mutta ei uskonut. Tuntui pahalta ettei oma mies halunnut minua, vaikka toisaalta ymmärsin, olinhan aika valaan kokoinen :D
Jälkikäteen sain tietää miehelläni olleen toinen nainen, että luultavasti hän ei olisi halunnut minua ilman raskauttakaan. :(
 
Kepsis
Mun mies voi puhua mulle rehellisesti ihan kaikesta ja mä hänelle, joten en usko että tästä on kyse. Vaikka oletkin "mies", et silti voi puhua kaikkien miesten suulla. Mun miehen mielestä mun iso maha oli kaunis vaikka itse olinkin päin vastaista mieltä.
Se on kaunis se iso pyöree masu, raskaana oleva nainen on ihana, omalla tavallaan, ei ole samanlaista se seksuaalisuus, mutta ei yhtään vähemmän tyydyttävää tai iloa tuottavaa. Mutta olen itsekkin joskus huomannut että on mennyt vähemmälle se innostus, voi olla useampikin syy, mutta sitten taas jos on aikoja milloin seksiä ei esimerkiksi lekurin mielestä tulisi kauheemmin harrastaa niin eikös se sillon pyöri kokoaika mielessä :D

vähä OT:ta, pahoittelen.
 
Siis nämä on musta hirveitä juttuja. Säälittää nämä naiset ja pistää miehet vihaksi. Nainen on mielettömän kaunis ja vetävä raskaana. Mikä sellainen mies on joka ei halua 9kk seksiä koska vaimolla on pulla uunissa. Jos syy on pelko sikiön vahingoittamisesta, niin ok. Tosin en tajua miksi järkipuhetta ei tällöin usko. Sen sijaan jos ei pidä naista haluttavana niin tämä on jo sen luokan rikos että mulla menisi maku koko ukosta.
 
Raskaana-11
Meillä on nyt rv 10 vasta menossa ja miehestä on huuma loppunut kokonaan.
Ehdottelen hänelle vähän väliä mutta ei tunnu kiinnostavan.

Voisko tää johtua siitä ettei enäää raskaana oleva puoliso kelpaa tai siitä ettei uskalla.
Ottaa vaan itsetunnon päälle aika lailla..

Muilla kokemuksia?
 
illan sexi päälikkö
Minä olen juuri tällä hetkellä raskaana ja mieheni kanssa ei ole ongelmaa harrastaa seksiä vaikka vauva onkin mahassa, me harrastetaan seksiä joka ilta ja me nautimme siitä.. mut tietenki mieheni tekee aloitteen meillä on 2 lasta 3 v
 
"Sieni"
Meillä mies ei niinkään pelännyt satuttavansa lasta, mutta sanoi että tieto siitä että siinä meidän välissä, heti mun ihon alla on joku, häiritsi liikaa. Itse en seksin aikana juuri vauvaa muistanut mutta mies kiinnitti asiaan koko ajan huomiota. Lisäksi lopussa valtava vatsa oli ihan jo käytännössäkin hankala. Aika hiljasta oli puolivälin jälkeen. Sääli, itselle ois kelvannut tavallistakin enemmän.
 
hellsbells
Meillä mies on se, joka haluaa enemmän seksiä. ( Nojooh... eli hän tekee 99,9% aloitteista, mä olen "vähän" laiska sen suhteen ), mutta esikoista kun odotin niin sen jälkeen kun vauvan liikkeet tuntu hänenkin käteen, niin hää ei enää halunnutkaan seksiä samalla tavalla kun ennen. En ees tajunnut mistä on kyse, olin vaan onnellinen kun ei joka ilta vongannu.. :D Juteltiin vasta joskus rv ~ 30 ja selvis että miehestä tuntuu oudolta ajatus seksistä, kun vauva liikkuu ja pelkää et sattuu jotain.
Toisen odotuksen kohdalla ei tämmöstä ollutkaa, kun mieskin usko ettei vauvalle käy kuinkaan. Itseeni ei kyllä ole petihommat raskaana ollessa kiinnostanu, kun oon ollu niin valtava (+25kg) ja kömpelö.
 
"mievaan"
meilläkin mies pelkäsjonkun verran et vauvaan sattuu. Mut sit ihan alkuraskaudessa kysy, et jos laukeaa mun sisäle, niin tuleeko niitä vauvoja sit monta kerralla (yks oli jo tuloillaan).kloonautuis siellä kohdussa uusien siittiöiden vaikutuksesta :D :D :D
 

Yhteistyössä